Meet het met je penis. Iedere man kent de lengte van zijn yoghurtstokquote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoeveel inch m'n tv is.
Doe normaal tegen DV.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mens, draai gewoon zo'n Lackpootje eruit en ta-dah
Ik weet het ook al, mede door dat lack tafeltjequote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mens, draai gewoon zo'n Lackpootje eruit en ta-dah
Ik hoef niet te weten hoeveel inch m'n tv is.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meet het met je penis. Iedere man kent de lengte van zijn yoghurtstok.
Die ogenquote:
Daar kom je nu mee godverdomme. Nu weet iedereen al dat ik mijn penislengte ken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten hoeveel inch m'n tv is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee godverdomme. Nu weet iedereen al dat ik mijn penislengte ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
Daar kom je nu mee godverdomme. Nu weet iedereen al dat ik mijn penislengte ken.nou vertel maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die ogenzelfs dat neusje.
verhouding van dr gezicht kloppen gewoon imo. purrrrrrrrfect
Zou haar zelfs raken trouwen als ze geen billen of borsten had
Nee hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Rodawa het volgende:
Zou mijn fallus posten, maar jullie zouden een TR doen uit jaloezie.
[..]
Daar kom je nu mee godverdomme. Nu weet iedereen al dat ik mijn penislengte ken."decimalen achter de komma".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Goed mediumquote:
Ja voor zwerty, jij hebt niks met mijn pener te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |