SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Drommeldaris op 01-07-2013 14:50:42 ]
jupquote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon op zijn Groningens toch: Moi-ra
Waarom dan, leuke username toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Sardu zou klinken. Ben wel bang dat ik slecht reageer als je dat naar me roept.
quote:
Ja, bij het uitspreken ervan is het toch weer bagger. Gelukkig is Suus makkelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, hoewel Moira beter op papier staat dan dat het 'in de lucht' klinkt zegmaar
[ afbeelding ]
Eenden![]()
Daaromquote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, bij het uitspreken ervan is het toch weer bagger. Gelukkig is Suus makkelijk.
Omdat niemand me ooit zo noemt en ik ook altijd verschillende usernames gebruik dus het nooit echt blijft hangen.quote:
Beter dan "Lompe" lijkt mequote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen noemt mij altijd hork, ik vind het prima.
Nu klinkt dat natuurlijk ook heel krachtig.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen noemt mij altijd hork, ik vind het prima.
Ja, dat houden we zo.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu klinkt dat natuurlijk ook heel krachtig.
"Ej Hork!"
Dat bekt gewoon lekker.
Ermahgerd, GMTAquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh zou me ook niet veel boeien, maar dat bekt niet lekker.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu klinkt dat natuurlijk ook heel krachtig.
"Ej Hork!"
Dat bekt gewoon lekker.
Dit dusquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh zou me ook niet veel boeien, maar dat bekt niet lekker.
quote:
quote:
wow.quote:
Things are getting quite....weird around herequote:
Nogal.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Things are getting quite....weird around here
Nou pasquote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben echt klaar met vandaag. Kap er maar mee. Pfff.
ga naar bedquote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben echt klaar met vandaag. Kap er maar mee. Pfff.
Shrimp is lekkerderquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik kwam met een geweldig idee.
Ik ga elke YumYum noodle proeven die er is.
Normaal pak ik altijd kip, maar misschien zijn er veel lekkerdere.
rund is ook wel lekker. garnaal nietquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Unscrewed het volgende:
Die kip is de betere, die anderen vind ik maar mwah. Sowieso hebben ze het recept aangepast, het is niet meer zo heet als vroegahquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Unscrewed het volgende:
Super pittige dingenquote:
Niet tegen pittig eten kunnenquote:
Om 9 uur draaide ik mij nog een keer om.quote:
Eendquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Unscrewed het volgende:
Ja, ik hoorde dat ze het spice zakje eruit hebben gehaaldquote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kip is de betere, die anderen vind ik maar mwah. Sowieso hebben ze het recept aangepast, het is niet meer zo heet als vroegah
Als dit toch kon.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat ze het spice zakje eruit hebben gehaald
Nee, dat is gewoon een compleet ander merkquote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
of nee dat was van een ander merk, 'MAMA' staat daarop met dezelfde letters als die van YumYum (maar zag dat yumYum in het schap ertegenover wel nog verkocht werd dus tis niet veranderd ofzo, gewoon gejat)
en daarvan smaakt en ruikt de shrimp echt naar afwasmiddel
Ik heb de 'sate" van Unox altijdquote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat ze het spice zakje eruit hebben gehaald
Mwah, viel nog wel mee hoor. Waren gedroogde chechuan pepersquote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij had een goed pepertje te pakken de afgelopen keer
Waarom doen ze zulke dingen? Misschien wel goedkoper qua productie-kosten, maar ze gaan sowieso minder kip verkopen nu.quote:
Veel mensen houden niet van te pittig.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom doen ze zulke dingen? Misschien wel goedkoper qua productie-kosten, maar ze gaan sowieso minder kip verkopen nu.
Vanwege Europeanen "het is te heetquote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom doen ze zulke dingen? Misschien wel goedkoper qua productie-kosten, maar ze gaan sowieso minder kip verkopen nu.
Hmm nee die heeft bij mij een rare nasmaak gekregen toen ik dat als ontbijt kreeg nadat ik bij een vaag wijf ben blijven slapen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb de 'sate" van Unox altijd
Dies nomnomnom
de hele dag door blowenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als dit toch kon.
Ik wist niet dat je zonder overmatig alcoholgebruik zo brak kon worden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Veel mensen houden niet van te pittig.
Behalve als het om hun kapsel gaat.
Het zit toch in een zakje? Dan doe je die er gewoon niet in.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vanwege Europeanen "het is te heet"
geen grap, zo worden heel veel producten verneukt.
DAN KOOP JE HET GODVERDOMME NIET ALS JE HET TE HEET VINDquote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vanwege Europeanen "het is te heet"
geen grap, zo worden heel veel producten verneukt.
Ja, dat begreep ik dus ook niet, maar zijn gewoon josti's die niet kunnen doseren ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Het zit toch in een zakje? Dan doe je die er gewoon niet in.
Asociale ....
Heb ik vroeger wel vaker gedaan, maar dat is toch anders dan dit.quote:
Dat.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DAN KOOP JE HET GODVERDOMME NIET ALS JE HET TE HEET VIND
Ja ik dacht dus eerst dat het veranderd was omdat YumYum eerst in dat schap lag en het dezelfde letters had, maar een half jaar later lag YumYum dus gewoon weer in het schap er tegenoverquote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaecht matig.
[..]
Nee, dat is gewoon een compleet ander merk
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vond het wel meevallenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus eerst dat het veranderd was omdat YumYum eerst in dat schap lag en het dezelfde letters had, maar een half jaar later lag YumYum dus gewoon weer in het schap er tegenover
Maar daarvan smaakt de shrimp dus echt naar afwasmiddel
Volgende keer maar eens yumyum kopen dan, of de shrimp daarvan wel lekkah is
Ik doe altijd het hele zakje erinquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik dus ook niet, maar zijn gewoon josti's die niet kunnen doseren ofzo![]()
Mwah, beetje flauw.quote:
Same.. Volgens mij was die van Olliequote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb ik vroeger wel vaker gedaan, maar dat is toch anders dan dit.
En ik ben echt niks meer gewend. Zelfs nog een jointje in m'n hand gehad waar ik bijna een beetje van moest hoesten.
Nederlanders zijn zuinig dus flikkeren alles waarvoor ze betaald hebben in dat gerecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Het zit toch in een zakje? Dan doe je die er gewoon niet in.
Asociale ....
Dit is waarom er nog geen bod op mij gedaan is.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die kwam wel uit die hoek.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zuinig dus flikkeren alles waarvoor ze betaald hebben in dat gerecht.
En daarna lekker klagen dat het te heet is.
Hij zat in de rookquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, die kwam wel uit die hoek.
Damn, ik ben Ollie's gezicht wel even kwijt. Was die snel weg?
Dit verklaart het.quote:
Nee man, die ging weg met dat groepje van olment, ama etc dacht ikquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, die kwam wel uit die hoek.
Damn, ik ben Ollie's gezicht wel even kwijt. Was die snel weg?
Hoe denk jij dat we aan al die stamppot en hutspot komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Flikker dan ook gelijk je hele koelkast erin en ga zeuren dat het niet te vreten is.
whehehehequote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb ik vroeger wel vaker gedaan, maar dat is toch anders dan dit.
En ik ben echt niks meer gewend. Zelfs nog een jointje in m'n hand gehad waar ik bijna een beetje van moest hoesten.
Ik weet echt alleen nog dat hij blank is. Ik zal vanavond even foto's kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, die ging weg met dat groepje van olment, ama etc.
whehequote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond het wel meevallenmaar ik eet gewoon alles
zowel kookworst als grillworstquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mwah, beetje flauw.
Ik had liever de grillworst mee.
Nee hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, die ging weg met dat groepje van olment, ama etc dacht ik
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat we aan al die stamppot en hutspot komen.
Die reed toch met Dientje mee?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, die ging weg met dat groepje van olment, ama etc dacht ik
Nu moet er gewoon cheddar op en dat broodje de oven in.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
zowel kookworst als grillworst
grillworst met kaas
Ollie is geen neger?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet echt alleen nog dat hij blank is. Ik zal vanavond even foto's kijken.
":9~quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nu moet er gewoon cheddar op en dat broodje de oven in.
Ik kon hem ook al niet betrappen in het fotoalbum.quote:
Iedereen dacht dat, he?quote:
de anderen een tikkie eerder geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar die gingen toch tegelijk weg
Nee.quote:
Ik wist het ook wel, maar het is toch anders als je er mee in het echt geconfronteerd wordt.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
Iedereen die dacht/denkt dat Ollie een neger is
Ik dacht dat eerst ook maar had hem een half jaar geleden ofzo al eens op de TC gezien
Volgens mij ook..quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
de anderen een tikkie eerder geloof ik.
Had krul wel echt krullen dan?quote:
Ja, klopt, die waren best wel rap weg ineens. Die zaten nog een beetje bij Olment en mij in de buurt en toen ze weg waren zaten we helemaal gescheiden van jullie.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
de anderen een tikkie eerder geloof ik.
Ik ging met dientje en ollie ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Volgens mij ook..
Jij ging samen met Dientje of nie?
Jep, krul is precies wat je verwacht van krul.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jep, krul is precies wat je verwacht van krul.
Yup.. Ama moest dr trein (quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, klopt, die waren best wel rap weg ineens. Die zaten nog een beetje bij Olment en mij in de buurt en toen ze weg waren zaten we helemaal gescheiden van jullie.
Ik verwachtte eigenlijk een beetje een meisjemeisje, echt zo'n tutje met zo'n tuttenstem waar ik me kapot aan zou ergeren maar ze is gewoon chillquote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
he baasbanaan wie ben jij dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, klopt, die waren best wel rap weg ineens. Die zaten nog een beetje bij Olment en mij in de buurt en toen ze weg waren zaten we helemaal gescheiden van jullie.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop echt dat deze dag zo snel mogelijk voorbij gaat
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Monopoly het volgende:
Haha, ik vond haar ook wel een beetje een meisjemeisje, maar niet op een ergelijke manier inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een beetje een meisjemeisje, echt zo'n tutje met zo'n tuttenstem waar ik me kapot aan zou ergeren maar ze is gewoon chill
Ik breng jou liefdequote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Ama was ook precies wat ik verwacht had ja.quote:
Ik weet niet wat ik verwacht van krul.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ama toch sowieso?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haha, ik vond haar ook wel een beetje een meisjemeisje, maar niet op een ergelijke manier inderdaad.
Even denken, wie waren er precies zoals verwacht..
Moira sowieso. Jij was wat zachter dan verwacht. Eehm. Ik denk dat er hooguit een stuk of die mensen waren die echt leken op hun image.
Oftewel mensen die gewoon zichzelf zijn in de stonersquote:Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haha, ik vond haar ook wel een beetje een meisjemeisje, maar niet op een ergelijke manier inderdaad.
Even denken, wie waren er precies zoals verwacht..
Moira sowieso. Jij was wat zachter dan verwacht. Eehm. Ik denk dat er hooguit een stuk of die mensen waren die echt leken op hun image.
Ahquote:Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ama was ook precies wat ik verwacht had ja.
Haha, dat is niet iedereen met je eens.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oftewel mensen die gewoon zichzelf zijn in de stonersJij bent ook wel zoals verwacht
Nah, ik ben mezelf.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oftewel mensen die gewoon zichzelf zijn in de stonersJij bent ook wel zoals verwacht
ja maargoed alles viel op een gegeven moment wel stil omdat iedereen gewoon fucking stoned wasquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haha, dat is niet iedereen met je eens.Ik denk dat sommige een grotere malloot hadden verwacht.
moeitequote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik ben mezelf.
Welke stoner neemt nou de moeite om zich als iemand anders voor te doen? Veel te veel werk.
Ik ben altijd in het begin een beetje stil, daarna word ik een heeeel stuk actiever.
Maar toen was ik bij familie.
Wheheheee.. Soms was het ook wel lekker.. FF in jezelf spacenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maargoed alles viel op een gegeven moment wel stil omdat iedereen gewoon fucking stoned was
Mono bleef flink doorlullen :pquote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maargoed alles viel op een gegeven moment wel stil omdat iedereen gewoon fucking stoned was
True, je was verassend 'normaal'quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haha, dat is niet iedereen met je eens.Ik denk dat sommige een grotere malloot hadden verwacht.
iddquote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Wheheheee.. Soms was het ook wel lekker.. FF in jezelf spacen
Ik had jou ook actiever verwachtquote:
Precies, dat is het ook wel. Meestal als ik hier post ben ik niet stoned. Als ik stoned ben rag ik hooguit op wat knoppen of kom ik met hele onnavolgbare reacties, maar meestal gewoon knoppen raggen vanuit bed. Zo'n kansloze poging om toch te communiceren.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
neh, die was net gewoon onlinequote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het met Klojo gaat, ligt ie nog te pitten?
Hij heeft net al jonko opgestokenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het met Klojo gaat, ligt ie nog te pitten?
Misschien is ie weer gaan pitten.quote:
Dat is ook het mooie aan een tweede meet, dan zijn de katten al een beetje uit de bomen gekeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik ben mezelf.
Welke stoner neemt nou de moeite om zich als iemand anders voor te doen? Veel te veel werk.
Ik ben altijd in het begin een beetje stil, daarna word ik een heeeel stuk actiever.
Maar toen was ik bij familie.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Precies, dat is het ook wel. Meestal als ik hier post ben ik niet stoned. Als ik stoned ben rag ik hooguit op wat knoppen of kom ik met hele onnavolgbare reacties, maar meestal gewoon knoppen raggen vanuit bed. Zo'n kansloze poging om toch te communiceren.
quote:
Ken jij mijn baas ff overtuigen dattie hier een bed neer zetquote:
Ja dit zal ik ook hebben op een meet in het begin met vasjequote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Sardu het volgende:
Ik was alleen een beetje bang voor Vas maar daar kan ik me nog wel overheen zetten.
Het is dat ik al een mooie quote voor m'n sig heb, was deze erin gegaan.quote:
Zo stoned zijn dat je niet eens zin hebt om te bewegenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Precies, dat is het ook wel. Meestal als ik hier post ben ik niet stoned. Als ik stoned ben rag ik hooguit op wat knoppen of kom ik met hele onnavolgbare reacties, maar meestal gewoon knoppen raggen vanuit bed. Zo'n kansloze poging om toch te communiceren.
Damn, ik baal er steeds meer van dat ik er niet was.quote:
Maar Vas is echt zo'n schatje. Hoe ze daar zorgvuldig hamburgertjes omdraaide op de BBQ. Ik heb haar alleen naar Mur zien uithalen volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dit zal ik ook hebben op een meet in het begin met vasje
ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Hebben jullie dat wel eens, dat als je iets tofs hebt gedaan, of iets leuks hebt meegemaakt, dat er vlak daarna altijd weer bull shit op je pad komt ?
Botsing veroorzaakt?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Hebben jullie dat wel eens, dat als je iets tofs hebt gedaan, of iets leuks hebt meegemaakt, dat er vlak daarna altijd weer bull shit op je pad komt ?
Je kon ook nog gewoon komenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn, ik baal er steeds meer van dat ik er niet was.![]()
Volgens mij had ik het wel goed met jullie kunnen vinden.
Dit keer 10000.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Ho ho, ik weet nog een arm enigszins in de richting te krijgen. Dus als je lege quotes, spoilers en andere tags ziet, weet je hoe laat het is.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo stoned zijn dat je niet eens zin hebt om te bewegen
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kon ook nog gewoon komen
Studeur ook
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Studeur ook
ja. Ik snap dat echt niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat heb ik altijd. Zoveel ellende en gezeik om kleine kut dingen, terwijl het daarvoor gewoon tof was
Yeahquote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
heel herkenbaar jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Klote bbq jonge.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar Vas is echt zo'n schatje. Hoe ze daar zorgvuldig hamburgertjes omdraaide op de BBQ. Ik heb haar alleen naar Mur zien uithalen volgens mij.
Zooooo, niet te zuinig.quote:
quote:
Als dat tot de mogelijkheden behoorde dan was ik zeker langsgekomen. Naast een stuk van de film ook een flinke hap geld kwijtgeraakt op zaterdagnacht.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Studeur ook
Heeft iemand 3,99 overgemaakt?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat heb ik altijd. Zoveel ellende en gezeik om kleine kut dingen, terwijl het daarvoor gewoon tof was
Ja die voelde ik bestquote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klote bbq jonge.
Oh en ik gaf moira wel een harde pets op d'r kont weet je nog![]()
Hahahaha, ja, dat was volgens mij best een flinke pets, maar Moira leek geen neuk te geven.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klote bbq jonge.
Oh en ik gaf moira wel een harde pets op d'r kont weet je nog![]()
Hoe je dat zegt...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zooooo, niet te zuinig.En maar praten en praten en praten.
En een onzin soms ook, op een gegeven moment waren hij en Mur flink bezig met allerlei onzin uitkramen en toen kwam ik net even op een wolkje van serieusheid terecht, dus toen ben ik maar lekker naar de bladeren gaan staren en een beetje weg gaan spacen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat tot de mogelijkheden behoorde dan was ik zeker langsgekomen. Naast een stuk van de film ook een flinke hap geld kwijtgeraakt op zaterdagnacht.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die voelde ik best_ Maar liet toen stiekem een beetje een slakkenspoor achter op Mono
![]()
Dit inderdaad, geen enkele beweging.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, dat was volgens mij best een flinke pets, maar Moira leek geen neuk te geven.
Volgens mij is ze dat ook wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar Vas is echt zo'n schatje. Hoe ze daar zorgvuldig hamburgertjes omdraaide op de BBQ. Ik heb haar alleen naar Mur zien uithalen volgens mij.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, dat was volgens mij best een flinke pets, maar Moira leek geen neuk te geven.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad, geen enkele beweging.
quote:
Wtf waarom doe je die shit niet als ik er bij ben?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Moet je maar niet weggaanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf waarom doe je die shit niet als ik er bij ben?
Als je krul nou een pets had gegeven, was dat nog een halfuur in beweging gebleven volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Godverquote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als je krul nou een pets had gegeven, was dat nog een halfuur in beweging gebleven volgens mij.
Positief bedoelt hoor krul.
hee je bent terugquote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je moest es weten wat we allemaal gedaan hebben in jou afwezigheidquote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tsss. Dat moest.quote:
Eigenlijk beledig ik Moira, maar ik wist al dat ik dit verneukte toen ik las wat ik typte.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodverDat klinkt wel heel erg beledigend
quote:
En toch gewoon op submit klikken héquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eigenlijk beledig ik Moira, maar ik wist al dat ik dit verneukte toen ik las wat ik typte.
godver je weet best hoe je je voelt na een nacht doorhalen en drugs. niet in staat om te lopen of helder na te denken.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Studeur ook
Met je leipe kop drinken halen en rondstruinen is vaak slecht voor mijn portemonnee. Kippepoten zijn lekker zodra je ze ziet maar op de helft zie je toch weer wat anders wat je moet proberen.quote:
Uiteraard, gewoon doen en kijken wat ervan komt.quote:
Dat hebben wij vandaag allenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
godver je weet best hoe je je voelt na een nacht doorhalen en drugs. niet in staat om te lopen of helder na te denken.
Ik ben blij met mijn tetten hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eigenlijk beledig ik Moira, maar ik wist al dat ik dit verneukte toen ik las wat ik typte.
wat had je genomen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met je leipe kop drinken halen en rondstruinen is vaak slecht voor mijn portemonnee. Kippepoten zijn lekker zodra je ze ziet maar op de helft zie je toch weer wat anders wat je moet proberen.![]()
Ik met geld en een spacende kop gaan altijd verkeerd in de stad.
Stonermeet was vetter dan illegaal Awakenings binnenklimmenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
godver je weet best hoe je je voelt na een nacht doorhalen en drugs. niet in staat om te lopen of helder na te denken.
Dit is waarom mijn maag nu vol zit met autodrop.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met je leipe kop drinken halen en rondstruinen is vaak slecht voor mijn portemonnee. Kippepoten zijn lekker zodra je ze ziet maar op de helft zie je toch weer wat anders wat je moet proberen.![]()
Ik met geld en een spacende kop gaan altijd verkeerd in de stad.
Mono vast ook.quote:
waarheid maar t ging gewoon niet allebeiquote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stonermeet was vetter dan illegaal Awakenings binnenklimmen
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mono vast ook.
Lekker kontje ook wel trouwens.![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarheid maar t ging gewoon niet allebei
quote:
Allemaal bepuiste brilkoppen met een vreemde lichaamsbouw, sorry.quote:
Jij snapt gewoon wat ik alweer vergeten was.quote:
Ik zou 'em erin schuiven als ik de kans kreeg.quote:
Wow.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou 'em erin schuiven als ik de kans kreeg.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dit is niet eens een grap.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Chemicals. Lots of them. Echt 1 grote waas die avond. Hippies, mooie vrouwen, wat minder mooie vrouwen, hipsters, een band die veel weg had van the doors en verschillende vreemde locaties.quote:
Kan wel wat kip gebruiken, dikke spierpijnquote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe je bent er gelijk als de kippen bij
Te vaakquote:
Avondje met jou uitgaan lijkt me wel grappigquote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chemicals. Lots of them. Echt 1 grote waas die avond. Hippies, mooie vrouwen, wat minder mooie vrouwen, hipsters, een band die veel weg had van the doors en verschillende vreemde locaties.
WOW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Hahaha, misschien moet ik er niet verder op in gaan.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:22 schreef Klojo120 het volgende:
Laptop kapot.. Kan alleen nog mobiel. Denk dat ik een tijd minder online ben.
wat is dezequote:Op maandag 1 juli 2013 15:22 schreef Klojo120 het volgende:
Gewoon zo ineens?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:22 schreef Klojo120 het volgende:
Grappig zeker. Wel ontzettend kut voor mijn portemonnee omdat ik altijd alles weg wil geven en tegelijkertijd kopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Avondje met jou uitgaan lijkt me wel grappig
oplader doorgebrand. Heb ik echt geen geld voor...mjah ben in oktober 18quote:
Pssst er zijn er 2 die lijken op elkaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar is je UI heen? Je booty toch niet waardig genoeg om een kus te verdienen?
Oplader is toch niet zo spannend.. Eurootje of 30 ofzo voor een universelequote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
oplader doorgebrand. Heb ik echt geen geld voor...mjah ben in oktober 18
alleen een oplader is maar een 10tje ofzo toch? of misschien heeft een vriend ofzo nog wel een adapter dingesquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
oplader doorgebrand. Heb ik echt geen geld voor...mjah ben in oktober 18
Eten willen bestellen met chemicals op vind ik best apartquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Grappig zeker. Wel ontzettend kut voor mijn portemonnee omdat ik altijd alles weg wil geven en tegelijkertijd kopen.![]()
Zoveel dingen die interessant zijn om te doen op zulke momenten. Dingen bestellen en kijken of je zonder te betalen weg kan lopen. Wat niet kan en daardoor dus 20 euro vreten moet aftikken aan iemand die je nog nooit eerder hebt gezien.
Dat voelen we allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Hehe, had gisterochtend nog iets van 2,5gr, nu denk ik minder dan of net aan een gram
Mijn UI is er nog?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar is je UI heen? Je booty toch niet waardig genoeg om een kus te verdienen?
Snowbells, snowballed... Pfffquote:
Met je bazenbril.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Ik dacht dat ik me normaal voelde... niks bleek minder waar toen ik naar buiten stapte
Toen ik in de Plus stond was ik vergeten waarvoor ik kwam, en toen ik bij de kassa stond reageerde ik amper op de kassière.
In ieder geval... Ik heb iedere noodle behalve kip (groenten, beef, duck, curry en shrimp).
Ik begin met duck.
Duckquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Ik dacht dat ik me normaal voelde... niks bleek minder waar toen ik naar buiten stapte
Toen ik in de Plus stond was ik vergeten waarvoor ik kwam, en toen ik bij de kassa stond reageerde ik amper op de kassière.
In ieder geval... Ik heb iedere noodle behalve kip (groenten, beef, duck, curry en shrimp).
Ik begin met duck.
Wat?quote:
nicequote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Ik begin met duck.
Light is toch een indicatie dat er ook een 'niet light' versie is?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is cola lemon alleen in light versie te koop? Gaat citroen en suiker niet samen? Ben benieuwd trouwens of dit te zuipen isZo even proberen
Ik vind Vanilla lekkerderquote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is cola lemon alleen in light versie te koop? Gaat citroen en suiker niet samen? Ben benieuwd trouwens of dit te zuipen isZo even proberen
Geen idee maar cola lemon is er alleen in light volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Light is toch een indicatie dat er ook een 'niet light' versie is?![]()
Hoe kan het anders "lichter" zijn.
Vage shit
Je maakt ook alleen de wereld mee waar jij bent. de rest bestaat gewoon ff nietquote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zat gisteren te denken... misschien is er super veel op de wereld dat we nooit kunnen opmerken (en dus ook niks van weten), omdat geen een levend wezen de zintuigen heeft om het op te pikken... hele andere dimensies... best creepy.
Blerghh.. Jou gezeik aanhoren.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ga even zeiken, ik heb zo'n gevoel dat dit even kan duren.
volgens mij is m'n pis nu zo dik, dat het er in kwakjes uit komt zetten.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zat gisteren te denken... misschien is er super veel op de wereld dat we nooit kunnen opmerken (en dus ook niks van weten), omdat geen een levend wezen de zintuigen heeft om het op te pikken... hele andere dimensies... best creepy.
Waarom kom je niet met zulke anekdotes irl dan poephenkie.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Light is toch een indicatie dat er ook een 'niet light' versie is?![]()
Hoe kan het anders "lichter" zijn.
Vage shit
Minder spelen manquote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
volgens mij is m'n pis nu zo dik, dat het er in kwakjes uit komt zetten.
Dit is sowieso waar, kijk alleen maar naar hoeveel kleuren sommige dieren kunnen zien. Is niet te bevatten.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
volgens mij is m'n pis nu zo dik, dat het er in kwakjes uit komt zetten.
Je pis kan heel licht zijn, geler, oranjeder, mijne zit denk ik nog een paar stappen verder dan donker oranje. Helder toch?quote:
Weet niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom kom je niet met zulke anekdotes irl dan poephenkie.
Het begint met water, dan fruit of vruchtensap en opeens ga je kijken hoeverre die kerel achter de balie oplet. Eten komt er nooit van of een klein beetje.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten willen bestellen met chemicals op vind ik best apart
Whehehe..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:43 schreef OllieWilliams het volgende:
probeer te spytoolen op Ollie zitten er allemaal van die kattennaam topics en weet ik veel wat tussenkankerkatten.
Alleen ik bedoel niet 'zien' ik bedoel iets heel anders dan zien, ruiken, horen, etc.. iets heel anders... dat is gewoon onmogelijk te bedenken. Een heel nieuw zintuig die helemaal niks lijkt op de bestaande.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dit is sowieso waar, kijk alleen maar naar hoeveel kleuren sommige dieren kunnen zien. Is niet te bevatten.
Zoals van die vleermuizen enzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alleen ik bedoel niet 'zien' ik bedoel iets heel anders dan zien, ruiken, horen, etc.. iets heel anders... dat is gewoon onmogelijk te bedenken. Een heel nieuw zintuig die helemaal niks lijkt op de bestaande.
5 euro geloof ik, ik had een 10tje overgemaakt omdat ze ook peuken voor me mee hadden genomen nog bedankt trouwensquote:
Hoe verzin je het ook hequote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het begint met water, dan fruit of vruchtensap en opeens ga je kijken hoeverre die kerel achter de balie oplet. Eten komt er nooit van of een klein beetje.
Maar dat is ook weer een soort van 'horen', met geluidsgolven die kaatsen op muren, etc.quote:
Niks boven een ijskoud blikje cherry colaquote:
Die combi moet ik nog proberenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks boven een ijskoud blikje cherry cola(dikke joint erbij, perfect leven)
J hebt ook niet echt in die rook gezeten héquote:Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef OllieWilliams het volgende:
ff douchengister gewoon m'n nest in gepleurd en gaan tukken maar voel me best smerig
Lolquote:Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef Olment het volgende:
[..]
J hebt ook niet echt in die rook gezeten hé
beter dan die gigantische wietwalm die we produceerde met zijn allenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Aan het begin van het veld stonk het gewoon al naar dat vuur enz van ons
Gelukkig maar dat die dingen perfect hun werk dedenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Gelukkig hadden we ook die onderzetters voor de wegwerpbbqs zodat je geen brandplekken in t gras krijgt
Zolang thc blijft is het nog wel te doenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Vies raar gevoel als ik mijn muziek stil zet. De bass verdwijnt compleet uit mijn lichaam
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als je krul nou een pets had gegeven, was dat nog een halfuur in beweging gebleven volgens mij.
Positief bedoelt hoor krul.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een beetje een meisjemeisje, echt zo'n tutje met zo'n tuttenstem waar ik me kapot aan zou ergeren maar ze is gewoon chill
Damn, ik doe m'n best maar alles wat ik kan bedenken past wel weer in een ander zintuig thuis.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer een soort van 'horen', met geluidsgolven die kaatsen op muren, etc.
Iets heel nieuws bedoel ik.
Die waren idd nergens goed voorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Gelukkig hadden we ook die onderzetters voor de wegwerpbbqs zodat je geen brandplekken in t gras krijgt
Precies.. Was nog voldoende gras overquote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die waren idd nergens goed voormaarja schijt toch groeit wel weer aan
Nee mono had ze o dersteboven eronder gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die dingen perfect hun werk deden
Sowieso. Ik ga overal los op die muziek haha, het boeit me echt geen fuckquote:
Wij kwamen ze later tegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee mono had ze o dersteboven eronder gedaan
Dat was juist goed... Daardoor stond die stukje van de grond afquote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee mono had ze o dersteboven eronder gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |