in Arnhemquote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
''Beste aankomende student,''
Ik word student :s :s
In ieder geval beter dan zonder gel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst in iets van een jaar gel in gedaan, is het wat?
Ik kan een shirt aanradenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe was het zonder gel?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
Pics van mijn moeder en mijn tante:Waarom post je die hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:/quote:Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan zonder gel.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
Pics van mijn moeder en mijn tante:dude, dat soort dingen zet je neit op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dude, dat jij dat niet normaal vind betekent niet dat ik het niet mag!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dude, dat soort dingen zet je neit op FOK!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef TienVingers het volgende:
Vandaag wordt de afschaffing van de slavernij gevierd, vind het wel goed dat het herdacht wordt.
Wil je moeder zelf op Fok staan?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dude, dat jij dat niet normaal vind betekent niet dat ik het niet mag!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef TienVingers het volgende:
Vandaag wordt de afschaffing van de slavernij gevierd, vind het wel goed dat het herdacht wordt.
Why de fuck post je een foto van je moeder op FOK?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |