VA heeft zulke versiertrucs toch niet meer nodig :squote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom had ik niet aan zoiets gedacht!
Nee ik werd uitgenodigd voor de 3e helft van xcachet morgenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat er morgen gemeet worden?
Ik neem het terug, van die 10/10quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
VA heeft zulke versiertrucs toch niet meer nodig :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik werd uitgenodigd voor de 3e helft van xcachet morgen
Huhquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik werd uitgenodigd voor de 3e been van xcachet morgen
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik neem het terug, van die 10/10
je bent 8/5!!!!
8/5 =1.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stimmtquote:
welquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwerty windt alle boys om haar vinger, ik ben niet speciaal voor haar
ik ook niet, ik ben maar haar konijnquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwerty windt alle boys om haar vinger, ik ben niet speciaal voor haar
terug in je hok jijquote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben maar haar konijn
niets met die foto's doen :Squote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik typ dit op je telefoon die ligt hier nog mehehehe
ik ben maar haar krabquote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben maar haar konijn
*proestquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kreeg vroeger huisarrest maar ik had toch geen vriendjes dus ging gewoon rollercoaster tycoon spelen zoals elke dag
achh knuffelquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kreeg vroeger huisarrest maar ik had toch geen vriendjes dus ging gewoon rollercoaster tycoon spelen zoals elke dag
Dus jij speelde geen Runescape vroegerquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rollercoaster tycoonquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |