Mijn alter ego vindt dat ik een leuke jongen benquote:
Oh, misschien sta je allang op haar lijstje hoor...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn alter ego vindt dat ik een leuke jongen bentJij ontkrachte dat.
Ik zeg: waarom engels woord ertussen? :Squote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, misschien sta je allang op haar lijstje hoor...
heeft ze een lijstje met leuek jongens hier?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, misschien sta je allang op haar lijstje hoor...
Ik vond groepsseks zo raar staanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg: waarom engels woord ertussen? :S
boefjequote:Op maandag 1 juli 2013 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb ooit aan een docent gevraagd wat een dildo was/troll
En toen?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb ooit aan een docent gevraagd wat een dildo was/troll
En toen durfde hij het niet uit te leggenquote:
haha en je werkstuk over lightsabersquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En toen durfde hij het niet uit te leggen
Luisterde ik vanochtend nogquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
i neeed another story something to get off my chessttt
hahaha, anderen in een awkward situatie brengen. ohohohquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En toen durfde hij het niet uit te leggen
Dan kom ik alleen voor de 3e helftquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha, die vind dus plaats in de kleedkamer
ooo herinneringenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
i neeed another story something to get off my chessttt
Snoepjes uit de kantine :s :squote:
200% fanatiek danquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha, die vind dus plaats in de kleedkamer
Dat is leukquote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, anderen in een awkward situatie brengen. ohohoh
Jouw lightsaber :Squote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha en je werkstuk over lightsabers
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Snoepjes uit de kantine :s :s
[..]
200% fanatiek dan![]()
Noem eens een voorbeeld?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is leuk![]()
Doe ik bij Krabs ook zo vaak
Dat is privéquote:
Dat begrijp jij goedquote:Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef LETMEIN het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er morgen een 3e helft in de kleedkamer?
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is leuk![]()
Doe ik bij Krabs ook zo vaak
quote:
DM danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:29:08 ]
quote:
en ik ben aan de beurtquote:Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef LETMEIN het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er morgen een 3e helft in de kleedkamer?
Jij moet een beurt geven aan de damesquote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef nodig het volgende:
[..]
en ik ben aan de beurt
hahahhahaa beurt snap je hem
Misschien meer, wie weet :Squote:
Frankrijkquote:
Dektechniekenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, hoe je het beste iemand kan dekken zeg maar
\Duurde even voordat ik dit snaptequote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja want je weet wat ze zeggen; oefening baart kunst.
Die blonde lacht zo enorm ongemakkelijkquote:
Mijn brief gaat zo op de busquote:
Ik dacht eerst dat ik een cijferlijst ofzo moest opsturen maar daar staat nu opeens een vinkje bijquote:
Ja, maar die machtiging voor collegegeld bij jou al goedgekeurd?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik een cijferlijst ofzo moest opsturen maar daar staat nu opeens een vinkje bij
Ik heb die brief ook 2 weken geleden gekregen maar nog niks mee gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar die machtiging voor collegegeld bij jou al goedgekeurd?
Ik heb die brief ander halve week geleden al op de post gedaan
Als het einde van de week nog niet geregeld is ga ik bellenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb die brief ook 2 weken geleden gekregen maar nog niks mee gedaan![]()
Bent?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn brief gaat zo op de bus
Ja, maar ik wil weten of die brief wel is aangekomenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef nodig het volgende:
Documenten opsturen han:
Wij hanteren een verwerkingstijd van maximaal 3 werkweken. Let op, de verwerkingstijd is exclusief de verzendtijd per post.
Gewoon even die 3 weken afwachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil weten of die brief wel is aangekomen
Anders wacht ik op niks
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Tip van LMI: wacht nog een paar jaartjes met een baard laten staan
Ik laat hem ook niet staan, over 3 weken gaat hij weg, maar ik wil wel weten hoe dat er uit zou zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Tip van nodig: wacht nog een paar jaartjes met een baard laten staan
Ik zie toch geen meisjes in deze 3 wekenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef TienVingers het volgende:
Dat vinden meisjes vast een erg aantrekkelijke baard
woest aantrekkelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef TienVingers het volgende:
Wat dacht je van die snor dan, daar smelten ze gewoon van wegquote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef TienVingers het volgende:
Kom je niet buitenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie toch geen meisjes in deze 3 weken
Haha scheer het er dan vanafquote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, durf me niet te vertonen met deze gezichtsharen :/
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
Spatie stuur die pic van je baard door naar je nichtje, succes gegarandeerd
Nee! dat durf ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
Spatie stuur die pic van je baard door naar je nichtje, succes gegarandeerd
Deze man snaptquote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Liever eerlijk dan aardig en liegen, en zo onaardig doen ze niet!
Misschien werd ze er zo verlegen van dat ze je niet durfte aan te sprekenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee! dat durf ik niet
En ze heeft het toch al gezien.
Dat was ze al :/quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien werd ze er zo verlegen van dat ze je niet durfte aan te spreken![]()
in Arnhemquote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
''Beste aankomende student,''
Ik word student :s :s
In ieder geval beter dan zonder gel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst in iets van een jaar gel in gedaan, is het wat?
Ik kan een shirt aanradenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe was het zonder gel?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
Pics van mijn moeder en mijn tante:Waarom post je die hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:/quote:Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan zonder gel.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
Pics van mijn moeder en mijn tante:dude, dat soort dingen zet je neit op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dude, dat jij dat niet normaal vind betekent niet dat ik het niet mag!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dude, dat soort dingen zet je neit op FOK!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef TienVingers het volgende:
Vandaag wordt de afschaffing van de slavernij gevierd, vind het wel goed dat het herdacht wordt.
Wil je moeder zelf op Fok staan?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dude, dat jij dat niet normaal vind betekent niet dat ik het niet mag!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef TienVingers het volgende:
Vandaag wordt de afschaffing van de slavernij gevierd, vind het wel goed dat het herdacht wordt.
Why de fuck post je een foto van je moeder op FOK?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
inb4 paint topic in onz met de moeder van spatie
Zou ze niet erg vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
inb4 paint topic in onz met de moeder van spatie
Haal die foto nou maar gewoon weg.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey dat gaat te ver heh, mijn moeder uitschelden! TR.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey dat gaat te ver heh, mijn moeder uitschelden! TR.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
Ik ga proberen te strijken :s :s
Iemand nog tips
pas op dat je de strijkbout niet te lang op kleding laat staan, dan komt er een gat inquote:Op maandag 1 juli 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
Ik ga proberen te strijken :s :s
Iemand nog tips
Als de telefoon gaat houd je hem aan je oor toch? Dan laat je hem er niet op staan.. Dan hoor je niksquote:Op maandag 1 juli 2013 14:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
pas op dat je de strijkbout niet te lang op kleding laat staan, dan komt er een gat in
dus ook niet doen als de telefoon opeens gaat!
als je de strijkbout aan je oor houd heb je al helemaal een probleemquote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als de telefoon gaat houd je hem aan je oor toch? Dan laat je hem er niet op staan.. Dan hoor je niks
Toetsweek a zemmerquote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]![]()
Jij moet ook niet lang naar school
een 6quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef zwerty het volgende:
Weet nietvan de 4 vragen gingen er 2 sws goed en de andere 2 twijfelachtig
zonde, geef dan aan de vogeltjesquote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed onderin de prullenbak douwen heb ik geleerd
zozo slim meisjequote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Zwerty haalt alleen maar 8en of hoger hoor
think soquote:
Dat denkenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Zwerty haalt alleen maar 8en of hoger hoor
o geen eens een 10? :squote:
quote:
quote:
Thanks boykies.quote:
Op een schaal van 1 tot 5 is een 8 best hoogquote:
o dan is het goedquote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 5 is een 8 best hoog
Hihihi i saw what you did there hhihiiquote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat er morgen gemeet worden?quote:
Waarom had ik niet aan zoiets gedacht!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VA heeft zulke versiertrucs toch niet meer nodig :squote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom had ik niet aan zoiets gedacht!
Nee ik werd uitgenodigd voor de 3e helft van xcachet morgenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat er morgen gemeet worden?
Ik neem het terug, van die 10/10quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
VA heeft zulke versiertrucs toch niet meer nodig :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik werd uitgenodigd voor de 3e helft van xcachet morgen
Huhquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik werd uitgenodigd voor de 3e been van xcachet morgen
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik neem het terug, van die 10/10
je bent 8/5!!!!
8/5 =1.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stimmtquote:
welquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwerty windt alle boys om haar vinger, ik ben niet speciaal voor haar
ik ook niet, ik ben maar haar konijnquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwerty windt alle boys om haar vinger, ik ben niet speciaal voor haar
terug in je hok jijquote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben maar haar konijn
niets met die foto's doen :Squote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik typ dit op je telefoon die ligt hier nog mehehehe
ik ben maar haar krabquote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben maar haar konijn
*proestquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kreeg vroeger huisarrest maar ik had toch geen vriendjes dus ging gewoon rollercoaster tycoon spelen zoals elke dag
achh knuffelquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kreeg vroeger huisarrest maar ik had toch geen vriendjes dus ging gewoon rollercoaster tycoon spelen zoals elke dag
Dus jij speelde geen Runescape vroegerquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rollercoaster tycoonquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had toen een piczo site met een .tk adresquote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik had een site over rollercoaster tycoon gemaakt
toen was ik 10
en fb?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef zwerty het volgende:
Ik had 500+ hyvesvrienden, was super famous :S
Heb ik dus ook gedaan. Krijg nu weer verzoekjes van die 'vrienden verzamelaars'quote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nu 217 vrienden, was 400+ maar heb een shitload aan mensen verwijderd
*liftquote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef hezdunnah het volgende:
EXCUSE ME WHEN I LIGHT MY SPLIFF, OOOH I JUST NEED TO TAKE A LIT
Stoerquote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nog een foto van mij terwijl ik aan een fles wodka lurk
Ik schaamde me gewoon voor die krabbels!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef TienVingers het volgende:
Op Hyves gingen mensen krabbelaars verwijderen en dan zeggen dat ze dat expres deden om zo populairder over te komen
Wat stom
Hij is wel grappig eigenlijk, we konden er goed om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De wekelijkse krabbels van je tantequote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik schaamde me gewoon voor die krabbels!
krabbelenquote:
Ja, en die van mijn fantasie vriendin!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
De wekelijkse krabbels van je tante
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is wel grappig eigenlijk, we konden er goed om lachenDat is zo vies. AlcohollistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
autsjquote:Op maandag 1 juli 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik fietste een keer langs brandnetels en geloofde niet dat ze pijn deden dus stak m'n arm uit
hele arm onder haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |