Ja, doe maar 3 suiker, ik gebruikte vorige keer 4, en was me toch iets te zoet. Ik was vroeger echt iemand die veel suiker als een must zag, maar nu, nu wil ik gewoon wat minder. Eigenlijk weet ik niet of ik er nou blij mee moet zijn, ik bedoel, ja, leuk 'gezond' minder suiker. Maar, ja ik heb toch wat minder energie, ik ben nu gewoon zo'n lui jongen die niks anders doet dan FOK!en en fantasieneuken. Maar is daar eigenlijk wel wat mis mee? Ik weet het niet, volgens mij maakt het ook helemaal niet uit of je 3 of 4 klontjes gebruikt.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook graag onder de mensen. Het gaat om het contact. En de gesprekken zijn soms gewoon heel mooi, als je met elkaar praat en je komt tot de conclusie dat je eigenlijk heel veel gemeen hebt. Of dat je elkaar nieuwe dingen vertelt. Dat zijn de kleine dingetjes in het leven waar ik van geniet. Wil je nog koffie?
Mwa, daar denkt arachide anders overquote:Op maandag 1 juli 2013 02:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
rodawa is een aanwinst voor deze reeks
Ik zorg dat die dames het zielig vinden voor redoaiawa en hem aandacht geven. Een en al wingman hier.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rodawa is een aanwinst voor deze reeks
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:59 schreef Rodawa het volgende:
Voel me vereerd broeders en zusters!Ik heb beloofd dat ik niet zou hui-
![]()
gvd
quote:
nu al in de sisterzonequote:Op maandag 1 juli 2013 02:59 schreef Rodawa het volgende:
![]()
gvd
Vond het wel mooi, dat je eerst geen ' - ' had gedaan na 'hui' . En dat hij ineens te voor schijn kwam na een edit. Zoals je zei, de kleine dingen in het leven zijn het mooiste.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:59 schreef Rodawa het volgende:
![]()
gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |