PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
*Kuipersquote:Op maandag 1 juli 2013 01:54 schreef Grandesco het volgende:
Penalty was makkelijk gegeven, verder uitmuntend gefloten Bjorn Kuypers.
Die Noorse RB is eigenlijk RW, maar zou wel een bazige IF kunnen zijn. Med/med workrates en nu al 68 defending (wel maar 58 heading en 65 strength)quote:
Idd wtfquote:Op maandag 1 juli 2013 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Noorse RB is eigenlijk RW, maar zou wel een bazige IF kunnen zijn. Med/med workrates en nu al 68 defending (wel maar 58 heading en 65 strength)
http://wefut.nl/player/8265
Begin dit seizoen speelde ik met hem op RB bij seasons. Maar team is nu useless nu die negers weg zijn. (Diouf en zo'n spits)quote:Op maandag 1 juli 2013 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Noorse RB is eigenlijk RW, maar zou wel een bazige IF kunnen zijn. Med/med workrates en nu al 68 defending (wel maar 58 heading en 65 strength)
http://wefut.nl/player/8265
Jammer dat Diouf geen spits is in FUTquote:Op maandag 1 juli 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Begin dit seizoen speelde ik met hem op RB bij seasons. Maar team is nu useless nu die negers weg zijn. (Diouf en zo'n spits)
Dat heeft Marcelo vakkundig om zeep geholpenquote:Op maandag 1 juli 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
Torres gouden schoen haha
Fred verdient hem imo
Neymar gouden schoen toch? Torres topscorer?quote:Op maandag 1 juli 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
Torres gouden schoen haha
Fred verdient hem imo
Nee Torres topscorer = Gouden schoen.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neymar gouden schoen toch? Torres topscorer?
Marcelo wilde gewoon de rest van het jaar Casillas kunnen pestenquote:Op maandag 1 juli 2013 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee Torres topscorer = Gouden schoen.
Gouden bal is voor de beste speler = Neymar
Denk eigenlijk toch weer Neymar... Of Luiz voor die safequote:Op maandag 1 juli 2013 02:13 schreef Shygirl18 het volgende:
Wat denken jullie dat EA gaat doen? Re-release motm Fred of een upgrade?
Oh zat het zo..verwarrendquote:Op maandag 1 juli 2013 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gouden bal is voor de beste speler = Neymar. Zilver Iniesta en Brons Paulinho
Iniesta altijd maar het zilver. Het wirdt tijd dat die man eens de ballon d'or wint, hij is gewoon altijd geniaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gouden bal is voor de beste speler = Neymar. Zilver Iniesta en Brons Paulinho
Beter doen ze dan nog wat andere gasten, van Uruguay enzo. Liefst degenen die nog niks hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef ThadCastle het volgende:
TOTT zou me niet verbazen
Re-release van alle MOTM spelers en misschien Iniesta, Paulinho, Casillas ofzo?
Hij is altijd maar het kussen, nooit eens het matras...quote:Op maandag 1 juli 2013 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Iniesta altijd maar het zilver. Het wirdt tijd dat die man eens de ballon d'or wint, hij is gewoon altijd geniaal.
Of gewoon paar spelers bij TOTW. Maar dat was bij EK u21 ook logisch..toen kwam er ook niks. Nou is dit wel wat groter natuurlijk, maar toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef ThadCastle het volgende:
TOTT zou me niet verbazen
Re-release van alle MOTM spelers en misschien Iniesta, Paulinho, Casillas ofzo?
En de beste kopper van de Eredivisie ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef ThadCastle het volgende:
Brazilie kan wel echt met een ziek team naar het WK. Sandro, Ramires waren er niet eens bij.
Marcelo niet.eens erbijquote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef ThadCastle het volgende:
Brazilie kan wel echt met een ziek team naar het WK. Sandro, Ramires waren er niet eens bij.
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de beste kopper van de Eredivisie ook niet.
quote:
Marcelo van Barca natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 02:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh hehe, ik dacht ik zag Marcelo net nog![]()
En ik dacht dat jij Douglas bedoelde Tim.
huh?quote:
Marcelo vindt zichzelf zo goed dat hij een transfer naar Barcelona.zag zittenquote:
oh zo, ja die dusquote:Op maandag 1 juli 2013 02:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Marcelo vindt zichzelf zo goed dat hij een transfer naar Barcelona.zag zitten
Ja, die van PSV ja
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:33 schreef Shygirl18 het volgende:
DarkTim2 hier een nieuwe UI voor je
[ afbeelding ]
Excessief dure spelers incoming...quote:Op maandag 1 juli 2013 02:59 schreef Shygirl18 het volgende:
Once SMOTM Neymar comes down Tues 2am UK, regular Neymar will transfer to Barca. Expect other big summer transfers later in the week! #FUT
ja.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 03:16 schreef Zhano het volgende:
Hardlopen bij Studio Sport, zegt die dude "de Nederlandse *whatsherface* in het roze tenue met de paardenstaart". Er zijn er 5 met een roze tenue en iedereen heeft een paardenstaart
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
Ik ben bang van wel.quote:
Lekker hoor! Ik heb de laatste paar dagen niet echt leuke pakjes gehad, maak wel winst, maar geen grote klappers meer. Ach ja..quote:
Hier ook verder weinig meer met die pakjes. Wel per pakje een paar honderd coins winst, en zo groeit het vermogen gestaag. De hoop op een klapper houdt het wel leukquote:Op maandag 1 juli 2013 08:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik heb de laatste paar dagen niet echt leuke pakjes gehad, maak wel winst, maar geen grote klappers meer. Ach ja..
nog steeds die pakjes aan het openenquote:Op maandag 1 juli 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook verder weinig meer met die pakjes. Wel per pakje een paar honderd coins winst, en zo groeit het vermogen gestaag. De hoop op een klapper houdt het wel leuk
contracten en fitness verkopen amper nog voor 400 op de Xboxquote:Op maandag 1 juli 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook verder weinig meer met die pakjes. Wel per pakje een paar honderd coins winst, en zo groeit het vermogen gestaag. De hoop op een klapper houdt het wel leuk
Ja, al zal je daarvoor wel weer een apart kanaal aan moeten schaffen.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zie het inderdaad. Premier League en Serie A dus ook naar Fox, wist ik niet eens
Als het 5 eu extra is ofzo zou ik het wel overwegen. Ik heb nu geen Sport1 omdat ik toch alleen maar voetbal kijk en dan vind ik t zonde van mijn geld.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, al zal je daarvoor wel weer een apart kanaal aan moeten schaffen.
Heeft sport1 die competities dan niet meer?
Als je voor 2 EL kanalen al 12,50 betaalde...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als het 5 eu extra is ofzo zou ik het wel overwegen. Ik heb nu geen Sport1 omdat ik toch alleen maar voetbal kijk en dan vind ik t zonde van mijn geld.
Ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je voor 2 EL kanalen al 12,50 betaalde...
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha mijn pa betaalt EL, maar hij vindt buitenlandse competities niet zo interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betwijfel überhaupt of digitenne ook die buitenlandse competities gaat aanbieden.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:43 schreef Reemi het volgende:
[..]Dat is helemaal fijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betwijfel überhaupt of digitenne ook die buitenlandse competities gaat aanbieden.![]()
quote:
In een kut formatie verkocht voor 2.5k-3k... die keepers (en al helemaal in deze formatie) zijn wel meer waardquote:Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
In een paar minuten verkocht. Of zat ik niet op te letten?
Ik weet. 41212, maar dan nog. 1.6k?
ILENOquote:Op maandag 1 juli 2013 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
In een kut formatie verkocht voor 2.5k-3k... die keepers (en al helemaal in deze formatie) zijn wel meer waard
Ja toen hij nog een groot talent was iddquote:
2 kits beide voor 3900c BIN erop gezet.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
Alsof EA door heeft dat ik me op schandalige wijze heb verrijkt aan de silver packs. Ik krijg helemaal niks fatsoenlijks meer
Wat is zijn beste positie nou eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja toen hij nog een groot talent was idd
bank geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 11:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is zijn beste positie nou eigenlijk?
Zoals ik hem altijd gezien heb is het een spits.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is zijn beste positie nou eigenlijk?
formatie ? en wat word het plan ?quote:
Ben ik nu aan het bedenken.quote:
orsjineelquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Godver, de DUITSERS de MOFFEN zoek dekking!
Heb ik ooit gezegd dat ik voor de originaliteitsprijs ga? Neen. Dus het is gewoon een leuk grapje. Kijk, ik lach:quote:
Weet niet wat die waard is tegenwoordig. Doe maar watquote:
Oh, hij is nog steeds 35k.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet niet wat die waard is tegenwoordig. Doe maar wat
Je mag hem wel voor minderquote:Op maandag 1 juli 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, hij is nog steeds 35k.Is me toch teveel voor een dwerg.
Niet gelijk zo boos doenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik voor de originaliteitsprijs ga? Neen. Dus het is gewoon een leuk grapje. Kijk, ik lach:
Succes daarmee. Ik weet nog toen ik er in lag dat het ongeveer een half uur duurde. veels te lang voor me gevoel.quote:
Ik ga wel ploegen verzinnen ofzo danquote:Op maandag 1 juli 2013 12:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Succes daarmee. Ik weet nog toen ik er in lag dat het ongeveer een half uur duurde. veels te lang voor me gevoel.
Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n speler in waarde zou stijgen. Donovan lijkt de beste RM, redelijk onbetwist.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
mooie pack om te pullen in deze tijden
Hij laat het nu niet zien maar 89 pace. Overigens verkocht ik Castillo (die 90 pace 4*) net voor 3.7k.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n speler in waarde zou stijgen. Donovan lijkt de beste RM, redelijk onbetwist.
zoals de opa in het forum al gezegd heeft, de markt niet proberen te begrijpen maar gewoon uitbuitenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n speler in waarde zou stijgen. Donovan lijkt de beste RM, redelijk onbetwist.
Dan heb je wel vrij veel geluk hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is echt bizar hoe makkelijk je coins verdient aan die zilveren packs.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit had ik er net nog uit. Squadfitness gelijk verkocht en alle andere contracten en fitness kaarten gaan ook erg snel. Instant voor 350 en binnen 40 minuten voor 400.
wie?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je wel vrij veel geluk hoor
Gelost worden in de neutralisatie
Wie? De Gendt zeker?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mannetje of 10 bij de eerste meters berg op (in ieder geval een Belkin, zag zo snel niet wie). Volgens Ducrot gingen ze alvast energie sparenquote:
Ja dit waren de goede pakjes. Had ook nog een argentijnse CB van sporting lissabon die instant verkocht voor 1500. Had ik misschien wel wat meer aan kunnen verdienen maar ach...quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij zo snel verkocht want hij is 3k of meer waard.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dit waren de goede pakjes. Had ook nog een argentijnse CB van sporting lissabon die instant verkocht voor 1500. Had ik misschien wel wat meer aan kunnen verdienen maar ach...
Zelfs als er niets speciaals in zit maak je vaak nog winst. Vaak heb je alleen al 1500 aan contracten en fitness kaarten en er zit altijd nog wel wat bij wat ook verkoopt.
Ja daar kwam ik al snel achter. Maar ik wil die spelers zo snel mogelijk verkopen. Kan ik weer meer pakjes halenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij zo snel verkocht want hij is 3k of meer waard.
Gisteren gingen we na de wedstrijd nog de kampioenswedstrijd spelen. We hadden nog 2 punten nodig. In de eerste 10 minuten stonden we 2-0 voor (2 assiists van mij) Daarna vlak voor rust scoorde ze de gelijkmaker en dat werd de stand. 1 punt te kortquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mannetje of 10 bij de eerste meters berg op (in ieder geval een Belkin, zag zo snel niet wie). Volgens Ducrot gingen ze alvast energie sparen
Dat is niet mogelijk volgens mij. De lange, vlakke etappes worden nooit helemaal uitgezonden. Die uitzendingen beginnen pas 14.30 vaak (geen keuze NOS maar van de organisatie volgens mij).quote:Op maandag 1 juli 2013 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zendt de NOS gewoon elke etappe integraal uit?
Gewoon even de naam op ultimateteamtrading intypen, dat is 2 seconden werkquote:Op maandag 1 juli 2013 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik al snel achter. Maar ik wil die spelers zo snel mogelijk verkopen. Kan ik weer meer pakjes halen
Hij had ook een mooi shirt aan zag ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/nieuws#1.3894303![]()
ik ging slapenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gisteren gingen we na de wedstrijd nog de kampioenswedstrijd spelen. We hadden nog 2 punten nodig. In de eerste 10 minuten stonden we 2-0 voor (2 assiists van mij) Daarna vlak voor rust scoorde ze de gelijkmaker en dat werd de stand. 1 punt te kort
Dat was voorheen altijd zo ja. Maar de eerste 3 etappes zijn nu wel al helemaal integraal uitgezonden en dat is andere jaren toch nooit zo geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk volgens mij. De lange, vlakke etappes worden nooit helemaal uitgezonden. Die uitzendingen beginnen pas 14.30 vaak (geen keuze NOS maar van de organisatie volgens mij).
Ik denk ook omdat het andere soort etappes zijn en deze is ook erg kort. Om 4 uur is al de finish.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was voorheen altijd zo ja. Maar de eerste 3 etappes zijn nu wel al helemaal integraal uitgezonden en dat is andere jaren toch nooit zo geweestMisschien heeft de tour besloten alle etappes compleet uit te zenden
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon even de naam op ultimateteamtrading intypen, dat is 2 seconden werk
[..]
Hij had ook een mooi shirt aan zag ik.
[..]
ik ging slapen
Ik doe het vaak gewoon op gevoelquote:Op maandag 1 juli 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon even de naam op ultimateteamtrading intypen, dat is 2 seconden werk
Dat dit kan in Nederlandquote:
Heb vanmiddag vooral overleggen, dus komt weinig van terecht in de praktijk. Maar misschien kan ik de laatste km's meepikkenquote:
Daar profiteer ik vaak van. Ik heb toch maar weer een paar packs geopend en ik kreeg in 3 packs een UNAM badge en een Columbus Crew badge dus dat is toch weer winst.quote:
Waarom staat er de hele tijd een microfoontje in beeld?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat er 2 in de kopgroep zitten die op 1 seconde staan
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat er de hele tijd een microfoontje in beeld?
[ afbeelding ]
Kei handig dat wij dat ook gewoon in beeld krijgenquote:
gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nog meer marokkaanse probleemjongeren bij PSV binnengehaald
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Snap echt niet waarom hij naar PSV zou willen. Leuk dat hij in de eredivisie wil blijven maar blijf dan lekker bij AZ of misschien zelfs Ajax.
Nee ik doe ze kwadraterenquote:
1.quote:
1² =1. Lekker handig dus.quote:
Ja want de waarde vanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1² =1. Lekker handig dus.________________!!!!!!!!!
Ik ga uit van wel, anders had je dat van tevoren mogen aangeven of het bijvoorbeeld zo doen:quote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want de waarde vanis 1. Houd dan gewoon je bek klapmongool
okquote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel, anders had je dat van tevoren mogen aangeven of het bijvoorbeeld zo doen:![]()
![]()
![]()
² =
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
= 16.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel, anders had je dat van tevoren mogen aangeven of het bijvoorbeeld zo doen:![]()
![]()
![]()
² =
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
= 16.
Ja, misschien had ik deze uitleg beter niet kunnen geven, in de wetenschap dat TT er misbruik van gaat maken...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
te vaak die emoticon voor mijn ogen
haha dat is nog steeds 1.quote:
Haha neequote:
haha ja en ik ga hier niet meer op in haha.quote:
Nee dat zou ik ook niet doen neequote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haha ja en ik ga hier niet meer op in haha.
Hoe speelt Fred?quote:
5 uit 5. Hij staat echt vaak voor de goal maar had in de laatste wedstrijd een paar kansen gemistquote:
Wat een bs. Daarbij was dat helemaal niet waar je het over had. Maher ziet dat je via PSV heel gemakkelijk een mooie transfer naar het buitenland kan maken.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan smiley's plaatsen wat je wil. Maar ik begrijp er weinig van. Elke jaar kopen ze een shitload aan spelers, ze presteren ver onder de maat en ik heb ook niet het idee dat dit jaar beter zal gaan. Leuk dat je allemaal aanvallers koopt maar als je de slechtste verdediging van de eredivisie neer zet heb je er niets aan.
Dinamo Kiev, kei mooiquote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een bs. Daarbij was dat helemaal niet waar je het over had. Maher ziet dat je via PSV heel gemakkelijk een mooie transfer naar het buitenland kan maken.
Dat was zijn keus. Er waren ook mooie clubs in hem geinteresseerd.quote:
Welke spelers hebben dat dan gedaan de laatste jaren? Volgens mij was Ibi de laatste die een mooie transfer maaktequote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een bs. Daarbij was dat helemaal niet waar je het over had. Maher ziet dat je via PSV heel gemakkelijk een mooie transfer naar het buitenland kan maken.
Noord en Zuid-Amerikaansquote:
Mertens heeft een mooie transfer gemaakt. Lens en Balazs hebben gekozen voor het geld ipv een mooie club.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke spelers hebben dat dan gedaan de laatste jaren? Volgens mij was Ibi de laatste die een mooie transfer maakte
Ik had het erover dat als ik op zijn schoenen zou staan (en in de Eredivisie zou willen blijven) dat ik dan bij AZ zou blijven of naar Ajax zou gaan. Nu geef ik de reden waarom ik het niet verstandig vind om naar PSV te gaan. Maar verklaar je nader, " Daarbij was dat helemaal niet waar je het over had"... met de nadruk op 'helemaal'. Ik ben nu wel benieuwd.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet echt een mooie transferquote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens heeft een mooie transfer gemaakt. Lens en Balazs hebben gekozen voor het geld ipv een mooie club.
En dan vind ik Maher iig wel een niveautje hoger dan Lens
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens heeft een mooie transfer gemaakt. Lens en Balazs hebben gekozen voor het geld ipv een mooie club.
En dan vind ik Maher iig wel een niveautje hoger dan Lens
Het was iig niet wat ik eruit opmaakte. Als jij zegt dat je dan beter bij AZ kan blijven, dan komt dat op mij meer over als haat tegen de club PSV uitzichzelf dan uit oogpunt wat het beste is voor de speler zelf, aangezien het voor Maher veel makkelijker is vanuit PSV naar een mooie club te gaan dan vanuit AZ.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had het erover dat als ik op zijn schoenen zou staan (en in de Eredivisie zou willen blijven) dat ik dan bij AZ zou blijven of naar Ajax zou gaan. Nu geef ik de reden waarom ik het niet verstandig vind om naar PSV te gaan. Maar verklaar je nader, " Daarbij was dat helemaal niet waar je het over had"... met de nadruk op 'helemaal'. Ik ben nu wel benieuwd.
Tjah dan is de laatste mooie transfer van een Ajax speler ook al even geleden. De nummer 2 van Italie staat niet onder de nummer 5 en 16 van Engeland (Res Spurs en Newcastle).quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet echt een mooie transfer
Suarez naar Liverpool is net als Mertens naar Napoli. Liverpool is ook kak, maar dat was natuurlijk wel een mooie transfer?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet echt een mooie transfer
Je speelt je in de Premier League wel meer in de kijker dan in de Serie A.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Suarez naar Liverpool is net als Mertens naar Napoli. Liverpool is ook kak, maar dat was natuurlijk wel een mooie transfer?
Nou dan heeft Pieters een mooie transfer gemaakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je speelt je in de Premier League wel meer in de kijker dan in de Serie A.
Dat betwijfel ik ten zeerste de Serie A is een grote competitie van naam maar het is lang niet meer wat het is geweest. Napoli is een grote club in Italie maar Liverpool en Spurs zijn veel grotere clubs in de rest van de wereld.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah dan is de laatste mooie transfer van een Ajax speler ook al even geleden. De nummer 2 van Italie staat niet onder de nummer 5 en 16 van Engeland (Res Spurs en Newcastle).
Haha, zie nu pas dat hij naar Stoke is. Ik hoop dat ze nog een goede back hebben want ik Pieters gewoon op de bank zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan heeft Pieters een mooie transfer gemaakt.
Spurs is echt geen grotere club dan Napoli. Liverpool qua geschiedenis wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste de Serie A is een grote competitie van naam maar het is lang niet meer wat het is geweest. Napoli is een grote club in Italie maar Liverpool en Spurs zijn veel grotere clubs in de rest van de wereld.
Als je in Italie meedoet voor de titel en CL speelt, in hoeverre wil je je dan nog in de kijker spelen? Op je 26ste..quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je speelt je in de Premier League wel meer in de kijker dan in de Serie A.
Er is er geen ander vrij op het middenveld atm.quote:
Of Pieters gaat op CB spelen. Ze hebben bij Stoke al 2 74-rated backs (Wilson en Wilkinson)quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, zie nu pas dat hij naar Stoke is. Ik hoop dat ze nog een goede back hebben want ik Pieters gewoon op de bank zetten.
Lekker laten zien dat hij belangrijk is voor de club ook meteen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is er geen ander vrij op het middenveld atm.
Zou wel een goede CB zijn voor FUTquote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of Pieters gaat op CB spelen. Ze hebben bij Stoke al 2 74-rated backs (Wilson en Wilkinson)
Wat is er mis met rugnummer 6 dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lekker laten zien dat hij belangrijk is voor de club ook meteen.
Gaat alleen niet gebeuren omdat hij zo'n 10 centimeter te klein is voor Stoke.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou wel een goede CB zijn voor FUT
Ik vind de Serie A een mooie competitie maar qua publiciteit komt het niet in de buurt bij de premier league. Tuurlijk is het leuk dat ze CL spelen en dat moet ook de reden zijn geweest dat hij daarheen is gegaan. Maar zelf vind ik de transfer van Vertonghen verstandiger.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je in Italie meedoet voor de titel en CL speelt, in hoeverre wil je je dan nog in de kijker spelen? Op je 26ste..
Als het je doel is om in de publiciteit te komen... als je een prijs wil winnen kan je beter naar Napoli.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind de Serie A een mooie competitie maar qua publiciteit komt het niet in de buurt bij de premier league. Tuurlijk is het leuk dat ze CL spelen en dat moet ook de reden zijn geweest dat hij daarheen is gegaan. Maar zelf vind ik de transfer van Vertonghen verstandiger.
Dit blaat je nu wel de hele tijd maar waarom is Spurs geen grotere club?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spurs is echt geen grotere club dan Napoli. Liverpool qua geschiedenis wel.
Maar je kan echt niet zeggen dat Mertens geen mooie transfer heeft gemaakt maar Vertonghen en Suarez wel. Liverpool speelt niet eens europees komend seizoen. En Spurs gewoon EL.
De laatste mooie transfer van Ajax is dan Sneijder? Als je vanuit dat oogpunt kijkt.
Er was vroeger een keeper (Baia ofzo) en die had nummer 99.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef ThadCastle het volgende:
Wat boeit het rugnummer nou jezus
Al gaven ze hem 99 kan mij het verrotten.
Tsja wat zijn je criteria? Voor prijzen hoef je niet bij Spurs te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit blaat je nu wel de hele tijd maar waarom is Spurs geen grotere club?
Bij Napoli ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja wat zijn je criteria? Voor prijzen hoef je niet bij Spurs te zijn.
Dit blaat je nu wel?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit blaat je nu wel de hele tijd maar waarom is Spurs geen grotere club?
Als ik mocht kiezen tussen de Spurs of Arsenal koos ik voor Spurs hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja wat zijn je criteria? Voor prijzen hoef je niet bij Spurs te zijn.
Nummer 5 geworden FFSquote:Op maandag 1 juli 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spurs is een van de grootste clubs in Engeland en de BPL is de belangrijkste en grootste competitie in de wereld maar nee het is een kleinere club dan Napoli
Oke, Napoli de beker in 2012 en Spurs de League Cup in 2008. Daarbij eindigt Napoli hoger en zie ik ze eerder een titel pakken dan Spurs (dat zie ik niet gebeuren namelijk).quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het je doel is om in de publiciteit te komen... als je een prijs wil winnen kan je beter naar Napoli.
Ja iddquote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, Napoli de beker in 2012 en Spurs de League Cup in 2008. Daarbij eindigt Napoli hoger en zie ik ze eerder een titel pakken dan Spurs (dat zie ik niet gebeuren namelijk).
Mja straks zeg je weer dat je zit te trollen.
Weet je waar om de kans groter is dat je CL speelt? Omdat de competitie van een veel lager niveau is. Spurs heeft ook een mooie geschiedenis en er hebben goede spelers gespeeld dus dat gaat voor beide clubs op.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit blaat je nu wel?
Nou vanwege de geschiedenis, spelers die er hebben gespeeld en Champions League, waar sowieso een veel grotere kans op is dat je die speelt bij Napoli als bij de Spurs
Een beker whooptiefuckingdooquote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, Napoli de beker in 2012 en Spurs de League Cup in 2008. Daarbij eindigt Napoli hoger en zie ik ze eerder een titel pakken dan Spurs (dat zie ik niet gebeuren namelijk).
Mja straks zeg je weer dat je zit te trollen.
Bij spurs heeft niet een van de beste voetballers ooit gespeeld zover als ik weet? Wie kan er op tegen Maradonna?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je waar om de kans groter is dat je CL speelt? Omdat de competitie van een veel lager niveau is. Spurs heeft ook een mooie geschiedenis en er hebben goede spelers gespeeld dus dat gaat voor beide clubs op.
Ik niet. Arsenal gaat kopen deze zomer en ik denk dat het kwartje is gevallen. Spurs zonder Bale blijft er weinig overquote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen de Spurs of Arsenal koos ik voor Spurs hoor.
Nee Spurs en Liverpool hebben een mooie prijzenkast bij elkaar gevoetbald de afgelopen 20 jaar.quote:
Pele speelde bij Santos is dat ook een van de grootste clubs in de wereld?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij spurs heeft niet een van de beste voetballers ooit gespeeld zover als ik weet? Wie kan er op tegen Maradonna?
Een veel lager niveau? Ik denk dat in de breedte het niet zo heel veel scheelt, maar dat je in Engeland vooral meer topclubs hebt die het hogere niveau halen. Waar spurs overigens niet bij aan kan haken, zeker als Bale weg is.
Ik zie de relevantie niet maar goed om te weten.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen de Spurs of Arsenal koos ik voor Spurs hoor.
Ok League op FA Cup kan Spurs wel winnen. Als je de titel wil winnen kan je beter naar Napoli.quote:
Daar komt ie vandaanquote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pele speelde bij Santos is dat ook een van de grootste clubs in de wereld?
Ik merk wel dat jij nooit Italiaans voetbal kijkt maakt niet uit maar ga dan ook geen onzin verkopen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Raar dat puush het niet doet maar dit kan een UP worden: http://www.futhead.com/fi(...)4/75/64/76/73/69/60/ Niet echt geweldige stats, deze zijn gebaseerd op zijn stats in H2H. En ja het is futheadIk heb vanmorgen wefut gepromoot op het EA forum trouwens.
Ja dat is wel een wereld van verschil volg dit seizoen de Serie A maar eens dan zie je ook in dat het niveau echt gigantisch laag is in het rechterrijtje van de Serie A.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar komt ie vandaanDat is toch heel wat anders
Wat een non argument weer om je ongelijk uit de weg te gaan.
Ja nog een drogreden erbij dat ik nooit Italiaans voetbal zou kijkenStoke city of Cesena is niet zo'n wereld van verschil in kwaliteit hoor
Ik had het niet goed gelezen, ik ben het wel met je eens. Maar ik zie er eerder voor kiezen om mezelf in de publiciteit te spelen in de premier league dan een prijs pakken met Napoli.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok League op FA Cup kan Spurs wel winnen. Als je de titel wil winnen kan je beter naar Napoli.
Als je een speler opleidt die uitgroeit tot wereldtop, maakt dat jou club nog geen wereldtop. Als jij een speler koopt die wereldtop is, maakt dat jouw club wereldtop anders kan je die niet kopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is wel een wereld van verschil volg dit seizoen de Serie A maar eens dan zie je ook in dat het niveau echt gigantisch laag is in het rechterrijtje van de Serie A.
Waarom is dat anders? Leg me dat eens even uit dan.
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien toch maar zo'n customize functie voor wefut maken.
Ik denk dat bijna iedereen hier eerder voor Spurs zou gaan spelen dan Napoli. Het gaat er dan ook niet om of wij vinden dat het mooie transfers zijn, want dat vind ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had het niet goed gelezen, ik ben het wel met je eens. Maar ik zie er eerder voor kiezen om mezelf in de publiciteit te spelen in de premier league dan een prijs pakken met Napoli.
Ik denk meer dat hij bedoelt dat als je Napoli een topclub vind dat je dan beter kan wijzen naar Cavani of Lavezzi en niet naar iemand die er 20 jaar geleden speelde.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar komt ie vandaanDat is toch heel wat anders
Wat een non argument weer om je ongelijk uit de weg te gaan.
Ja nog een drogreden erbij dat ik nooit Italiaans voetbal zou kijkenStoke city of Cesena is niet zo'n wereld van verschil in kwaliteit hoor
Dat kan best zijn... ik zou ook liever in de BPL spelen. Het blijft echter onzin om te zeggen dat een transfer naar Napoli niet mooi is. Verder zie ik Mertens ook de absolute top niet halen dus lijkt Napoli die best een prijs kunnen pakken en in een land met prima weer een mooie club.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had het niet goed gelezen, ik ben het wel met je eens. Maar ik zie er eerder voor kiezen om mezelf in de publiciteit te spelen in de premier league dan een prijs pakken met Napoli.
Maar we hadden het juist over de geschiedenis van de clubs, vandaar dat argument.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij bedoelt dat als je Napoli een topclub vind dat je dan beter kan wijzen naar Cavani of Lavezzi en niet naar iemand die er 20 jaar geleden speelde.
Dat is inderdaad onzin, Napoli is een mooie club. Joh ik ben allang blij dat wij van hem af zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen hier eerder voor Spurs zou gaan spelen dan Napoli. Het gaat er dan ook niet om of wij vinden dat het mooie transfers zijn, want dat vind ik.
Volgens Litmanen is een transfer naar Spurs wel mooi maar naar Napoli niet. Dat is waar deze onzinnige discussie over begon
Die was ik vergetenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Thorb het volgende:
De laatste toptransfer was gewoon Greg naar PSG trouwens
/same. Aan Mertens had je toch niks in de toppers. Al vond ik hem wel sympathiek als mens, als voetballer snap ik dat mensen er een hekel aan hadden.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzin, Napoli is een mooie club. Joh ik ben allang blij dat wij van hem af zijn.
Nogmaals... wat zijn de criteria. Dat zeg je steeds niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Napoli is ook wel een mooie club maar niet groter dan Spurs of Liverpool
Mertens zou een perfecte speler voor Barca zijn, als voetballer schiet hij echter te kort.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
/same. Aan Mertens had je toch niks in de toppers. Al vond ik hem wel sympathiek als mens, als voetballer snap ik dat mensen er een hekel aan hadden.
Nou is dat ook nooit beweerd. Het ging er enkel om dat jij vond dat dit geen mooie transfer was en in dat geval is het onmogelijk dat Spurs of Liverpool dat ineens wel is.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Napoli is ook wel een mooie club maar niet groter dan Spurs of Liverpool
Competitie, supporters, vol stadion en historie zijn mijn criteriaquote:Op maandag 1 juli 2013 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nogmaals... wat zijn de criteria. Dat zeg je steeds niet.
Waar slaat dat Percentage op?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef Thorb het volgende:
Kom we nemen de Forbes lijst, dan is Spurs groter ja.
Arsenal ook groter dan Bayern
[ afbeelding ]
Hij zal zn broer wel missen, flikkerfamiliequote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rodney Sneijder lekker naar 2de divisie in turkije
Spurs dus boven Napoli had ik toch maar weer gelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.iffhs.de/?10f4(...)02bb1c2bbb6f28f53512
Dit is de top 400 clubs hoor
Feyenoord even groot als Jeju united FCquote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.iffhs.de/?10f4(...)02bb1c2bbb6f28f53512
Dit is de top 400 clubs hoor
Ik ga wel. Jullie zullen me een week moeten missen doeiquote:
Dat las ikquote:
Waarheen?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga wel. Jullie zullen me een week moeten missen doei
Malagaquote:
Ik hoor het jaquote:
Niks mis mee, maar die opmerking: "Ja, er is even geen andere vrij".quote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er mis met rugnummer 6 dan?
Ik spreek geen frans dus dat was helaas geen optiequote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar Newcastle United gaan dan naar Malaga.
Dat is gewoon een feitquote:Op maandag 1 juli 2013 14:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar die opmerking: "Ja, er is even geen andere vrij".
K snappemquote:Op maandag 1 juli 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik spreek geen frans dus dat was helaas geen optie
Dan pak je het rugnummer toch gewoon af van een matige speler als Hiljemark of Toivonen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |