Gegroet pacifisten,
Omdat ik een redelijk groot filmfan ben en vroeger vrijwel alle dvd's gewoon kocht i.p.v. van downloaden (fuckin' waste of money), had ik naar verloop van tijd een shitload aan dvd's. Probleem is dat ik ook ontiegelijk veel miskopen heb gepleegd in die tijd. Later kocht ik louter nog films die ik al gezien had, zodat ik zeker wist dat ik een goede film kocht. (je moet filmmaatschappijen toch een beetje stimuleren in deze crisis, anders kunnen ze straks niet meer in villa's wonen). Nu heb ik dus een mix van goede films en kutfilms in mijn kast staan, wat mij veel verdriet doet. Nu denk je: waarom gooi je die kutfilms dan niet weg? Zou kunnen, maar dat kan ik niet omdat ik verdorven ben, een hypocriet en verknocht aan bezit. Ik ben maar voor 30 procent verlicht.
Hierbij heb ik een video gemaakt ter ondersteuning van de klacht met uitleg e.d.
Ik was niet volledig nuchter tijdens het maken van deze video: dus bij deze alvast excuses voor mijn onverstaanbaarheid, accent en slechte articulatie!