ik was er niet zo zeker van met de Q die ik niet kwijt kon, maar gelukkig begon jij als eerste met passenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:27 schreef Dactylus het volgende:
#207 Schunkelstar343- 331 Paulodactylus. Was goed spannend, tot mijnheer Star net wat meer kon als ik..
Haha. ik dacht zelf ook al, hij heeft sowiezo de Q. Dat kon nog een gelukje voor me zijn. Jammer weer :p Succes met de competitie verder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik was er niet zo zeker van met de Q die ik niet kwijt kon, maar gelukkig begon jij als eerste met passen
Ik hoop dat Remlof over wil spelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Excuses voor het spelbederf.
Was het weekend zeilen en vandaag aan het werk.
Ik dacht dat ik tot in de loop van de avond tijd had.
Toen ik de iPad ter hand nam was ik 15 min te laat, ondanks remlofs oproepen.
In principe helaas pindakaas voor mij, tenzij remlof over wil spelen.
je hebt je focus weer op de rode lantaarn gezet ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga strijdlustig verder als het kanonnenvoer van de competitie.
#107 remlof - zzz 400 - 300
#41 djeep_64 - zzz 507 - 314
Dat gaat hem niet lukkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:00 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt je focus weer op de rode lantaarn gezet ?
Ow die was ik vergeten door te gevenquote:
hij heeft "sterke" concurentiequote:
Niet bewust, maar het gaat me wel prima af.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:00 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt je focus weer op de rode lantaarn gezet ?
Deze uitslag staat verkeerd in de sheet zie ik nu.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#152 4EverBlackEyed -Cat22 409 -325
Weet je zeker dat dit juist is?quote:
Nopequote:
Goed dat je het opmerkt! Bijna een bedreiging voor mijn rode lantaarn positiequote:Op woensdag 10 juli 2013 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze uitslag staat verkeerd in de sheet zie ik nu.
Ik heb gewonnen van Cat 22, niet andersom.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed dat je het opmerkt! Bijna een bedreiging voor mijn rode lantaarn positie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |