quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#76 ursels - zzz 387 - 446
[ afbeelding ]
Ik dacht de winst binnen te hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#167 Socks - zzz 384 - 405
Today is my lucky day.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen screenshot gemaakt. Maar speelden wij niet tegen elkaar in juni, kregen we hem niet af en besloten we opnieuw te beginnen op 1 juli voor juli?
Edit: mijn enige 'bewijs' is dat 4everblackeyed sinds mei speelt, er in juni inderdaad geen uitslag tussen ons is genoteerd en ik drie gespeelde potjes met 4everblackeyed in mijn stats zie staan. Naast de competitie speel ik enkel met Oognip...
dat juni potje had je gewoon kunnen afmaken en melden hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen screenshot gemaakt. Maar speelden wij niet tegen elkaar in juni, kregen we hem niet af en besloten we opnieuw te beginnen op 1 juli voor juli?
Edit: mijn enige 'bewijs' is dat 4everblackeyed sinds mei speelt, er in juni inderdaad geen uitslag tussen ons is genoteerd en ik drie gespeelde potjes met 4everblackeyed in mijn stats zie staan. Naast de competitie speel ik enkel met Oognip...
Ziggy jij zou toch winnen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef -jos- het volgende:
En weer 2 met wat geluk gewonnnen, gaat beetje te goed volgens mij...
#2 JosDaBosS` 428 - 392 ziggyziggyziggy
#15 JosDaBosS` 410 - 390 Remlof
Socks, MPGFOK en EvertK uitgenodigd voor mijn laatste partijen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef -jos- het volgende:
En weer 2 met wat geluk gewonnnen, gaat beetje te goed volgens mij...
#2 JosDaBosS` 428 - 392 ziggyziggyziggy
#15 JosDaBosS` 410 - 390 Remlof
Socks, MPGFOK en EvertK uitgenodigd voor mijn laatste partijen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet bewust, maar het gaat me wel prima af.![]()
Alhoewel... ik lijk Jos nu wel in te maken.
Ik sta op winnen, dus in principe is er niks aan de handquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
dat juni potje had je gewoon kunnen afmaken en melden hoor
Maar wat wordt nu de uitslag van jullie potje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |