quote:Op maandag 1 juli 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
WAT
Ik zie mezelf er opeens één door het vuistje nemen
Toffe foto welChapeau voor de maker daar van hahahaha
nicequote:Op maandag 1 juli 2013 00:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was vergeten wiet te halen voor de volgende keer neem ik wel mee
hoe was het restant van m'n jointje nogquote:Op maandag 1 juli 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik voel jehad moeten vragen of één van jullie nog een jointje voor me wilde draaien
hij was heerlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hoe was het restant van m'n jointje nog
Daar hebben we in het donker naar zitten zoeken nog geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hoe was het restant van m'n jointje nog
Was nog te vreten ookquote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag hier vast welDit was echt de meest geniale actie van de dag haha! Daarom een aparte vermelding hier. DIY voor stoners hihi
lekker broodje welquote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag hier vast welDit was echt de meest geniale actie van de dag haha! Daarom een aparte vermelding hier. DIY voor stoners hihi
Ff gegoogled voor jequote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog bier twijfel of ik er nog een zal drinken.
Prachtig was ditquote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die autosnoepjesquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Blij dat ik geen uitgebreid afscheid heb genomen, ik kon echt nog net de trein naar Zwolle halen.
Ja kutzooiquote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Keihard van moira gewonnen met kezen
Ik heb op station Zwolle nog een zak gehaald.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet een klein beetje ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Moira die de hele tijd achter eenden en duiven aanrent, gek wijfquote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
En de eend
[ afbeelding ]
En de mooiste en lekkerste cupcakes ooitKrul
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |