Edit: Kan een mod de tt veranderen naar In zee gaan met dit bedrijf?
Website:
http://asperinternationaltrading.com/over.htmlTen eerste:
Het is een bedrijf dat voertuigen exporteert naar Afrika, dit is voor mij al een reden om voorzichtig te zijn.
Ten tweede:
Als je naar hun website gaat zal je zien dat het met onzin geschreven in latijns is opgevuld.
Een voorbeeld:
quote:
Arcu augue nec diam vehicula odito eros tellus porttitor nisal facilisis rutrum at earum sed commodo est eget a adipiscing turpis nibh vero nec lectus sem rhoncus felis eget convallis quis non. Dui accumsan neque morbido convalilis cursus gravida consequat libero lorem orci class liberiro sapien tellus leo nonummy amet incididunt. Maecenas cursus nam velit vitae sodales wisi diam tortor ac nibh vel habitasse non indiam morbi seid massa non id vivamus dictum diam molestie mi placerat diam nunc . Vestibulum arcu mastisa donec nec lacused adipiscing in quis velit placerat dolor est orci donec.
vertaling google translate
quote:
Informatie over regionale luchtvaartmaatschappij nisal Japanse auto's in China haat make-up, maar hun voordeel is de ontwikkeling van een klantenbestand, maar de bal niet krijgen veel van de internationale handel is niet videospelletjes. Woonconsument of industrieel ontwerpers morbide convalilis vrije duik winnaar klasse liberiro regionale planning manager leeuw compenseren krimpen. Cultuur van het moderne leven voor de leden van het management en financieel management vaardigheden of niet de ziekte meteen naar India deze live tv-camera niet missen wees nu mijn vrachtwagen platform. Reacties mastisa totdat niemand wil investeren in de lacused trainen carrière tot de pijn is.
Als ik morgen naar rdw bel en vraag of ze rdw herkend zijn en het antwoord is ja, zit het dan goed?
[ Bericht 1% gewijzigd door Daarnaast op 30-06-2013 21:45:36 ]