Jesper Skibby die in de Ronde van Vlaanderen van zijn fiets werd gereden door een volgauto.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:12 schreef Gitank2 het volgende:
Parijs - Roubaix een paar jaar terug: motor in het publiek gevlogen
Of groene zeep...dat deden ze bij ter land, ter zee en in de lucht ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze op 5km een pak honden loslaten op het parcours
Een keer reed er een TV-motor over een meeloper heen. Dat was wel lachen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jesper Skibby die in de Ronde van Vlaanderen van zijn fiets werd gereden door een volgauto.
Je bent vast de enige die Sagan heeft opgesteld.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Ferdii het volgende:
Pak die gautier in en sagan afmaken die shitis goed voor mijn poultje
Ja dat bedoel ik toch niet jong'n.quote:
Ook nog inderdaad, die reed bijna zijn voeten eraf.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jesper Skibby die in de Ronde van Vlaanderen van zijn fiets werd gereden door een volgauto.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Geel voor de winnaar toch? Omdat gister gelijke tijden enzo.
Want je bent de enige in je poultje die Sagan heeft?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Ferdii het volgende:
Pak die gautier in en sagan afmaken die shitis goed voor mijn poultje
Ze lieten gewoon het vette lichaam van de presentator over het parcours gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of groene zeep...dat deden ze bij ter land, ter zee en in de lucht ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |