Tofquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben de snatch aan het leren, lowbar squatten kan ik wel
Het is niet de bedoeling om het te laten vallen maar er zal niks kapot gaan mocht het wel gebeuren. Wellicht dat ik van gym switch wanneer ik verhuis maar ik weet niet of hun die faciliteiten dan wel hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tof![]()
Als ik m'n clean goed heb ga ik ook met de oly lifts aan de gang.
Laat jij het gewicht zakken, gewoon laten vallen of met beleid neerleggen? Hier in de gym hebben ze niet echt faciliteiten om te droppen (slechts dun rubber op de vloer en gietijzeren schijven)
nee even niet meer. Heb zo lang no-fap gedaan dat het lijkt alsof ik a-seksueel aan het worden ben, niet goed man. Deze week eventjes lekker veel beren.quote:
Wel met links hequote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee even niet meer. Heb zo lang no-fap gedaan dat het lijkt alsof ik a-seksueel aan het worden ben, niet goed man. Deze week eventjes lekker veel beren.
ik ben links maa het gaat te makkelijk met links daarom train ik nu ook rechts.quote:
Basic Fits verschillen wel heel erg.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Agentperry het volgende:
Van de week bij de basic fit getraind, wat een paupertent is dat zeg. Geen squatrek, geen oly barbells, niet eens een lat pulldown.
Heb moeten deadliften met een bankdruk stang, mensen keken me aan alsof ze water zagen branden.
Dat ghetto squatrack bestaat zeker uit 2 volslanke dames die naast je liggen terwijl je squat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Basic Fits verschillen wel heel erg.
Die waar ik train heeft bumper plates, oly barbells en een lat pulldown. Alleen geen squatrek, wel een improvised ghetto squatrek.
Oh en woensdag komt er nieuw spul, dus misschien nu wel squatrek.
Ja met zo'n bubble butt waar ik de barbell op kan leggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat ghetto squatrack bestaat zeker uit 2 volslanke dames die naast je liggen terwijl je squat?
Terechte klacht. Als ik daar wil sausten moet ik een eerst een clean doen om daarna te kunnen front squatten. Back squatten no possible.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Agentperry het volgende:
Van de week bij de basic fit getraind, wat een paupertent is dat zeg. Geen squatrek, geen oly barbells, niet eens een lat pulldown.
Heb moeten deadliften met een bankdruk stang, mensen keken me aan alsof ze water zagen branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Is dat veilig?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met zo'n bubble butt waar ik de barbell op kan leggen.
Nee is gewoon barbell rek op aerobic benches gezet zodat je er onder kan staan.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Terechte klacht. Als ik daar wil sausten moet ik een eerst een clean doen om daarna te kunnen front squatten. Back squatten no possible.
Toen ik aan het deadliften was kwam zon instructeur naar mij toe om me te vragen dat niet te doenEr vroeg iemand of ik geen belt moest gebruiken bij het deadliftenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!!
is slecht voor je rug man. Ik gebruik een belt bij alle oefeningen. Iedereen mirin dat perfect form.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er vroeg iemand of ik geen belt moest gebruiken bij het deadliften_!!!
Daar doe je het toch voor? Om je rug te verneuken, waarom zou het anders deadlift heten?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
is slecht voor je rug man. Ik gebruik een belt bij alle oefeningen. Iedereen mirin dat perfect form.
Mwa, heb de failsafe ook nog maar 1 keer nodig gehad toen ik ziek was. Ik denk van 20kg minder dan normaal lukt primaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms.
Gewoon zorgen dat het rek niet helemaal op de rand staat dan gaat het prima.
Nee, waar ik was, was elke barbell anders, die van het bankdrukken zag er het meest degelijk uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is een bankdruk stang? Ik weet niet beter dan dat alle barbells in mijn gym 20 kilo zijn op enkele na maar die zijn ergens weggerackt.
Ja alles was plate loaded apparaten zo'n beetje.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Basic Fits verschillen wel heel erg.
Die waar ik train heeft bumper plates, oly barbells en een lat pulldown. Alleen geen squatrek, wel een improvised ghetto squatrek. Ben wel eens bij een andere geweest en daar hadden ze juist weer heel veel plate loaded apparaten.
Oh en woensdag komt er nieuw spul, dus misschien nu wel squatrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |