jackie Chanquote:
slecht, onreallistisch en nepquote:
Christian bale is een eckte ecto daar.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
The Fighter is best nice anders.
Ali movie
In The Machinist is hij pas een ectoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Christian bale is een eckte ecto daar.
Vechtfilms van vroeger waren wel baas met al die klapjes en stampen op de grond en het overduidelijk niks raken in het hele gevechtquote:
Viva Brazilquote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef ChesterPerry het volgende:
KK BRAZIL KOMOP SPANJE VAMOS A GANAR AMIGOS DEL CORAZON
Jijbent toch voor ajax?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef ChesterPerry het volgende:
nja neem jij neymar nog serieus na de wedstrijd tegen uru
Heb je dyslectie?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef ChesterPerry het volgende:
ik bepaal zelf wel waar ik het hier over heb
Ik kom hier gewoon omdat ik dat wil. Daarnaast sport ik ook dus 'hoor ik hier gewoon thuis'.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef ChesterPerry het volgende:
btw wat doe je hier in godsnaam je bent 1.70 en 63 kilo
Niks mis met die stats, ik rock ze zelf ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef ChesterPerry het volgende:
btw wat doe je hier in godsnaam je bent 1.70 en 63 kilo
Ze kloppen alleen niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niks mis met die stats, ik rock ze zelf ook.
ectoquote:
dikkequote:
ben jy datquote:
liever gewoon ectoquote:
Ik ben een knuffel beer johquote:Op maandag 1 juli 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ben jy datsrry man wilde geen fittie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |