En dan moet Van Poppel nog de rit winnen kun je nagaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn de Nederlandse ploegen goed bezig zeg.
Lijkt me een reflex.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef TheArt het volgende:
Veilleux probeert nog 3e te worden, terwijl daar helemaal geen punt voor de verdienen viel
Mijn spuitenhandel liep inderdaad goed dit jaarquote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn de Nederlandse ploegen goed bezig zeg.
Voor de bollen eventueel wel. Je hebt kans dat er nu wat ploegen in het peloton zijn die er nog zin in krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze blijven toch niet vooruit.
en volgens de Tour organisatie zelf is er maar 1 van de 2equote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mijn Tourgids zijn zowel Col de la Sera als de Col de Vizzanova 2e categorie.
wablief? zijn nog 9 punten te verdelen, lars heeft er pas 2..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef ZoDiep het volgende:
Die anderen hebben nu weinig meer om voor te fietsen, bollentrui kan niet meer en de etappe zal sowieso niet lukken. Boom moet het alleen doen als dat al lukt...
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mijn Tourgids zijn zowel Col de la Sera als de Col de Vizzanova 2e categorie.
En de Tour organisatie gaat er over...quote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
en volgens de Tour organisatie zelf is er maar 1 van de 2e
Maar die heeft al laten zien dat hij hun aankan. Verder heb je wel gelijk ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
wablief? zijn nog 9 punten te verdelen, lars heeft er pas 2..
Maar het peloton niet en dat zit er vlak achter.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:33 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Maar die heeft al laten zien dat hij hun aankan. Verder heb je wel gelijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |