Barack :squote:Op zondag 30 juni 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
President brak zijn, Brack Obama
Het grootste deel wordt nu pas wakkerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Is het de laatste tijd altijd zo saai hier?
ohja. komt omdat ik al vet lang wakker ben. En ook heel laat ging slapen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:40 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Het grootste deel wordt nu pas wakker
Vind het laatste tijd ook erger wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Nachtje doorgehaald dus.... altijd leukquote:Op zondag 30 juni 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja. komt omdat ik al vet lang wakker ben. En ook heel laat ging slapen.
beetje wel jaquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Ja waar is die kerel ineensquote:Op zondag 30 juni 2013 11:44 schreef zwerty het volgende:
Spatieloos is verdwenen uit de SC dus ja :s
Naja niet echt doorgehaald, want heb wel paar uur geslapen. Maar ik ben heel moe, maar kan niet slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:42 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nachtje doorgehaald dus.... altijd leuk
Mss heeft ie buiten ontdektquote:Op zondag 30 juni 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja waar is die kerel ineens
Ben je nog ziek?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja niet echt doorgehaald, want heb wel paar uur geslapen. Maar ik ben heel moe, maar kan niet slapenEn eet ook al niks
Dat is het nadeel van vakantie; er zijn geen lessen waarin je kunt slapen....quote:Op zondag 30 juni 2013 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja niet echt doorgehaald, want heb wel paar uur geslapen. Maar ik ben heel moe, maar kan niet slapenEn eet ook al niks
Beetjequote:
Ik heb al geen les meer sinds november maar nvmquote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van vakantie; er zijn geen lessen waarin je kunt slapen....
Wat doe je dan allemaal in zo'n half jaar?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al geen les meer sinds november maar nvm
werkenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in zo'n half jaar?
en kunnen uitgevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |