Oh, gedeeld leed dusquote:Op zondag 30 juni 2013 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig moet Tax het ook uitleggen van mijn moeder
neequote:
Oh al wel een idee wat je gaat kijken dan?quote:
busboy werd regelmatig vermeld, zou leuk zijn als hij het wasquote:
laatste gok: nodig?quote:
nopequote:Op zondag 30 juni 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
busboy werd regelmatig vermeld, zou leuk zijn als hij het was
[..]
laatste gok: nodig?
Eigenlijk niet nee, zoiets als van de straat is opzich wel mooi om te zien zeg maar.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh al wel een idee wat je gaat kijken dan?
Oké, slaap lekker!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat scheelt alweer
Tax is thuis dus ben weer weg
Ja, je kunt ook docu's kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, zoiets als van de straat is opzich wel mooi om te zien zeg maar.
Je kent hem toch nietquote:
Die heb ik gezien en weet niet echt wat ik er van moet vinden...quote:Op zondag 30 juni 2013 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook docu's kijken.
Nachtvlinder, zeker een aanrader
Neequote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die heb ik gezien en weet niet echt wat ik er van moet vinden...
ik moest huilenquote:
Naja, je zei meeten en dan denk ik aan FOK!kersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, je zei meeten en dan denk ik aan FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |