hahaha hij ligt wel lekker zacht jaquote:Op zondag 30 juni 2013 10:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is ideaal. Is 'ie wel een beetje zacht? Hij is niet heel mager toch? Anders is het alleen maar hard.
Ik hoop het ook, barbecue weer zou wel mooi zijn.
Oké danquote:Op zondag 30 juni 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha hij ligt wel lekker zacht ja![]()
hij is wel slank maar gespierd waardoor hij zacht is
Nou ik heb een eenpersoonsbed dus hij ligt dan op zijn rug en ik lig met mijn hoofd op zijn borstquote:Op zondag 30 juni 2013 10:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Hoe lig je dan eigenlijk in bed als je hem als kussen gebruikt?
Aha, maar dus wel beiden met je voeten in dezelfde richting.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou ik heb een eenpersoonsbed dus hij ligt dan op zijn rug en ik lig met mijn hoofd op zijn borst
ja dat welquote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, maar dus wel beiden met je voeten in dezelfde richting.
Ah oké, ik zie het nu voor mequote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat welik lig alleen lager dan hem
ik dacht ook dat ik 2 aparte dekbedden zou willen en nooit in een eenpersoonsbed zou kunnen slapen met iemand maar het bevalt me nu wel, vind het eigenlijk heel fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké, ik zie het nu voor me.
Lijkt me niet zo heel comfortabel als ik eerlijk ben. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo zou kunnen slapen. Of ik moet heel erg moe zijn.
Heb je al ontbeten? En zo ja: wat?
2 aparte dekbedden op één bed? Dan is het best wel warm volgens mij. En nee, dat kan ik me nou eigenlijk nog steeds niet voorstellen. Misschien toch eens proberen met iemand danquote:Op zondag 30 juni 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ik 2 aparte dekbedden zou willen en nooit in een eenpersoonsbed zou kunnen slapen met iemand maar het bevalt me nu wel, vind het eigenlijk heel fijn.
ja heb een eiwitshake gehad (voor afvallen)
vanmiddag lekker afbakpistoletje met kaas en jam of pasta ofzo
nee dan had ik wel een 2persoonsbed aangeschaft als het geen doen wasquote:Op zondag 30 juni 2013 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
2 aparte dekbedden op één bed? Dan is het best wel warm volgens mij. En nee, dat kan ik me nou eigenlijk nog steeds niet voorstellen. Misschien toch eens proberen met iemand dan.
Oké, dus je bent bezig met afvallen? Lukt dat een beetje?
Jouw middageten klinkt wel goed, maar is dat nou een lekkere combinatie? Kaas en jam?
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VervelendeAap?
VerwendeAnonieme?
VrolijkeAbsente?
VerleidelijkeAantrekkelijke?
VuileAlgemene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |