Ik ook niet man, ben ook niet geschikt.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil geen mod worden en niemand wil mij mod hebben
Ik ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet man, ben ook niet geschikt.
je moet ook identiteitsbewijs of paspoort opsturen naar FA dus dat hoeft van mij sowieso al nietquote:
hahahah echt?quote:Op zondag 30 juni 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet ook identiteitsbewijs of paspoort opsturen naar FA dus dat hoeft van mij sowieso al niet
'zwakzinnig zijn'quote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Tjacka het volgende:
help mij even jongens.
als ik drink heb ik trek in sigaretten hoe heet dat effect elk el weer.
heb dat ook man maar heeft niet echt naam denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Tjacka het volgende:
help mij even jongens.
als ik drink heb ik trek in sigaretten hoe heet dat effect elk el weer.
Snap wel waarom ze het doen, er was een enorme rel een hele tijd terug om een mod die totaal niet bleek te zijn wie ze zei dat ze was.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in vbl gingen er toen 2 mods daarom weg
Vind het ook nogal overdrevenquote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in vbl gingen er toen 2 mods daarom weg
ja snap het wel vanuit een FA standpunt maar zelf zou ik dat echt niet doenquote:Op zondag 30 juni 2013 03:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap wel waarom ze het doen, er was een enorme rel een hele tijd terug om een mod die totaal niet bleek te zijn wie ze zei dat ze was.
Ik niet. Het zijn mensen met heel veel rechten en ze lezen heel veel achter de schermen, en zeker als het fout is gegaan snap ik dat Danny wil weten wie het echt zijn.quote:
ja wel laatst gehad op schoolquote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook man maar heeft niet echt naam denk ik
Ja en toch blijft het een forum.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet. Het zijn mensen met heel veel rechten en ze lezen heel veel achter de schermen, en zeker als het fout is gegaan snap ik dat Danny wil weten wie het echt zijn.
Ja ik bedoel gewoon. Het is een online community. Straks gaan ze ook nog via Skype sollicitaties afnemenquote:
Voor Danny is dit gewoon z'n bedrijf waar ie goed aan verdient though. Je wil wel weten aan wie er verantwoordelijkheden hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gewoon. Het is een online community. Straks gaan ze ook nog via Skype sollicitaties afnemen
Zoals ik zei: er is een enorme rel geweest omdat er mods waren waarvan na vele maanden bleek dat ze alles bij elkaar gelogen hadden. Dat wil Danny niet meer - en terecht - en de enige manier om dat te voorkomen is een kopietje van je ID op laten sturen.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gewoon. Het is een online community. Straks gaan ze ook nog via Skype sollicitaties afnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |