quote:
alleen dit alquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso is je maat al continu over haar heen geweest.. en dan wil jij er na hem lekker in gaan roeren.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef MouzurX het volgende:
Bro's before ho's.
Sowieso is je maat al continu over haar heen geweest.. en dan wil jij er na hem lekker in gaan roeren.
Als er goed gepraat wordt hoeft het idd geen enkel probleem te zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef Bart het volgende:
Ik ben getrouwd met de ex van mijn beste vriend. Hij was mijn getuige en is nog steeds mijn beste vriend.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Re het volgende:
ahhh ja, het kleuterklas principe van bro's before ho's...
Het rijmt, dus het is waar.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Re het volgende:
ahhh ja, het kleuterklas principe van bro's before ho's...
wat nou?, 't is toch kleuterklas eer... 't is een ex dus gewoon op de markt of moet elk neukertje van je een stempel met je naam op d'r voorhoofdquote:
is verschil tussen neukertje of serieuze relatiequote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?, 't is toch kleuterklas eer... 't is een ex dus gewoon op de markt of moet elk neukertje van je een stempel met je naam op d'r voorhoofd
stempeltje erop, klaar... of a tattoo ... "I was here so back off"quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is verschil tussen neukertje of serieuze relatie
Achja, als jij een vriendschap wil opblazen voor een relatie die in meeste gevallen toch uit gaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
stempeltje erop, klaar... of a tattoo ... "I was here so back off"
waarom zou je er een vriendschap mee opblazen.... ik heb geen vrienden met zulke egoistische kijk op de wereld. Dus qua beperkende factoren lijkt me een bekrompen vriendengroep inderdaad een must om bodem te zijn voor opblazenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, als jij een vriendschap wil opblazen voor een relatie die in meeste gevallen toch uit gaat.
Go for it.
jij doet zeker ook aan open relatiesquote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
waarom zou je er een vriendschap mee opblazen.... ik heb geen vrienden met zulke egoistische kijk op de wereld. Dus qua beperkende factoren lijkt me een bekrompen vriendengroep inderdaad een must om bodem te zijn voor opblazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop