Jij vind mijn fappen goor, ik vind seks met vrouwen goor. Beide posts sloegen nergens op, gr.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar iemand belachelijk maken met het feit dat hij daadwerkelijk iemand heeft voor seks lijkt me nogal een onverstandige move.
Ik heb een vriend. Dan is fappen wat minder van belang.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn mensen die maar één keer per week fappen, kan je het je voorstellen? Ongelooflijk gewoon.
rezje!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindT mijn fappen goor, ik vind seks met vrouwen goor. Beide posts sloegen nergens op, gr.
Toegeven dat je seks hebt met Crackquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar iemand belachelijk maken met het feit dat hij daadwerkelijk iemand heeft voor seks lijkt me nogal een onverstandige move.
Oke, wacht even.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, je eigen stijl ontwikkelen kost heel wat tijd en oefening
Ja prima hoor, stuur maar. Ik dm je even.
Mensen zonder iemand om vol te spuiten bedoel ik hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een vriend. Dan is fappen wat minder van belang.
quote:
Raar ventje jij.quote:
Hier: fapgrapquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vind mijn fappen goor, ik vind seks met vrouwen goor. Beide posts sloegen nergens op, gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier: fapgrapTL;DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Misschien moet je je keel even schrapen met een harde paal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:27 schreef Renesite het volgende:
Zo maar naar bed met mijn keelontsteking enz.
Ik weet wel waar je 'melk' vandaan kunt halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
Ik heb dorst. Maar enige wat ik zie, is kraanwater.
Heb er net eentje op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je je keel even schrapen met een harde paal.
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je je keel even schrapen met een harde paal.
[..]
Ik weet wel waar je 'melk' vandaan kunt halen.
Calippo's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Calippo heette hij.
/waterijsjes ;9
Vandaag wel ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |