Ik schrijf niet zo vaak columns eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog een dingetje: columns zijn vrij en regelloos. Je mag beginnen en doen wat je wilt. Het begin moet alleen heul pakkend zijn.
Eigenlijk wil Etsu gewoon neuken, maar is hij te pussy om het toe te geven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo dat het gericht is op seks, wellicht bedoelt Rez het zo en wilt die seks met mij, maar van mijn kant is het niet zo bedoeld.
Groetjes.
Het is niet onaardig als je niet vaak schrijft maar er staan wel heel veel open deuren en clichés in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik schrijf niet zo vaak columns eigenlijkmaar bedankt voor je tips
Schrijf jij ook?
Haha ja ik weet het, ik heb wel eens een andere column geschreven en die haalde bijna de Metro (krant bedoel ik), ik had de meeste stemmen maar op de een of andere manier was dat niet voldoendequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet onaardig als je niet vaak schrijft maar er staan wel heel veel open deuren in.
Onzin. Ik ben niet zo seksverslaafd itt jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eigenlijk wil Etsu gewoon neuken, maar is hij te pussy om het toe te geven.
Afgelopen lesblok op school wel wat columns geoefend. Is wel iets wat mij leuk lijkt om mee verder te gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik schrijf niet zo vaak columns eigenlijkmaar bedankt voor je tips
Schrijf jij ook?
*Leest*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:17 schreef Renesite het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)ites-ah-vontuur.html
Was mijn column
Zeker doen, echt goede columnisten zijn er niet in grote getale (mijn mening).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Afgelopen lesblok op school wel wat columns geoefend. Is wel iets wat mij leuk lijkt om mee verder te gaan.
Een boek?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
*Leest*
[..]
Zeker doen, echt goede columnisten zijn er niet in grote getale (mijn mening).
Ik zelf richtte me eigenlijk meer op verhalen an sich, ik heb ook een boek in de winkel 'liggen'
Dat klopt wel, ik fap graag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben niet zo seksverslaafd itt jij.
Ga jij nou maar je vriendin volspuiten.quote:
Dit is bedoeld als belediging?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je vriendin volspuiten.!
Mja, is ook wel lastig. Sowieso om je eigen stijl te vinden. Ik heb er twee op mijn computer staan. Kan ik wel even sturen als je het leuk vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker doen, echt goede columnisten zijn er niet in grote getale (mijn mening).
Ik zelf richtte me eigenlijk meer op verhalen an sich, ik heb ook een boek in de winkel 'liggen'
Dat snap ik, maar iemand belachelijk maken met het feit dat hij daadwerkelijk iemand heeft voor seks lijkt me nogal een onverstandige move.quote:
Er zijn mensen die maar één keer per week fappen, kan je het je voorstellen? Ongelooflijk gewoon.quote:
Ja klopt, je eigen stijl ontwikkelen kost heel wat tijd en oefeningquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is ook wel lastig. Sowieso om je eigen stijl te vinden. Ik heb er twee op mijn computer staan. Kan ik wel even sturen als je het leuk vindt.en welk boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |