Klopt, maar er zijn er zo 5 (sprinters die een berg over komen) die hebben aangetoond dit jaar sneller te zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Desondanks zijn er niet veel betere etappes voor hem dan die van vandaag.
Zonnetje schijnt hier, weinig wind. Prima weertje (Gouda).quote:
Ook prima weer hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier, weinig wind. Prima weertje (Gouda).
Ok Kenneth.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat de vader van Voeckler ergens tussen Corsica en het vaste land aan het varen is.
Wat klopt daar niet aan dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef Spies het volgende:
Herbert blijft net als gisteren maar zeggen dat Chavanel vorig jaar kampioen van Frankrijk was
Vanaf nu zal ik nooit meer reageren op je posts. Dus troll maar ergens anders.quote:
Wat is een TR?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu zal ik nooit meer reageren op je posts. Dus troll maar ergens anders.
Bij doodsverwensingen plaats ik een TR.
Hmm geen zon te bekennen in het zuiden des lands.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier, weinig wind. Prima weertje (Gouda).
Nee, want hij zei dat Chavanel ontroond was als kampioen, maar hij is dit jaar weer kampioen tijdrijden geworden.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Herbert kampioen met de tijdrit
Hij moet ook gewoon vol voor de etappe gaan. Zo'n bollentrui een dag dragen blijft toch een beetje de poedelprijs.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Boom kan wel gaan voor de bolletjestrui maar denk niet dat hij de andere 3 verslaat bergop.
Desalniettemin prima om mee te zitten.
Levert wel centjes opquote:Op zondag 30 juni 2013 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon vol voor de etappe gaan. Zo'n bollentrui een dag dragen blijft toch een beetje de poedelprijs.
Tijdens de koers? Innovatief hoor die franse Herman Ram.quote:
Boom verdient een paar ton per jaar. Die kan die paar tientjes die zo'n trui oplevert best missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |