Wat koop je dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Ezell ik doe wel aan hamsteren.. Als iets flink in de bonus is dan koop ik wat meer. Net zoals nu 1+1 bij Appie
Er zijn dan mensen die er alsnog 1 kopen omdat ze er geen 2 nodig hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Ezell ik doe wel aan hamsteren.. Als iets flink in de bonus is dan koop ik wat meer. Net zoals nu 1+1 bij Appie
die 1+1 actiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
goed ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die 1+1 actiewou bijna ijs meenemen maar er was geen lekkere smaak meer
Ja ik drink altijd dubbeldrank en die koop ik dan zes ofzo want daarna zijn ze wel weer in de aanbieding. Smeerkaas was ook heel goedkoop dus die ook zes pakjes ofzo..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat koop je dan?Ik hamster echt heel weinig. Soms een keertje wat extra, maar ik betaal sowieso niet heel veel voor boodschappen. Veel fruit. groente (Aldi, jwt)en af en toe vlees. Pasta en rijst heb ik altijd wel thuis liggen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd dubbeldrank en die koop ik dan zes ofzo want daarna zijn ze wel weer in de aanbieding. Smeerkaas was ook heel goedkoop dus die ook zes pakjes ofzo..
Ja, wel dingen die ik altijd eet en lang houdbaar zijn :p.
Bij de Aldi verkochten ze laatst andalouse saus en die verkopen ze neeeeeergens dus die echt 15 gekocht ofzo
Oh, à die heb ik welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die 1+1 actiewou bijna ijs meenemen maar er was geen lekkere smaak meer
For real?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, à die heb ik wel. Ze hebben hier die chocola oreo steeds niet.
Je kunt trouwens ook reclamecheque vragen bij de AH.. Dan kun je tot zeven dagen laer nog artikel kopen voor de bonus prijs.
Ik doe dat wel eens met groente die ik wil maar nog niet wil kopen omdat ik al wat ad liggen en dan Ishtar niet meer vers.
Eigenlijk zijn ze bedoeld voor wanneer een bonus product op is maarja
quote:
ik wil ook wel veel pakken drinken meenemen maar die dingen zijn zo verdomd zwaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd dubbeldrank en die koop ik dan zes ofzo want daarna zijn ze wel weer in de aanbieding. Smeerkaas was ook heel goedkoop dus die ook zes pakjes ofzo..
Ja, wel dingen die ik altijd eet en lang houdbaar zijn :p.
Bij de Aldi verkochten ze laatst andalouse saus en die verkopen ze neeeeeergens dus die echt 15 gekocht ofzo
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil ook wel veel pakken drinken meenemen maar die dingen zijn zo verdomd zwaarik heb nu al een uur last van mn arm als ik dingen op moet pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |