quote:
quote:
Het is natuurlijk ook gigantisch slecht voor je hoofdhuid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Ac1995 het volgende:
Ik heb niet echt zichtbare kale plekken, maar mijn haar is flink aan het uitdunnen. heb slecht nog een paar pieken en durf mijn haar neit eens meer te kammen/wassen..
Mijn moeder zegt dat het niet kan liggen aan de blondering, dat is wel bereslecht voor je haar maar je wordt er niet kaal van..?
Ik ga maandag naar de huisarts..
Goed idee om daar twee en een halve week mee te wachten, Muts!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Ac1995 het volgende:
Ik heb niet echt zichtbare kale plekken, maar mijn haar is flink aan het uitdunnen. heb slecht nog een paar pieken en durf mijn haar neit eens meer te kammen/wassen..
Mijn moeder zegt dat het niet kan liggen aan de blondering, dat is wel bereslecht voor je haar maar je wordt er niet kaal van..?
Ik ga maandag naar de huisarts..
Kanjer hierboven bedoelt natuurlijk dat je even naar de huisarts moet gaan om je hoofd te laten nakijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:22 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zou toch even naar een kapper gaan.
You are more right then you wil ever knowquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Kanjer hierboven bedoelt natuurlijk dat je even naar de huisarts moet gaan om je hoofd te laten nakijken.
I lolledquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Kanjer hierboven bedoelt natuurlijk dat je even naar de huisarts moet gaan om je hoofd te laten nakijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |