Corrigerende tik mag bestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtIk mag natuurlijk niet terug slaan.. dus ik heb haar bij de armen gepakt en in dr face geschreeuwd. Maar pijn doet het wel. Verdomme zeg klote tering kind
Dan krijg ik de pa over me heen.quote:
Hahahaha ohhhhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil er ook geen meer. Tenminste niet als dit pleuris kind. Vanaf het moment dat die lelijkerd voor het eerst in mijn ogen keek had ik haar moeten laten vallen zodat ze dr 2uur oude nek brak.![]()
![]()
Ja nou, zeg je dat ie z'n dochter maar goed moet opvoedenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan krijg ik de pa over me heen.Is al eens eerder gebeurt
doe deze eensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Dqod het volgende:
Laten we het dus over seks en drank gaan hebben, dit onderwerp geeft me onderhuidse kriebels waardoor ik m'n eigen huid eraf scheur en bijt
quote:Goede dag facebookers
Ik zoek rommeltjes voor de rommelmarkt als u de zolder of de schuur of andere kasten kleding kasten op gaat opruimen bij mijn is alles welkom diverse spullen en kledingen ook welkom stuur me een berichtje en ik kom het ophalen bij u dank je facebookers
Deel dit mee andere groetjes van XXX
Ja, al gedaan. Meerdere malen. Pleuris kind.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou, zeg je dat ie z'n dochter maar goed moet opvoeden
Wat, die personality defect test? :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe deze eens
http://www.helloquizzy.com/quizzy/take
Momentje, zo even zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh. ik bedoelde de "nympho whore" test
quote:I am a feeler. (Meaning you are emotional, not that you like to "touch" things. Perverts.)
quote:You scored 38 Nympho whore, -29 Gagging for it, -1 Average, and -8 Cold pussy!
You are 0% Rational, 43% Extroverted, 57% Brutal, and 14% Arrogant.quote:
Ik had vrij hoog bij extroverted, maar ik ben toch heul een verlegen meisje, dus hoe kan dat nou :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
You are 0% Rational, 43% Extroverted, 57% Brutal, and 14% Arrogant.
Dit vragen op fok. Op het fokforum. In klb. In de scquote:
Nja.. Ja.. Maar eerst de kat uit de boom kijken.. Ofzoquote:
Echt ehquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit vragen op fok. Op het fokforum. In klb. In de sc
kweeniequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Ja.. Maar eerst de kat uit de boom kijken.. Ofzo
Same here wel, denk ik, jatognietdan :$
[..]
Echt eh
quote:
Kijk mensen, zo erg ben ik nietquote:Pretty Messy
You scored 74% Dirtiness!
Your score indicates that your mind is on its way to true dirty status. You've passed the test, but there are some things you could work on. You appreciate dirty things and you wouldn't call your thoughts pure, but you haven't gone completely dirty. You don't have a hard time thinking dirty, but you're probably less driven to do so than someone with a true dirty mind.
Ja dan ben je echt abnormaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja.. Ja.. Maar eerst de kat uit de boom kijken.. Ofzo
Same here wel, denk ik, jatognietdan :$
[..]
Echt eh
Beetje net als Lakitu die standaard vroeg of er kwaliteit wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |