Gekke trienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tranen in m'n ogen gekregen, hou me vast!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bwehehehehe..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film wel, zeker, zeker!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtquote:
whutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtIk mag natuurlijk niet terug slaan.. dus ik heb haar bij de armen gepakt en in dr face geschreeuwd. Maar pijn doet het wel. Verdomme zeg klote tering kind
Breek liever dr nek. Duivels gebroed dat ze is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
whutgelijk armpje breken
en schreeuwen "JIJ BENT NIET DE BAAS
NEEEHEEE
Sorry :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dqod stahp y'arr trahmatizing mehh.
Thanks for reminding me why I don't like childrenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje heeft me een goede mep verkochtIk mag natuurlijk niet terug slaan.. dus ik heb haar bij de armen gepakt en in dr face geschreeuwd. Maar pijn doet het wel. Verdomme zeg klote tering kind
Ik wil er ook geen meer. Tenminste niet als dit pleuris kind. Vanaf het moment dat die lelijkerd voor het eerst in mijn ogen keek had ik haar moeten laten vallen zodat ze dr 2uur oude nek brak.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry :$
[ afbeelding ]
[..]
Thanks for reminding me why I don't like children
hard geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil er ook geen meer. Tenminste niet als dit pleuris kind. Vanaf het moment dat die lelijkerd voor het eerst in mijn ogen keek had ik haar moeten laten vallen zodat ze dr 2uur oude nek brak.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |