Het is allang misgegaan, wat bazel je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter houden jullie de vrouwen hier beetje kort. Dit gaat nog eens goed mis.
GODVERDOMME GEBRUIK JE GRIJZE MASSA EENSquote:
Met jou ja, ik ben nog volledig in control ;squote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is allang misgegaan, wat bazel je.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met jou ja, ik ben nog volledig in control ;s
quote:
Godverquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAS GOED GRAPJE HEAH?!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:$
Weet wel hoe ik jou moet pleasenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodverDie gif een paar keer achter elkaar deed het hem
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kan niet zien op mobiel, wat doet ze met glas.. ZeG HEat, ZEG HET!!!
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kan niet zien op mobiel, wat doet ze met glas.. ZeG HEat, ZEG HET!!!
Ik heb kaarten voor pathee, ga je mee?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het op
Wow, we zijn zo verbonden :$quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze duwt haar teen er in, plast er vervolgens overheen en drinkt het op
Gaan we heen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor pathee, ga je mee?
Film maakt niet uit toch, ik kijk sowieso altijd met 1 oog totaal andere kant op.quote:
High as a fucking kite jeweet niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een kloon van Vaseline_ en ik ben high as fuck
Kom vlieg met me mee, over land, over zeequote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
High as a fucking kite jeweet niks.
K succes gr gr latah :$ xoxox gossip girlquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou ik ben weer even weg hoor. Heb nog 5 dagen. KUsjes.
Ter land ter zee en in de luchtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee
Tranen in m'n ogen gekregen, hou me vast!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |