XS4ALL. Duur, maar eigenlijk bijna nooit problemen. Helpdesk was vroeger inhoudelijk beter heb ik het idee. Heb er goede en slechte ervaringen mee. Voordeel: hebben op zich leuke nerd-features als Newszilla, console-access. Ik bel ook via XS4ALL en kijk ook TV. Nadeel: het gaat via de telefoonlijn van KPN. En aangezien ik blijkbaar ver van de centrale woon, haal ik maximaal 10 Mbit. Da's echt ruk, alhoewel ik er nou ook weer niet zo vaak last van heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef Anne het volgende:
Even iets anders!
Welke internetprovider hebben jullie allemaal en wat zijn jullie ervaringen ermee?
En dan wil ik graag de ervaringen van service (indien van toepassing), kwaliteit (vaak geen/wel verbinding) enzo weten?
Ziggo hierquote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef Anne het volgende:
Even iets anders!
Welke internetprovider hebben jullie allemaal en wat zijn jullie ervaringen ermee?
En dan wil ik graag de ervaringen van service (indien van toepassing), kwaliteit (vaak geen/wel verbinding) enzo weten?
Je was van internet afgesloten?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Zo. Ik ben weer ff online. Ik heb weer internet thuis. Toch nog even melden dat het gezellig was gisteren. Beetje klote van jouw dag neovo, jammer dat we je niet meer gezien hebben.
Thanks voor de info, klinkt zeker interessant!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vrijrijden op CPZ vond ik 'gevaarlijker' dan op de ring
Kwestie van beetje gezond verstand gebruiken en de eerste 5-10 ronden die je er rijdt op je gemak rijden en niet meteen snelle ronden neer willen zetten. Daarnaast sowieso veel marge houden gezien gras niet remt en de vangrail erg dichtbij is vergeleken bij 'moderne' circuits. Jezelf stukrijden tegen vangrail is bovendien aardig duur omdat je de schade daaraan ook nog eens mag betalen.
Ik vond ring-world.nl een paar jaar terug een nuttige site voor nieuwe rijders, maar het kan zijn dat de informatie aldaar wat verouderd is.
En kijk van tevoren even na of je verzekering de nurburgring/nordschleife uitsluit, scheelt ook weer ellende achteraf
Daarnaast is het ook wel praktisch om met wat ervarener rijders een rondje mee te rijden op de passagiersstoel. Stap alleen niet direct bij mensen in die wel op 100% rondrijden, maar pak iemand die het circuit redelijk kent en gewoon voor zijn plezier rijdt. Ik ga later dit jaar sowieso nog wel een keer om de Saab zijn sticker te laten verdienen, dus mocht je dan mee willen rijden dan kun je me gerust aanspreken tzt.
Da's idd klote. Het blijft jammer dat ze onderdeel zijn van KutPN tegenwoordig. En dat ze niet op de kabel zitten of zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Paladijn het volgende:
De gloriedagen van xs4all zijn ook wel over, ik meen vorige week (of de week ervoor) gelezen te hebben dat er mensen ontslagen gaan worden. Dan heb je straks alleen een dure provider zonder helldesk
http://tweakers.net/nieuw(...)n-reorganisatie.html 60 van de 400 banen dus...
idem ziggo. geen ervaringen met helldesken enzo. Schoonzusje en schoonmoeder zijn beiden van ziggo naar glasvezel vodafone gegaan en hebben niets dan ellende en willen terug.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ziggo hierGlasvezel niet beschikbaar, KPN en consorten komen niet boven de 8mb dus dan blijft Ziggo over, ben er overigens zeer tevreden over! Downtime in de afgelopen 6 jaar is denk ik een dag of drie totaal geweest (misschien wel meer maar heb er niet van gemerkt
)
Service heb ik geen ervaring mee. heb ze nog niet nodig gehad voor iets.
Ben aardig tevreden over KPN. Zit zowel vast als mobiel bij hun. Nooit problemen mee eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's idd klote. Het blijft jammer dat ze onderdeel zijn van KutPN tegenwoordig. En dat ze niet op de kabel zitten of zo.
Vergeet coming to America met Eddy Murphy nietquote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Paladijn het volgende:
Die is vaker op TV dan indiana jones/tomb raider
Die keken we op de basisschool al...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vergeet coming to America met Eddy Murphy niet
Nee, vertelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:40 schreef Duvel het volgende:
Weet je ook al wat Patricia Paaij met Patty Brard deed bij Gordon in huis?
Staat hij veel stil de laatste tijd?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
En nee, normaal gesproken lust mijn blok geen slok. Dat is iets van het laatste jaar dat ik hem heb.
Nee, hij rijdt elke dag.quote:
Mwahquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:18 schreef Duvel het volgende:
Daar word je niet blij van...Ik hoop dat die pillen snel werken!
Stond hij voor hij olie ging verbruiken dan veel stil?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, hij rijdt elke dag.
[..]
MwahIk ben iig blij dat het gewoon overgaat zonder rare ingrepen oid.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stond hij voor hij olie ging verbruiken dan veel stil?
Of lekt hij misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |