Yeps! Ik wist ook al dat ik er spijt van zou krijgen, maarjaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En als je eenmaal bezig bent, kun je niet meer stoppen want dan is de rest beledigd
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yeps! Ik wist ook al dat ik er spijt van zou krijgen, maarja/moron
Feestboek trekt dat niet eens als je dat gaat doen, alles ging door elkaar, de helft zag ik niet meer etc
Serieus, een aantal noemen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks gedaan met feestboek felicitaties![]()
Mensen die achteraf op hun feestboek opnoemen hoeveel felicitaties ze hebben gehad....
*jeuk*
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus, een aantal noemen?
Oeh, dan vond je mijn berichtje vast ook stom.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks gedaan met feestboek felicitaties![]()
Mensen die achteraf op hun feestboek opnoemen hoeveel felicitaties ze hebben gehad....
*jeuk*
Ja dan kreeg ik van jou ook jeukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oeh, dan vond je mijn berichtje vast ook stom.Ik heb toen na mijn verjaardag iedereen bedankt, met daarin iets van 'na meer dan 50 felicitaties op fb, smsjes, cadeaus en een goed feestje heb ik me toch wel echt jarig gevoeld'. Oid.
Maar wel andersoortige berichtjes hoop ik?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:05 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij kreeg ik afgelopen keer niet een smsje voor mijn verjaardag
Nou ik heb het even bekeken, volgens facebook 25 waarvan 10 van hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel andersoortige berichtjes hoop ik?
Of je kent velen mensen met een zeer matig geheugenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou ik heb het even bekeken, volgens facebook 25 waarvan 10 van hierDit is denk ik toch echt HET bewijs dat ik geen sociaal leven heb
![]()
Neuh denk eerder dat het toch echt het geen sociaal leven hebben gedeelte isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je kent velen mensen met een zeer matig geheugen
Ja ik zag het netquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gefeliciteerd gezegd![]()
Ik heb er zelfs nog een stukje poëzie bij geplaatst
gingen jullie weer een poging doen tot pretpark?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... Broodjes smeren voor morgenmorgen om 7u30 vertrekken
Ik kan het niet terugzoeken maar ik hoop dat ik het niet vergeten benquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zag het netToen moest ik wel lachen
Dat zal wel ff tegenvallen jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef megamandy het volgende:
Aaaah morgen na bijna twee weken weer werken
Jij staat er tussenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugzoeken maar ik hoop dat ik het niet vergeten ben
Phantasialand met mijn broers en vriendenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
gingen jullie weer een poging doen tot pretpark?
Zou hij een allergie voor pretparken hebben?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phantasialand met mijn broers en vrienden![]()
Raad eens wie zich niet fit voelt![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phantasialand met mijn broers en vrienden![]()
Raad eens wie zich niet fit voelt![]()
Nee want vorige keer Efteling ging helemaal goed! Denk dat het gewoon echt bad timing isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Is het inmiddels een Pavlov of zo? Pretpark --> niet fit
Veel plezier! Hopelijk met Cifquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Maarrrrr ik ga ook slapen! Morgen om 7u op! Hopelijk mét cif....
Ik vergeet het vaakquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh denk eerder dat het toch echt het geen sociaal leven hebben gedeelte is
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik zout op m'n eigen friet gedaan
Waarom heb ik friet genomen
Waarom waren m'n ogen weer groter dan m'n maagvolgende keer zelf eten meenemen dan gebeurt dit niet
Balen babequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Nou het ging heel goed vanavond, eerste echte echte kijkavond, kon het met iedereen goed meer vinden, veel beter dan dat andere. Mooi huis en alles goed, maar ik weet al dat ik het niet ben geworden
Ze zijn meteen erna bij elkaar gaan zitten en hebben beslist, echt vet jammer
Niet leuk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Nou het ging heel goed vanavond, eerste echte echte kijkavond, kon het met iedereen goed meer vinden, veel beter dan dat andere. Mooi huis en alles goed, maar ik weet al dat ik het niet ben geworden
Mehquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Zo, relaxed!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik was gisteren bij de primark overigens 54,nogwat kwijt voor 3 spijkerbroeken en 1 rokje pour moi, 13 paar sokken en een riem voor Stef en twee shirtjes voor Isabel
Thnxquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:39 schreef Molo het volgende:
Hahahaha, briljant!
Veel plezier, veel kleintjes aanwezig (die door het dolle heen zijn) om Stef een beetje te vermaken?
Almere! Van die rijen ging ik wel een beetje dood van binnen ja, al vond ik het op zich wel te doen. Kassaging erg snel, alleen de pashokjes vond ik sloooooom.. Maar ik hoopnu wel dat ze een beetje opschieten met het filiaal in Den Haagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, relaxed!
Welk filiaal was je?
Ik heb er alleen in geweest in Spanje, was prima winkel maar ik vond de rij te lang duren voor dat ene shirtje wat ik snel uit een rek had gehaald, dus terug gehangen. Hebben wel echt leuke spullen voor wènâg
Ow daar wist ik nodig niks van, waar komt die? En weet je ongeveer wanneer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Almere! Van die rijen ging ik wel een beetje dood van binnen ja, al vond ik het op zich wel te doen. Kassaging erg snel, alleen de pashokjes vond ik sloooooom.. Maar ik hoopnu wel dat ze een beetje opschieten met het filiaal in Den Haag
Zoetermeer komt nog eerderquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Almere! Van die rijen ging ik wel een beetje dood van binnen ja, al vond ik het op zich wel te doen. Kassaging erg snel, alleen de pashokjes vond ik sloooooom.. Maar ik hoopnu wel dat ze een beetje opschieten met het filiaal in Den Haag
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan vandaag naar het rijks museum, zou dat te doen zijn?
Zoetermeer weiger ik naartoe te gaan, ik vrees ernstige DSM4 problemen op stemmingsgebied als ik daar heen ga. Depri dorpquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoetermeer komt nog eerder![]()
En ik pas ook nooit, ik koop gewoon en wat ik niet pas neem ik als verlies.
Behalve in Essen, daar vielen de rijen goed mee
Mss raadde het me paar weken geleden heel erg af, po omdat er vooral in het weekend bizar lange rijen staan.quote:
nee maar ik word heel sjaggo van hele lange rijenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Mss raadde het me paar weken geleden heel erg af, po omdat er vooral in het weekend bizar lange rijen staan.
Koos en ik hadden namelijk ook dat plan.
Maar je kunt natuurlijk altijd op gokken. Zo druk als voor de Sint Pieter is het niet neem ik aan
Ik word uberhaupt al vet sacho van de drukte in Amsterdam, ouwe muts die ik ben.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar ik word heel sjaggo van hele lange rijen
over een uurtje ofzo. Maar wellicht gaan we nu gewoon naar Nijmegenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:07 schreef Molo het volgende:
Hoe laat wilden jullie gaan dan, als je nu nog moet vertrekken? Of zijn jullie al onderweg?
Hahaha, ook leuk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een uurtje ofzo. Maar wellicht gaan we nu gewoon naar Nijmegen
nee, plan B was wat minder goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, ook leuk!
Ook museum bezoeken daar dan?
gatverdamme om tien uurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:13 schreef Molo het volgende:
Zo'n stem in mijn hoofd die zegt 'je weet dat er nog kipcorns en bitterballen ik n de vriezer liggen he?' 'en mayonaise ligt er ook nog genoeg, doe het maar, pak het maar'
Arggggg
Utrecht, ook leuk? Of Delft, of Rotterdam (niet de koopgoot)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, plan B was wat minder goed uitgewerkt.gewoon wandelen, shoppen, koffie drinken...
Nee ik doe het ook niet, het is zoberzo (waarom wil mijn auto correct DIT woord uitgerekend NIET veranderen???quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme om tien uurDOE HET NIET FATTY!
Utrecht been there done that. Rotterdam gaat te furr. Delft gaan we binnenkort al met oma heen. Nijmegen it is!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Utrecht, ook leuk? Of Delft, of Rotterdam (niet de koopgoot)
Velen succes!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan vandaag naar het rijks museum, zou dat te doen zijn?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Balen babewel beter dat je het gelijk weet.
quote:
Nja tis wel echt kut nu hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
MehOn to the next one dan maar
Utrecht, dan kunnen jullie bij mij op visite komen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Utrecht been there done that. Rotterdam gaat te furr. Delft gaan we binnenkort al met oma heen. Nijmegen it is!
Grijs met zwarte snorren? Die heb ik ook gekocht! Hij is echt heel leuk vind ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:35 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings ookhier nog even stilte voor de storm, zodadelijk vieren we de 65e van mijn schoonpap. Ik heb gisteren een like-a-sir-rokje gekocht, vond ikwel toepasselijk
oud-Nederlandsch bami!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Houdt? Quote voor het nageslacht!
komop zeg, ga échte spelfouten corrigeren, dit is gewoon een gezegde tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat betekent niet dat het nu nog goed is.
Ik houd me al stil.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komop zeg, ga échte spelfouten corrigeren, dit is gewoon een gezegde tegenwoordig
Een NOPI dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, lakje was Nicole by OPI trouwens. Same difference.
Ze kunnen ook niet spellen.Er staat Turquiose onderop, mwehe.
quote:
Plantjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Molo het volgende:
Godsamme wat ziet het huis er beneden weer goed uit, al zeg ik het zelf
Straks misschien nog ramen zemen als ik de tijd nog heb.
Van de week maar even nieuwe plantjes kopen voor in de bloembakken ipv het onkruid wat de tuin nu op siert
Irritant is dat hè? Ga je je de hele tijd afvragen "Ik kan toch gvd wel rekenen?"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had gister voor t eerst m'n eigen kassa, gelijk 20 euro kasverschil. Imo ging alles super goedhopelijk is t vanavond wel goed
Het zit hem in de lengte ja. Ideale gewicht zou voor mij rond de 70 zijn, als ik het goed onthouden heb.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Weeg jij 75 Bami?Je bent hartstikke slank! Ok... wel vrij lang...
Ja en die kassa zegt precies wat je terug moet gevenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Irritant is dat hè? Ga je je de hele tijd afvragen "Ik kan toch gvd wel rekenen?"
wat zeggen ze op zo'n moment eigenlijk? Kan gebeuren, beter opletten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en die kassa zegt precies wat je terug moet geven_ mja proeftijd enzo dus helemaal klote
Die shiftmanager was niet boos ofzo, hij heeft wel alles 10x nog nagerekend en meegedacht wat het kon zijn. Hij zei dat ik beter moest opletten of ik geen briefjes dubbel pakte en of ik goed in de kassa intypte wat voor geld ik kreeg voor wisselgeld dus goed terug te geven. Hij zei dat t niet goed was, maar ook geen super ramp, maar het moet natuurlijk niet vaker gebeuren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat zeggen ze op zo'n moment eigenlijk? Kan gebeuren, beter opletten?
Nou wel fijn dat er wat ruimte is voor fouten op het beginquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die shiftmanager was niet boos ofzo, hij heeft wel alles 10x nog nagerekend en meegedacht wat het kon zijn. Hij zei dat ik beter moest opletten of ik geen briefjes dubbel pakte en of ik goed in de kassa intypte wat voor geld ik kreeg voor wisselgeld dus goed terug te geven. Hij zei dat t niet goed was, maar ook geen super ramp, maar het moet natuurlijk niet vaker gebeuren.
Ik ben ooit op mijn dunst 47 geweest. Niet opzettelijk! Ik viel gewoon enorm af na de geboorte van mijn tweede zoon. Dat was echt vel over botquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toen ik 17 was en nog maar 65 kilo woog was ik echt heeel dun.
Naja ruimte voor fouten, ik hoop niet dat t nog een x gebeurtdtdtt, voor hetzelfde geld denken ze dat ik dat gejat heb ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou wel fijn dat er wat ruimte is voor fouten op het beginfijn dat ze dat snappen
Lijkt me ook moeilijk zoiets voor het eerst
Ik vind 1,80.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ooit op mijn dunst 47 geweest. Niet opzettelijk! Ik viel gewoon enorm af na de geboorte van mijn tweede zoon. Dat was echt vel over bot
HOE lang ben je eigenlijk?
Ja dat zeker. Maar Spees een beetje kennende zit die zich nu dus al op te vreten voor vanavondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou wel fijn dat er wat ruimte is voor fouten op het beginfijn dat ze dat snappen
Lijkt me ook moeilijk zoiets voor het eerst
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar Spees een beetje kennende zit die zich nu dus al op te vreten voor vanavond
Ritualsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag van iemand die ik bijna nooit zie en nu moet ik ook een kadootje in mn eentje halen, vet moeilijk
Ik ga wel van de rituals wat halen denk ik...
Een bon ofzo doet het ook altijd goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag van iemand die ik bijna nooit zie en nu moet ik ook een kadootje in mn eentje halen, vet moeilijk
Ik ga wel van de rituals wat halen denk ik...
Ik zou dat ook hebben hoor.quote:
Ja het is vanavond maar 4 uurtjes dus ik vind dat het gewoon goed moet gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou dat ook hebben hoor.
Komt goed! Extra opletten en misschien dat je de manager kan vragen om een poosje mee te kijken?
I haz no cluequote:
DAMN SON WAT EIN PREIZON SEH IK AUS WIE EN REICHE STINKORquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maarnee
Deze Rituals cadeaubon is verkrijgbaar in de volgende prijsklassen:
Gele Pluim ¤ 15 Blauwe Pluim ¤ 47,60 Roze Pluim ¤ 150
Rode Pluim ¤ 25 Oranje Pluim ¤ 72,60
Groene Pluim ¤ 35 Paarse Pluim ¤ 100
Maar is niet volgens de rituals site zelf.
Dit, gewoon de kalmte erin houden voor jezelf. En dat is lastig, om je niet opgejaagd te voelen met een lange rij maar daar moeten mensen dan maar ff begrip voor hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het is vanavond maar 4 uurtjes dus ik vind dat het gewoon goed moet gaan. Ik ga gewoon extra goed opletten en met afrekenen ook rustig doen ook al is het druk. Dan wachten ze maar wat langer
Whut whut?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:33 schreef Diconnected het volgende:
Zelfs de grote M wil mij niet hebben
Ja seriously. Net mail gehad dat ze niet verder met mij willen gaan in de sollicitatieprocedurequote:
Achja ik kan niet tellen en dan willen ze mij ook niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja seriously. Net mail gehad dat ze niet verder met mij willen gaan in de sollicitatieprocedure.
Serieus? How picky can they be? Wat is hun motivatie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja seriously. Net mail gehad dat ze niet verder met mij willen gaan in de sollicitatieprocedure.
Dat is vervelend, maar kassa draaien kan best lastig zijn in het begin! Leg je wel het geld op de kassa totdat klant wisselgeld terugheeft? En dan pas je geld opbergen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had gister voor t eerst m'n eigen kassa, gelijk 20 euro kasverschil. Imo ging alles super goedhopelijk is t vanavond wel goed
Ikdenk dat ze geen mensen nodig hadden want hier nemen ze elke aap aan die iets kanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Serieus? How picky can they be? Wat is hun motivatie?
Als je soms ziet wat er rondloopt
Ja, dat is me aangeleerd. Maar ik ga vanavond bij alles terugtellen. Dat is me niet aangeleerd maar dat ga ik wel gewoon doen. Dus hopelijk komt het dan goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is vervelend, maar kassa draaien kan best lastig zijn in het begin! Leg je wel het geld op de kassa totdat klant wisselgeld terugheeft? En dan pas je geld opbergen?
Terugtellen is inderdaad het "veiligst"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat is me aangeleerd. Maar ik ga vanavond bij alles terugtellen. Dat is me niet aangeleerd maar dat ga ik wel gewoon doen. Dus hopelijk komt het dan goed
Zelfs met 5 cent somsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
Serieus de verwarde blikken van sommige kassieres als ik bijvoorbeeld 1, 65 bijleg. Om een rond bedrag terug te krijgen. Helemaal in de war!
Ja leuk hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
Serieus de verwarde blikken van sommige kassieres als ik bijvoorbeeld 1, 65 bijleg. Om een rond bedrag terug te krijgen. Helemaal in de war!
Cadeautje ook gelukt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Naar de stad voor een kadootje, terugkomen met een trui van de Zara die niet eens in de sale was maar wel heel leuk
Toen mocht ik ook niks meer voor mezelf halen bij Ritualsmaar mn handen ruiken zo lekker nu van alle testers
Welkequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb maar weer eens een liquid sand op m'n nagels gedaan. Morgen vriendin meehelpen verhuizen, hoop dat het er dan nog op zit
Das altijd leuk om te krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]een lekkere frisse bodyscrub is het geworden
Was te druk in Madridquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben helemaal verliefd geworden op Kiko nagellak.Wanneer ik in de zomervakantie in Italië ben ga ik er echt nog veel meer kopen!
Oh dat is zó lekker altijd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]een lekkere frisse bodyscrub is het geworden
Heb je nou vandaag een dikke party ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was te druk in Madriden irritante mensen die duizend lakjes aan het testen waren.
Dat was een 15den mhehe niet echt dikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nou vandaag een dikke party ?
Want ik zag die fotos van jou met die grote kom aardbeientoetjedingeswat een blij hoofd
paRRRRRRRRRRRty MMquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was een 15den mhehe niet echt dik1,10 euro bij den Hema, is zo'n doosjes.
Aaw, zonde. In Rome viel het gelukkig wel mee, maar de mevrouw achter de kassa was echt onbeleefd. De rest van het personeel was wel aardig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was te druk in Madriden irritante mensen die duizend lakjes aan het testen waren.
Hahahaha paRtyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
quote:
Top die kopquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef megamandy het volgende:
Komt omdat Maisnon mij laatst naar een panty vroeg
Maar uhm ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tante wordt 40 en woont dus in Eindhoven maar de rest van de familie hier in de buurt dus het wordt hier gehouden
Joh niet zo gek doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je niet echt fotogeniek bent
Je ziet natuurlijk niet wat er niet online komt hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Joh niet zo gek doenje staat er altijd leuk op
Ik heb altijd een onderkin of mn ogen half dicht enzo
Stadshart is best te doen hoor, beetje zoals in de Boogaard. Maar dan met 6 parkeergarages waar je allemaal de eerste 3 uur gratis staatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoetermeer weiger ik naartoe te gaan, ik vrees ernstige DSM4 problemen op stemmingsgebied als ik daar heen ga. Depri dorp
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij niet fotogeniek zou zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je ziet natuurlijk niet wat er niet online komt he
Weet mijzelf geen houding te geven en allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij niet fotogeniek zou zijn
In Boxtel kun je daar een boete voor krijgen. Ook als je m een paar uur tr vroeg aan straat zet of te laat weghaalt. Leuk voor werkende mensenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal de kliko eens naar huis brengen, die staat al twee dagen aan de kant van de weg
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred had gisteren zo eten gemaakt waar je dan los cashew-noten doorheen gooit.
Dus ik wilde vandaag het kliekje gaan eten, dus ik vraag waar de cashewnoten zijn..
Hij: Die heb ik gisteravond opgegeten
Ik: NOOEEEESSSS
Dus ik heb nu uitgelegd dat het helemaal niet erg is als hij de cashewnoten opvreet, maar dat hij me dat dan even van te voren moet laten weten... En omdat ik van hem hou, dat het niet in drievoud hoeft![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef megamandy het volgende:
Komt omdat Maisnon mij laatst naar een panty vroeg
Maar uhm ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tante wordt 40 en woont dus in Eindhoven maar de rest van de familie hier in de buurt dus het wordt hier gehouden
Piem0lquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:01 schreef Maisnon het volgende:
menselijk lichaam tekenenfriggin moeilijk
Oh echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Boxtel kun je daar een boete voor krijgen. Ook als je m een paar uur tr vroeg aan straat zet of te laat weghaalt. Leuk voor werkende mensenen ik ga echt niet m'n bed uit voor die kliko als ik thuis ben, doei
Yup...verhoudingen enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:01 schreef Maisnon het volgende:
menselijk lichaam tekenenfriggin moeilijk
Handen en voeten vind ik trouwens het ergst....quote:
Harken, slotje opgelost.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Handen en voeten vind ik trouwens het ergst....
Ik vind de Bogaard al erg, laat staan het Stadshartquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stadshart is best te doen hoor, beetje zoals in de Boogaard. Maar dan met 6 parkeergarages waar je allemaal de eerste 3 uur gratis staat![]()
(ik ben nog wel eens eerst naar de ene garage gereden omdat die het dichtst bij de Action lag en daarna naar de andere garage omdat die het dichtst bij de Appie lag [/luiheid]![]()
[/spuit11]
Ik vind het van Den Haag zo klote met parkeren en die stad met de auto inkomen. Vind het onwijs leuk winkelen daar, maar alleen op de fiets of met de tramquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind de Bogaard al erg, laat staan het Stadshart![]()
![]()
Qua publiek, indeling, winkelmedewerkers dit dat alles.
Nee echt, dan wacht ik liever op de winkel in Den Haag
HONDERD MILJOEN MILJARD!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:14 schreef Molo het volgende:
Good day I'm Mrs. Rose Mary by name, My doctor just told me that i have little time to spend on earth due to my illness. I inherited GBP 25,000,000.00 Million Pounds from my late husband, for more information if interested please email me back on (mrs.rosemary5@qq.com ) If not interested kindly delete this message.
God ver, wéér bijna ingetraptze worden steeds beter die scammers
Zo velen duidelijkheidquote:
HEY!! Who drew my titties??quote:
Is het ook, daarom hoop ik dat hij in een kansloos stuk van den haag buiten het centrum komt ivm parkeren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het van Den Haag zo klote met parkeren en die stad met de auto inkomen. Vind het onwijs leuk winkelen daar, maar alleen op de fiets of met de tram
Jaloers!quote:
Voorzover ik weet in het centrum. Ben er met de tram langsgereden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het ook, daarom hoop ik dat hij in een kansloos stuk van den haag buiten het centrum komt ivm parkeren.
Maar tegenwoordig als ik de stad in moet gooi ik de auto bij Hoornwijck neer en neem daar de tram, ben ik sneller in het centrum dan met de auto en veel lager en parkeerkosten. 4 euro per uur, malloten
Kersen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik ga zo clafoutis maken denk ik. Koos en ik hebben in de bonus bij appie beide twee bakken kersen gekocht, das een beetje teveel
Heb je de foto's gezien?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik ga zo clafoutis maken denk ik. Koos en ik hebben in de bonus bij appie beide twee bakken kersen gekocht, das een beetje teveel
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het ook, daarom hoop ik dat hij in een kansloos stuk van den haag buiten het centrum komt ivm parkeren.
Maar tegenwoordig als ik de stad in moet gooi ik de auto bij Hoornwijck neer en neem daar de tram, ben ik sneller in het centrum dan met de auto en veel lager en parkeerkosten. 4 euro per uur, malloten
quote:De van oorsprong Ierse kledingketen tekende een huurovereenkomst voor een nieuwbouwpand op de hoek van de Kalvermarkt en Spui in Den Haag, zo meldt FashionUnited.
Kalvermarkt lees ik net, hartje centrum dus... Nah ja, dan maar goed plannen als ik er heen wil.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voorzover ik weet in het centrum. Ben er met de tram langsgereden.
Ja want Primark is heel snel met bouwenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Kalvermarkt lees ik net, hartje centrum dus... Nah ja, dan maar goed plannen als ik er heen wil.
Gaat pas in 2014 open trouwens
Samen met bb geshopt daar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ze waren in Nijmegen ook een primark aan het bouwen. Leuke stad trouwens!
Oh waren die arebaien dingen trifle dingen? Hmmmmmm lekkerrrr!quote:
THE CLAWWWquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het tot nu toe, ik moet eigenlijk wat referenties zoeken
Er zit een draaiing in het bovenbeen en romp die niet kloptquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het tot nu toe, ik moet eigenlijk wat referenties zoeken
Van in dit topic? Dat waren scones.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh waren die arebaien dingen trifle dingen? Hmmmmmm lekkerrrr!
Trololololquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef Mss het volgende:
Ik was in Utrecht en toen waren er velen gaylords en potten. Kwamen er toen pas achter dat het roze zaterdag was
Owww...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van in dit topic? Dat waren scones.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh waren die arebaien dingen trifle dingen? Hmmmmmm lekkerrrr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Nouja de anatomie moet kloppen dus wat is er precies misquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zit een draaiing in het bovenbeen en romp die niet klopt
(Sorry, ben anatomiezeikerd)
Ben je velen betast door Jolienes en Mariken en Sjakkies?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef Mss het volgende:
Ik was in Utrecht en toen waren er velen gaylords en potten. Kwamen er toen pas achter dat het roze zaterdag was
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef megamandy het volgende:
[..]GODVERDOMME MANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De voet links heeft een gekke stand tov bovenbeen en romp. Voet moet meer naar buiten draaien, dus tenen richting poes, hak naar links/buitenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja de anatomie moet kloppen dus wat is er precies mis
Kut, ik bedoel precies andersomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
De voet links heeft een gekke stand tov bovenbeen en romp. Voet moet meer naar buiten draaien, dus tenen richting poes, hak naar links/buiten
Nah, dan zitten mn benen echt plat op elkaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
De voet links heeft een gekke stand tov bovenbeen en romp. Voet moet meer naar buiten draaien, dus tenen richting poes, hak naar links/buiten
Ik ga er van dromen denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:33 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik wist dat ik je er een plezier mee deed
voornamelijk sightseeingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Samen met bb geshopt daar?
Nu al terug?
Wat heb je voor avondeten gehad?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:41 schreef megamandy het volgende:
Godver, teveel zoet gegetenNu heb ik eigenlijk zin in een paar chipjes om dat zoete weg te krijgen
Quiche, tonijntaart, sandwiches en daarna overgestapt naar muffins en scones en daarna de triflequote:
Ermahgerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Quiche, tonijntaart, sandwiches en daarna overgestapt naar muffins en scones en daarna de trifle
Ermahgerd!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:50 schreef megamandy het volgende:
Maar ben rond drie uur ofzo begonnen met eten.
Welke helft mis je nu?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
Godver!! Mijn H&M wordt een week later verzonden!! Als die maar op tijd komt voor mijn vakantie! Het is het tweede deel van mijn bikini o.a.
Oh die is wel leuk ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De bovenste en tevens leukste
http://www.hm.com/nl/product/09650?article=09650-E&variant=040
Ehrrr...het topje heb ik juist nodig. Ik laat nog liever het broekje uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh die is wel leuk ja!
Als inkoppertje roep ik dan natuurlijk; maar het topje heb jij toch helemaal niet nodig!!![]()
Maar ik snap best dat je hem graag wilt hebben voordat je op vakantie gaat.
Aaw, is het zo erg ja? Littekenweefsel oid?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehrrr...het topje heb ik juist nodig. Ik laat nog liever het broekje uit
Mislukte boobjobquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaw, is het zo erg ja? Littekenweefsel oid?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Quiche, tonijntaart, sandwiches en daarna overgestapt naar muffins en scones en daarna de trifle
Nou in BH of bikinitop gaat het nog redelijk. Los in de kooi ziet er echt niet uit. Dan zie je echt de rand van de prothese zitten enzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook littekenweefsel van de boobjob. Vervelend wel dat het zo mislukt is dan.
De vaas was voor de helft op en hadden we er met 9 man van gegetenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En voor hoeveel personen was die trifle?
Dus ze "hangen" beide naar dezelfde kant? Lijkt mij toch nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ja vervelend dat het niet zo mooi is geworden als de bedoeling was maar het is nog zeker 100.000 keer beter dan de lege kipfileetjes die ik daarvoor had.
Wel heel jammer dat de kliniek geen gehoor heeft gegeven aan mijn klacht. Ik mocht gewoon opnieuw betalen voor een herstel operatie want het zou komen doordat ik op mijn zij had geslapen
Wutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ja vervelend dat het niet zo mooi is geworden als de bedoeling was maar het is nog zeker 100.000 keer beter dan de lege kipfileetjes die ik daarvoor had.
Wel heel jammer dat de kliniek geen gehoor heeft gegeven aan mijn klacht. Ik mocht gewoon opnieuw betalen voor een herstel operatie want het zou komen doordat ik op mijn zij had geslapen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus ze "hangen" beide naar dezelfde kant? Lijkt mij toch niet
Ze plaatsen de prothese klem onder de borstspier. Bij mij zijn beide protheses onder de borstspier vandaan geschoten. Dus nu bungelen ze los in mijn (nogal ruime) tiet. Dus als ik op mijn rug lig bijvoorbeeld, zakken mijn borsten opzij. Dat is normaal. Maar omdat ik nog wel steeds slappe huid heb en dus zwevende protheses ziet het er niet uit. Het is een soort gelei die zich vormt naar de houding waarin je op dat moment ligt. Als ik op mijn zij lig heb een ik platte pannenkoek op het matras met een duidelijk herkenbare rand van de prothese.quote:
Aah ze zijn dus los geraakt. Snapte gewoon niet wat ze bedoelde met dat het zou zijn gekomen omdat je op je zij zou liggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Ze plaatsen de prothese klem onder de borstspier. Bij mij zijn beide protheses onder de borstspier vandaan geschoten. Dus nu bungelen ze los in mijn (nogal ruime) tiet. Dus als ik op mijn rug lig bijvoorbeeld, zakken mijn borsten opzij. Dat is normaal. Maar omdat ik nog wel steeds slappe huid heb en dus zwevende protheses ziet het er niet uit. Het is een soort gelei die zich vormt naar de houding waarin je op dat moment ligt. Als ik op mijn zij lig heb een ik platte pannenkoek op het matras met een duidelijk herkenbare rand van de prothese.
Don't make me take pictures
Dat is hun verklaring waarom ze los zijn geraakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ze zijn dus los geraakt. Snapte gewoon niet wat ze bedoelde met dat het zou zijn gekomen omdat je op je zij zou liggen
En was ie lekker???quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
De vaas was voor de helft op en hadden we er met 9 man van gegeten
Jaquote:
Belachelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is hun verklaring waarom ze los zijn geraakt.
Good!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaermahgerd ja
[..]
BelachelijkEn nergens anders aangekaart?
Ik doe gewoon niet meer aan H&M zeker niet online bestellen, vind ik gewoon schandalig hoe slecht dat altijd is. En verzendkosten en soms kan het weken of maanden duren voor je iets krijgt.quote:
Dat is waar ja. Ik gebruik eigenlijk altijd kortingscodes voor die verzendkosten wel. Ik vind het nog wel ernstig dat iets 'verzonden' is en een week lang op voorgemeld staat. Maar goed, dat kan ook haast niet anders als het uit Polen komt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet meer aan H&M zeker niet online bestellen, vind ik gewoon schandalig hoe slecht dat altijd is. En verzendkosten en soms kan het weken of maanden duren voor je iets krijgt.
Zet het dan gewoon niet op je website, zo lastig is dat niet om een fatsoenlijke inventarisatie te hebben.
+1quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet meer aan H&M zeker niet online bestellen, vind ik gewoon schandalig hoe slecht dat altijd is. En verzendkosten en soms kan het weken of maanden duren voor je iets krijgt.
Zet het dan gewoon niet op je website, zo lastig is dat niet om een fatsoenlijke inventarisatie te hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch vind ik je geile tetten hebben puckz
Mja ik bestel nog steeds want lui en geen winkel direct in de buurt. Dat zal wel anders worden zodra de winkel hier in Uje opent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1
Doe nog wel aan H&M, maar alleen nog maar echt in de winkel![]()
Het blijft me verbazen dat zij wegkomen met zulke kut-service..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |