Yeps! Ik wist ook al dat ik er spijt van zou krijgen, maarjaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En als je eenmaal bezig bent, kun je niet meer stoppen want dan is de rest beledigd
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yeps! Ik wist ook al dat ik er spijt van zou krijgen, maarja/moron
Feestboek trekt dat niet eens als je dat gaat doen, alles ging door elkaar, de helft zag ik niet meer etc
Serieus, een aantal noemen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks gedaan met feestboek felicitaties![]()
Mensen die achteraf op hun feestboek opnoemen hoeveel felicitaties ze hebben gehad....
*jeuk*
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus, een aantal noemen?
Oeh, dan vond je mijn berichtje vast ook stom.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks gedaan met feestboek felicitaties![]()
Mensen die achteraf op hun feestboek opnoemen hoeveel felicitaties ze hebben gehad....
*jeuk*
Ja dan kreeg ik van jou ook jeukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oeh, dan vond je mijn berichtje vast ook stom.Ik heb toen na mijn verjaardag iedereen bedankt, met daarin iets van 'na meer dan 50 felicitaties op fb, smsjes, cadeaus en een goed feestje heb ik me toch wel echt jarig gevoeld'. Oid.
Maar wel andersoortige berichtjes hoop ik?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:05 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij kreeg ik afgelopen keer niet een smsje voor mijn verjaardag
Nou ik heb het even bekeken, volgens facebook 25 waarvan 10 van hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel andersoortige berichtjes hoop ik?
Of je kent velen mensen met een zeer matig geheugenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou ik heb het even bekeken, volgens facebook 25 waarvan 10 van hierDit is denk ik toch echt HET bewijs dat ik geen sociaal leven heb
![]()
Neuh denk eerder dat het toch echt het geen sociaal leven hebben gedeelte isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je kent velen mensen met een zeer matig geheugen
Ja ik zag het netquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gefeliciteerd gezegd![]()
Ik heb er zelfs nog een stukje poëzie bij geplaatst
gingen jullie weer een poging doen tot pretpark?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... Broodjes smeren voor morgenmorgen om 7u30 vertrekken
Ik kan het niet terugzoeken maar ik hoop dat ik het niet vergeten benquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zag het netToen moest ik wel lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |