Ehm, nee. niet echt een optie als ik al iets heb gekocht hč? En het is gewoon een merk kaartje en het heeft het ook al twee jaar goed gedaan dus ik vergeef het kaartje wel als ie kuren vertoond. Het is een micro sd kaartje en die heb ik in een usb kaartlezertje gegooid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Betere USB-adapter halen? Of niet via een apparaat laten checken. Als ik bijv. shit van mijn Zen X-fi met SD-kaartje naar PC over wil zetten, duurt het of uren voordat het werkt of loopt het ding idd vast. En dat is zelfs met 8 of 16GB kaartjes.
Beste ervaring heb ik vreemd genoeg zelf met de 1001-reader van de Action van 99 cent. Wordt ook netjes gevonden in Windows 7, wat bij oudere readers niet echt het geval meer is.
Komt er nog een herdenkingsdienst?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:54 schreef jogy het volgende:
Maar mijn micro sd is verder niet echt te redden vrees ik. Zelfs een format doet het niet.
Mijn bestanden zijn al veiliggesteld. deel twee is het formatteren van mijn sd kaartje, ik kom er welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
En probeer Recuva eens.
http://www.piriform.com/recuva
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |