Nee want dan ga je me voortaan MPG noemenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:24 schreef Bamba het volgende:
Jezus, ze zijn in Antwerpen aan het affakkelen bij de Basf (chemiefabriek). Ik kan het tot hier binnen horen en schijnbaar overal zwarte rook. Ik zit op zo'n 35 km afstand. Kan nooit gezond zijn, die lucht
Ik woon onder de rook van de Rotterdamse havens en ik leef al 28 jaar dus ongezond is het ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 10:24 schreef Bamba het volgende:
Jezus, ze zijn in Antwerpen aan het affakkelen bij de Basf (chemiefabriek). Ik kan het tot hier binnen horen en schijnbaar overal zwarte rook. Ik zit op zo'n 35 km afstand. Kan nooit gezond zijn, die lucht
Wij hebben de Basf en kerncentrale Doel die we vanaf hier kunnen horen en zien, we zijn gewoon de sjaak als er wat gebeurtquote:Op zondag 30 juni 2013 10:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik woon onder de rook van de Rotterdamse havens en ik leef al 28 jaar dus ongezond is het ook niet
Antwerpense haven en die van Rotterdam zijn gewoon tijdbommen. Als er iemand een bom op gooit zijn er in een straal van 50 km om die bedrijven geen mensen meer over.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben de Basf en kerncentrale Doel die we vanaf hier kunnen horen en zien, we zijn gewoon de sjaak als er wat gebeurtHier is ook een absurd hoog percentage kanker gevallen. Echt heel gezond is het niet
Rip aan ons alvastquote:Op zondag 30 juni 2013 10:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Antwerpense haven en die van Rotterdam zijn gewoon tijdbommen. Als er iemand een bom op gooit zijn er in een straal van 50 km om die bedrijven geen mensen meer over.
Ik ga een gang naar Takke en Cat graven voor het geval er oorlog dreigt. Daar zit ik vast veilig.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga een gang naar Takke en Cat graven voor het geval er oorlog dreigt. Daar zit ik vast veilig.
zit liever in Limburg dan in het noordenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:31 schreef Bamba het volgende:
[..]Of naar Ing, die zit vast ook veilig in dat hoge noorden daar
Ach, ik ben nog nooit daar geweest, dus dan lijkt het net alsof ik op vakantie benquote:Op zondag 30 juni 2013 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit liever in Limburg dan in het noorden
vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 10:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ach, ik ben nog nooit daar geweest, dus dan lijkt het net alsof ik op vakantie ben
ik heb geen vakantie. Grapje van mij plannings-collega's.quote:
Lekker danquote:Op zondag 30 juni 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie. Grapje van mij plannings-collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |