Hmm dat is wel vreemd. Heb je andere pijnklachten waardoor je manier van lopen nu anders is of zo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Beide voeten op dezelfde plek
Rechts echt een blaar, links alleen wat prikkerig en gevoelig.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef indaha het volgende:
Ik ga maar eens naar bed over mijn zonden nadenken![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef indaha het volgende:
Ik ga maar eens naar bed over mijn zonden nadenken![]()
![]()
De mijne is ook open. Het velletje heb ik er net maar afgepeuterdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:43 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook blaren op mijn enkelsMaar één blaar was al open en ontstoken en dan is het opsluiten in een blaar niet handig. Nu dus helemaal een zere voet. Het was een blaar op mijn compeet blarenpleister
![]()
Op de andere voet zit hij wel prima
Nope. Nergens last van. Ik heb uren gelopen vanmiddag en ik bedacht me nog dat het vrij wonderlijk is dat ik daar verder geen last van heb.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef senesta het volgende:
Hmm dat is wel vreemd. Heb je andere pijnklachten waardoor je manier van lopen nu anders is of zo?
Goede tip wel!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Queller het volgende:
Ik heb al ijs gehad
Nou ja, het is een primeurtje: ik heb nog nooit van mijn leven een blaar op mijn voet gehad en nu dus voor het eerst. Vreemd wel: onderop, terwijl ik mijn wandelschoenen droeg waar ik al 6 jaar probleemloos op loop.
Wie kan het me uitleggen?
Wat zij ^^ zegtquote:
Niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat zij ^^ zegt
Zo'n open velletje is toch alleen maar vragen om moeilijkheden? Dat er smurrie onder gaat zitten en zulks? En dat de boel dan gaat ontsteken en dat dán je voet eraf moet
Komt ze nou meequote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Niet.![]()
Dat leg je netjes weer terug als natuurlijk verbandje. En daarover dan een pleister.
Onder een pleister zonder vel kan net zoveel of zo weinig smurrie gaan zitten. En dan trek je je versch gevormde nieuwe velletje weer kapot () als je die pleister eraf haalt.
N00b
Technisch gesproken is het nu geen blaar meer, maar een wond.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Komt ze nou mee
Dat gezegd hebbende... Nu het velletje eraf is en wij ons geconfronteerd zien met een blaar van het formaat euro, wat doen we dan nu??
En softijs met discodip?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en veel ijs natuurlijk. Roomijs werkt het beste.
Zolang je de dip niet op de wond wrijft... Goedgekeurd!quote:
Bahquote:Op zondag 30 juni 2013 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je de dip niet op de wond wrijft... Goedgekeurd!
Checkquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Technisch gesproken is het nu geen blaar meer, maar een wond.
Dus pleister erop, of als hij nog erg plakkerig lekt, een stukje zalfgaas onder de pleister. Dan houd je het velletje wat gaat genezen in ieder geval intact.
En mij de volgende keer appen als je een blaar oploopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |