??
quote:Neej dat is het niet, toch bedankt
Op woensdag 18 september 2002 15:30 schreef Frollo het volgende:
Ik ken Winamp 3 niet, maar ik weet wel dat in Winamp 2 dit verschijnsel optreedt als hij de bestanden niet kan vinden.
Controleer dus of de MP3's in de playlist daadwerkelijk beschikbaar zijn. Staan de MP3's die je wilt horen op een cd die niet in je drive zit? Of op een netwerkschijf waarmee je geen verbinding hebt?
Als ik nou playlists heb gemaakt en die playlists staan rechts in de nieuwe winamp dan kan ik deze playlists gewoon afspelen, maar klik ik nou op een willekeurige mp3 op mijn harde schijf dan vervangt ie de geladen playlist door die willekeurige mp3, dus dan staat er alleen nog in de playlist die ene mp3
??
quote:Je hebt Winamp als standaard aangegeven, dus als jij een MP3 opent vanuit Windows Explorer (of Deze Computer) dan vervangt hij je playlist. Dat is altijd zo geweest.
Op woensdag 18 september 2002 16:22 schreef EminemRulezz het volgende:
Volgens winamp probleem :Als ik nou playlists heb gemaakt en die playlists staan rechts in de nieuwe winamp dan kan ik deze playlists gewoon afspelen, maar klik ik nou op een willekeurige mp3 op mijn harde schijf dan vervangt ie de geladen playlist door die willekeurige mp3, dus dan staat er alleen nog in de playlist die ene mp3
??
Alternatief: Rechtermuisknop op MP3 -> Enqueue in winamp playlist
Dan wordt het bestand aan je playlist toegevoegd.
quote:
Op donderdag 19 september 2002 02:32 schreef Kassanova het volgende:
winamp3 zuigt best wel, ik ben weer teruggegaan naar 2...
quote:en niet te vergeten zit er een MEGA- backdoor in
Op donderdag 19 september 2002 02:32 schreef Kassanova het volgende:
winamp3 zuigt best wel, ik ben weer teruggegaan naar 2...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |