SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwarktaartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Wheheheeh![]()
Mja, gewoon hard chillen zometeen en een goed kwarktaart recept opzoeken.
Wel aardbei he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Wheheheeh![]()
Ja en dan stukjes fruit in dat mengselquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Wheheheeh![]()
Ik niet. Vind het een beetje gaar om de hele groep mee te moeten slepen omdat je niet gewoon zelf wiet meeneemt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
In Utrecht gingen we ook nog ff langs de shop?
Ik haal gewoon alles van te voren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
In Utrecht gingen we ook nog ff langs de shop?
Ik beloof niets. Eerst maar eens kijken of het lukt hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en dan stukjes fruit in dat mengsel
heb wel een taartvorm, zo'n spring, en spray niet maar smeer je toch gewoon in met boter jewettogg fuckdieshitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik beloof niets. Eerst maar eens kijken of het lukt hier.
Bakvorm hebben voor de bodem nodig, Spray er op enzo.
Maar ik ga een poging wagen iig
Ja, boter kan ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb wel een taartvorm, zo'n spring, en spray niet maar smeer je toch gewoon in met boter jewettogg fuckdieshit
Nee ben in frieslandquote:
Frieslandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nee ben in friesland
Met mijn familie
Hehe heb je het überhaupt wel eens helemaal zelf gefixt? Dus zonder zo'n mix van Dr. Oetker ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik beloof niets. Eerst maar eens kijken of het lukt hier.
Bakvorm hebben voor de bodem nodig, Spray er op enzo.
Maar ik ga een poging wagen iig
Zeilen met dit weerquote:
Haten op DE Doc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe heb je het überhaupt wel eens helemaal zelf gefixt? Dus zonder zo'n mix van Dr. Oetker ofzo
Ja, toen ik nog bij de banketbakker werktequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe heb je het überhaupt wel eens helemaal zelf gefixt? Dus zonder zo'n mix van Dr. Oetker ofzo
kwarktaart van een pakjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |