Vrouwen kunnen niet schaken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had beter een studente in Izmir kunnen schaken, barbaars dit
En dan nu de waarheid volgens Ataturko:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:47 schreef Ataturko het volgende:
En nu zonder een tong en Turks "locaal" meisje:
[..]
quote:...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat erg voor die jongen, maar eigenlijk wel het risico als je naar een islamitisch land gaat. Moslims vinden nou eenmaal vrijheid een dreiging en houden meer van onderdrukking.
Dat is anders want... Hmm ummm hmmm... Eer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef vladesk het volgende:
Waarschijnlijk zijn de daders de eerste die een Brits meisje gaan tongen als ze de mogelijkheid hebben
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef zarGon het volgende:
[ [url=http://img1.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.spitsnieuws.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimagecache%2Farticle_image_node_slideshow%2Fturks.jpg.crop_display.jpg&key=bc4526272bb78a173ccf9f3b50106809e0613272&method=fill&size=522x438]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had beter een studente in Izmir kunnen schaken, barbaars dit
Naar mijn weten is Marmaris toch niet zo heel erg conservatief wat dat betreft?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:54 schreef Syd het volgende:
Mamaris , gvd man wat een kut stad, dankzij Mamaris nooit meer naar Turkije op vakantie agressief volk allemaal daar en had gevoel dat Mamaris totaal niets met Turkije te maken had.
Nogmaals: wie zegt dat de daders moslims zijn? Ik kan dat niet uit de tekst opmaken, maar blijkbaar weten sommigen hoe het allemaal zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat erg voor die jongen, maar eigenlijk wel het risico als je naar een islamitisch land gaat. Moslims vinden nou eenmaal vrijheid een dreiging en houden meer van onderdrukking.
"Oh kijk mij een ruimdenkende gutmensch zijn."quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:56 schreef Hierro het volgende:
[..]
Nogmaals: wie zegt dat de daders moslims zijn? Ik kan dat niet uit de tekst opmaken, maar blijkbaar weten sommigen hoe het allemaal zit.
Nee klopt, maar werd mij verteld dat de Turken in Turkije stukker vriendelijker waren dan hier maar helaas, ben dat jaar nog weekend naar Berlijn geweest en dat gaf meer indruk dan 2 weken Mamaris.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn weten is Marmaris toch niet zo heel erg conservatief wat dat betreft?
Of generaliseer ik nu alle grotere kustplaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |