ja idd,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Ataturko het volgende:
Spitsnieuws, zal wel iets meer aan de hand geweest zijn.
quote:A British teenager is critically ill in hospital after being repeatedly stabbed in Turkey.
Dwayne Ward, 17, from Middlesbrough, was discovered in a garden in the Tepe district of the resort of Marmaris.
Two men have been arrested in connection with the attack on the former Macmillan Academy student.
A spokesman for the Foreign Office said it was aware a British teenager had been taken to hospital and staff were offering consular support.
He said: "We are aware of the case and can confirm that we are aware of the hospitalisation of a British national in Marmaris on 25 June. We are providing consular assistance."
It is understood the teenager suffered at least 10 stab wounds to the throat, chest, back and stomach.
He is being treated in the intensive care unit of Marmaris State Hospital.
It is thought the teenager, his brother and mother, were staying at the Ali Baba Hotel and had arrived in the area only a few days earlier.
Reports said Mr Ward had been out in the Bar Street area on Tuesday night with his brother, who had returned alone to their hotel.
Friends at Macmillan Academy said they were "devastated" at the attack, describing the 17-year-old as a "good lad, liked by everyone".
Turk aangevallen in Nederland: RASIESMUS!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Ataturko het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ng-a-local-girl.htmlquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:47 schreef Ataturko het volgende:
En nu zonder een tong en Turks "locaal" meisje:
[..]
quote:A BRITISH teen on holiday was stripped naked and knifed 17 times for kissing a local girl in a Turkish bar.
Dwayne Ward, 17, was last night in intensive care in Marmaris after being “tortured” with wounds to his throat, chest, groin, legs and back.
Wie schreeuwt racisme dan? Gedraag je een beetje, kom je beter over.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Turk aangevallen in Nederland: RASIESMUS!
Brit aangevallen in Turkije: Zal wel iets meer aan de hand geweest zijn.
Je bent zo doorzichtig.
Nee, je bent er als de kippen bij om dit te ontkennen. Terwijl als je beter had gezocht je ook wel meer informatie had kunnen vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Wie schreeuwt racisme dan? Gedraag je een beetje, kom je beter over.
Ik keur beide gevallen af. Maar SpitsNieuws is geen goede bron naar mijn mening. Dan liever de BBC.
De artikel die je quote met "kissing" komt allemaal van één bron. Als je verder zoekt zie je een wat "beter" verhaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, je bent er als de kippen bij om dit te ontkennen. Terwijl als je beter had gezocht je ook wel meer informatie had kunnen vinden.
Het is een laffe daad, ongeacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, je bent er als de kippen bij om dit te ontkennen. Terwijl als je beter had gezocht je ook wel meer informatie had kunnen vinden.
jaja, je eerste reactie is toch al niet meer goed te praten.quote:
Hoe haal je uit mijn eerste reactie uit dat ik het geen laffe daad vindt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
jaja, je eerste reactie is toch al niet meer goed te praten.
En weer geef je blijk dat je zomaar wat verzint...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Hoe haal je uit mijn eerste reactie uit dat ik het geen laffe daad vindt?
Lol.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En weer geef je blijk dat je zomaar wat verzint...
Waar zeg ik dat jij dat geen laffe daad zou vinden?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
jaja, je eerste reactie is toch al niet meer goed te praten.
Wat bedoel je precies met meer? En waarom is dat vanzelfsprekend als het van Spitsnieuws komt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Ataturko het volgende:
Lolquote:
Als een Turk je hier in Nederland afsnijdt met z'n afstandse auto en je zegt daar iets van dan is het gelijk RASIESME RASIESME KANKERKAAS RASIESME maar als twee Turken een Westerse jongen neersteken is er blijkbaar iets meer aan de hand...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef Ataturko het volgende:
Heeft hij het aan de stok gehad met 2 van de 40 rovers?quote:It is thought the teenager, his brother and mother, were staying at the Ali Baba Hotel and had arrived in the area only a few days earlier.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als een Turk je hier in Nederland afsnijdt met z'n afstandse auto en je zegt daar iets van dan is het gelijk RASIESME RASIESME KANKERKAAS RASIESME maar als twee Turken een Westerse jongen neersteken is er blijkbaar iets meer aan de hand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |