Dat is hier ook de bedoelingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze baby gaat nog 4 jaar mee
Geen idee stond er al in.quote:
Heet hij zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
Ik wil graag het plaatje in de OP vervangen, maar ik weet nooit wat wel of niet mag
Deze vind ik beter, Brooklyn Deckerdat is zeker een mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar straks komen er boze modsquote:
dat is waar...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja maar straks komen er boze modsGeen zin in, ik laat die homo foto er wel staan
J ekunt niet als enige de wereld draaaaaageeeeenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef nodig het volgende:
pak maaaaar mijn haaaaand stel niet teveeel vraaaahaaageennn
Je mag de OP gewoon aanpassen hoor. Al zal er misschien geklaag zijn van de heteroseksuele vrouwen en homoseksuele mannen. Maar mods gaan je er geen warn voor geven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja maar straks komen er boze modsGeen zin in, ik laat die homo foto er wel staan
De heteroseksuele mannen zeuren niet veel, dus als het zo blijft is er weinig/geen gezeurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag de OP gewoon aanpassen hoor. Al zal er misschien geklaag zijn van de heteroseksuele vrouwen en homoseksuele mannen. Maar mods gaan je er geen warn voor geven.
Ze is ook niet naaktquote:
*zeurt*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
De heteroseksuele mannen zeuren niet veel, dus als het zo blijft is er weinig/geen gezeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |