Dat is hier ook de bedoelingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze baby gaat nog 4 jaar mee
Geen idee stond er al in.quote:
Heet hij zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
Ik wil graag het plaatje in de OP vervangen, maar ik weet nooit wat wel of niet mag
Deze vind ik beter, Brooklyn Deckerdat is zeker een mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar straks komen er boze modsquote:
dat is waar...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja maar straks komen er boze modsGeen zin in, ik laat die homo foto er wel staan
J ekunt niet als enige de wereld draaaaaageeeeenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef nodig het volgende:
pak maaaaar mijn haaaaand stel niet teveeel vraaaahaaageennn
Je mag de OP gewoon aanpassen hoor. Al zal er misschien geklaag zijn van de heteroseksuele vrouwen en homoseksuele mannen. Maar mods gaan je er geen warn voor geven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja maar straks komen er boze modsGeen zin in, ik laat die homo foto er wel staan
De heteroseksuele mannen zeuren niet veel, dus als het zo blijft is er weinig/geen gezeurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag de OP gewoon aanpassen hoor. Al zal er misschien geklaag zijn van de heteroseksuele vrouwen en homoseksuele mannen. Maar mods gaan je er geen warn voor geven.
Ze is ook niet naaktquote:
*zeurt*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
De heteroseksuele mannen zeuren niet veel, dus als het zo blijft is er weinig/geen gezeur
Gooi het eruit meid!quote:
quote:
Jij bent nieuw hier?quote:
Wel!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De OP is anders nog niet aangepast !
Oh, heb je nog nooit gezien.quote:
Hij is niet dik. Dat je hem niet grappig vind maakt hem nog niet een lul. En dat stoer doen valt wel mee, maar hij probeert wel vaak grappig te zijn, dat is waar. Maar onterechte belulering.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Hij doet stoer, is dik en niet grappig.
Ik kan soms betere onderwerpen verzinnen.quote:
Ik vind de opening anders te wensen overlaten. Maar goed, doe waar je behoefte aan hebt. Ik zal echter niet meedoenquote:
Na ik zei dat ik hem een lul vind, niet dat ie een lul is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is niet dik. Dat je hem niet grappig vind maakt hem nog niet een lul. En dat stoer doen valt wel mee, maar hij probeert wel vaak grappig te zijn, dat is waar. Maar onterechte belulering.
Ik post hier ook heel soms. Wat leuk.quote:
nee ben echt 12quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij was toch zo jong? 12? Of was dat een grapje?
bijna 12quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij was toch zo jong? 12? Of was dat een grapje?
Oh, dan verklaart dat alles. Niet zomaar mensen een lul noemen.quote:
Gaan mijn ouders niet zo blij mee zijnquote:
Vrijheid van meningsuiting. Hij pestte mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, dan verklaart dat alles. Niet zomaar mensen een lul noemen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay.
Zit je in de eerste klas? Vind je je klas een beetje leuk?
lol ja. ja soms hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay.
Zit je in de eerste klas? Vind je je klas een beetje leuk?
Op zijn foto lijkt hij iig niet dik, misschien heeft hij een buikje, maar dat hebben zoveel nietdikke mensen. En ja, maar je kan toch niet iemand een lul vinden omdat hij niet grappig is, hij moet toch echt iets onaardigs doen ofzoiets voordat je hem een lul kan vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Na ik zei dat ik hem een lul vind, niet dat ie een lul is.
Hij zei een x dat ie een dikke buik had.
Ik zal het door de vingers zien. (Uitsluiting van schuld door noodweerexces? Ik ben niet goed in het rechtspraak gedeelte van maatschappijleerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:31 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Hij pestte mij
oo ik heb nooit een foto gezien van hem maar hij zei het een x dus toen dacht ik hij is dik. en hij pestte me ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op zijn foto lijkt hij iig niet dik, misschien heeft hij een buikje, maar dat hebben zoveel nietdikke mensen. En ja, maar je kan toch niet iemand een lul vinden omdat hij niet grappig is, hij moet toch echt iets onaardigs doen ofzoiets voordat je hem een lul kan vinden.
ok ook niet zo oudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna 17. 9 juli, dan feestje op FOK!
Hoe pestte hij je dan, want dat is wel een goede reden om hem een lul te vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo ik heb nooit een foto gezien van hem maar hij zei het een x dus toen dacht ik hij is dik. en hij pestte me ook
In mijn ogen wel. Je verzint een mooi (standaard) onderwerp als je zijn leeftijd hoort.quote:
Ja, ik weet niks anders!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
In mijn ogen wel. Je verzint een mooi (standaard) onderwerp als je zijn leeftijd hoort.
hij zei nooit hoi en deedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe pestte hij je dan, want dat is wel een goede reden om hem een lul te vinden.
Maar je moet hem niet te serieus nemen, dus dat gepest was vast niet heel serieus.
Welkom op Fok! Je gaat het vanzelf negeren en je er niets meer van aan trekken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hij zei nooit hoi en deedenz en zei dat wat ik zei stom was
Ik bedoel:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hij heeft ook een dikke man op zn plaatje die van family guyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Welkom op Fok! Je gaat het vanzelf negeren en je er niets meer van aan trekken.
Ik heb geen vierkant gezicht in het echt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hij heeft ook een dikke man op zn plaatje die van family guy
Dat hij nooit hoi zegt maakt toch niet veel uit. En met dat 'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb geen vierkant gezicht in het echt.
okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat hij nooit hoi zegt maakt toch niet veel uit. En met dat ''moet hij echt stoppen, dat vinden er wel meerdere hier zo. En dat hij je stom vind, laat hem maar, nu is hij een lul!, maar je moet er niks van aan trekken, en zulke meningen voor je zelf houden.
Nu niet meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hij heeft ook een dikke man op zn plaatje die van family guy
Dat zou mij er niet aantrekkelijker op maken. Ik neem aan dat jij ook geen lief klein konijntje bent.quote:
Nee, niemand hoeft mijn grote te zienquote:
ok even zoekenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu niet meer
Maar kijk maar in het JNG userfoto topic voor een foto van hem, misschien kan je hem dan ook nog eens uitlachen
Nee, doet onze school niet aan (al hebben we wel douches)quote:
naakt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, doet onze school niet aan (al hebben we wel douches)
Maar op de voetbal moest het wel altijd, en zo erg was dat niet.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik rock een bruine boterham met kaas
Ik hoor bij de uitzonderingen, mijne is natuurlijk groter dan 21 cmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan? Wil wel vergelijken, mijne is 17 cm
quote:
Nice. En al succes bij de meiden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik hoor bij de uitzonderingen, mijne is natuurlijk groter dan 21 cm
ok ik heb letmein gezien hij lijkt niet dikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Al droegen sommige jongetjes een onderbroek, maar dat vond ik niet erg, is begrijpelijk. Maar ik douche liever naakt
Waren er ook jongens bij die elke keer een stijfje kregen tijdens het douchen met de andere jongens?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Al droegen sommige jongetjes een onderbroek, maar dat vond ik niet erg, is begrijpelijk. Maar ik douche liever naakt
Vind je zijn gezicht wel grappig ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:39 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok ik heb letmein gezien hij lijkt niet dik
jawel net een ezelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je zijn gezicht wel grappig ?
een echte fokker heeft minimaal 30cmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik hoor bij de uitzonderingen, mijne is natuurlijk groter dan 21 cm
Nee er hangt een groot slot voor. Ik wil later graag meedoen met IHHNNGquote:
Dat heb ik gelukkig niet gezien, maar misschien waren dat wel de onderbroekers die naar de muur stonden te kijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waren er ook jongens bij die elke keer een stijfje kregen tijdens het douchen met de andere jongens?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waren er ook jongens bij die elke keer een stijfje kregen tijdens het douchen met de andere jongens?
Groter dan 21 kan ook groter dan 30 zijn, ik wilde bescheiden blijvenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
een echte fokker heeft minimaal 30cm
Ik denk dat ik er later ook maar aan mee moet doen...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee er hangt een groot slot voor. Ik wil later graag meedoen met IHHNNG
Zou kunnen ja. Een of andere homo had dat altijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet gezien, maar misschien waren dat wel de onderbroekers die naar de muur stonden te kijken
Denk het niet, ik denk dat het gemiddelde van FOK! onder het gemiddelde van Nederland ligtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
een echte fokker heeft minimaal 30cm
Goed plan! En wees gewoon jezelfquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er later ook maar aan mee moet doen...
Maar ik ga gewoon mijn best doen met sporten en socialer worden, en leuke hobbies krijgen in de hoop op leuke meisjes.
dan zal het over de e-pener gaan denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk het niet, ik denk dat het gemiddelde van FOK! onder het gemiddelde van Nederland ligt
Neequote:
Ik game nietquote:
Nee, vroeger toen ik 7 tot 11 was wel, toen vond ik echt heel leuk, maar nu vind ik er niks meer aan. Volgens mij is het spel zelf er ook op achteruit gegaan. Ik heb 2 jaar League of Legends gespeeld, misschien een spel voor jou ondanks dat het heel anders is dan Runescape, het is tegenwoordig heeeel populair, en je ontmoet vast veel nieuwe vrienden daar, is ook gezellig met vrienden, skypen met teamwork enzo.quote:
Dat hoort bij vrouwen.quote:
okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, vroeger toen ik 7 tot 11 was wel, toen vond ik echt heel leuk, maar nu vind ik er niks meer aan. Volgens mij is het spel zelf er ook op achteruit gegaan. Ik heb 2 jaar League of Legends gespeeld, misschien een spel voor jou ondanks dat het heel anders is dan Runescape, het is tegenwoordig heeeel populair, en je ontmoet vast veel nieuwe vrienden daar, is ook gezellig met vrienden, skypen met teamwork enzo.
Godver hoe moet ik hier op antwoorden? Ik vind het niet leuk meer.quote:
ok wat doe je danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Godver hoe moet ik hier op antwoorden? Ik vind het niet leuk meer.
Wat doe jij nu in je vrije tijd dan? Want ik ben van gameverslaafd naar iemand die af en toe gamed gegaan, en verveel me dood. Zonder FOK! was ik weer aan het gamen gegaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Godver hoe moet ik hier op antwoorden? Ik vind het niet leuk meer.
League of Legends ook gespeeld ja!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, vroeger toen ik 7 tot 11 was wel, toen vond ik echt heel leuk, maar nu vind ik er niks meer aan. Volgens mij is het spel zelf er ook op achteruit gegaan. Ik heb 2 jaar League of Legends gespeeld, misschien een spel voor jou ondanks dat het heel anders is dan Runescape, het is tegenwoordig heeeel populair, en je ontmoet vast veel nieuwe vrienden daar, is ook gezellig met vrienden, skypen met teamwork enzo.
Noob bots. Doet me wel denken aan mijn eerste weken LoL, die waren toch het leukst, al die items leren kennen, en gratis champions uitproberen. Nu ken ik elke champion en item uit mijn hoofd, en vind er niks meer aan. Ik ben te verslaafd geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
League of Legends ook gespeeld ja!Voordat de bots werden gepatched was ik er heel goed tegen
Ik ben nooit goed in gamen geweest. Maar die bots waren echt makkelijk te verslaan.
Heb je toevallig het spel 'Ratchet and Clank: All 4 one '?quote:
nee ik heb bf3 en gt5 en fifa 13 en gta en rdr en nog een paarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je toevallig het spel 'Ratchet and Clank: All 4 one '?
Ik heb dat spel ook, maar het is multiplayer en ik ken niemand die het ook heeft T.T .
Ik houd niet van het antwoord: okquote:
Trusten!quote:
Ja die 'ok' is echt irritantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik houd niet van het antwoord: ok
Ik ben de laatste tijd bezig met een raket. Een petfles waar ik water in doe, daarna zet ik er met de compressor veel druk op en laat hem op die manier weg vliegen. De kunst is om een stevige kurk te maken (die ik inmiddels heb) En hem stabiel te laten vliegen.
Daarnaast hebben mijn broer, buurjongen en ik een huisje gebouwd op het weiland achter mijn huis waar we vaak zijn. Ook laat ik de hond uit in het bos voor of achter mijn huis. Of ga ik rennen in het bos.
Computeren doe ik ook graag, al is het vooral 's avonds in de zomer. Gadgets vind ik leuk, ik doe erg veel met mijn smartphone. Rooten, modden enz...
ok hoe oud ben jequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd bezig met een raket. Een petfles waar ik water in doe, daarna zet ik er met de compressor veel druk op en laat hem op die manier weg vliegen. De kunst is om een stevige kurk te maken (die ik inmiddels heb) En hem stabiel te laten vliegen.
Daarnaast hebben mijn broer, buurjongen en ik een huisje gebouwd op het weiland achter mijn huis waar we vaak zijn. Ook laat ik de hond uit in het bos voor of achter mijn huis. Of ga ik rennen in het bos.
Computeren doe ik ook graag, al is het vooral 's avonds in de zomer. Gadgets vind ik leuk, ik doe erg veel met mijn smartphone. Rooten, modden enz...
Zie andere berichtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat doe jij nu in je vrije tijd dan? Want ik ben van gameverslaafd naar iemand die af en toe gamed gegaan, en verveel me dood. Zonder FOK! was ik weer aan het gamen gegaan.
Ik heb even gespeeld met mensen die veel te verslaafd waren, ze gingen ruzie maken over welk item ik moest kopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Noob bots. Doet me wel denken aan mijn eerste weken LoL, die waren toch het leukst, al die items leren kennen, en gratis champions uitproberen. Nu ken ik elke champion en item uit mijn hoofd, en vind er niks meer aan. Ik ben te verslaafd geweest
Je hebt geen vrienden of broer/zus?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die 'ok' is echt irritant
Lijken me best leuke hobbies, een huis bouwen, en gewoon naar het bos gaan. Jammer kan ik het niet, ik kan niet zomaar uit mijn comfort zone, en heb niemand om het mee te doen :/
Vraag het nog een keer normaal en ik geef antwoord. Zonder die 'ok' dus.quote:
Ja zulke onderwerpen hadden we ook wel eens in skype, en ik deed gewoon mee. Ik ben echt blij dat ik niet meer verslaafd ben. Ik hoop dat ik al die items vergeet en uit mijn hoofd haal!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zie andere bericht
[..]
Ik heb even gespeeld met mensen die veel te verslaafd waren, ze gingen ruzie maken over welk item ik moest kopen
okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Vraag het nog een keer normaal en ik geef antwoord. Zonder die 'ok' dus.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef hazmat88 het volgende:
Telefoons rooten en custom roms flashen enzo is zeker leuk
durf ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef hazmat88 het volgende:
Telefoons rooten en custom roms flashen enzo is zeker leuk
custom kernels flashen overclocken etc. Allemaal leuk om te doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]Veel mensen snappen niet hoe ik het leuk kan vinden, maar ik vind het gewoon LEUK ja
ben jij turkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
custom kernels flashen overclocken etc. Allemaal leuk om te doen
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja zulke onderwerpen hadden we ook wel eens in skype, en ik deed gewoon mee. Ik ben echt blij dat ik niet meer verslaafd ben. Ik hoop dat ik al die items vergeet en uit mijn hoofd haal!
NONDEJU IK MAG JE NIETquote:
Ben je autistisch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb wel een broer, maar hij is altijd weg en niet echt iemand waarmee ik iets samen wil doen, meer een concurrent in het leven ofzoietsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je hebt geen vrienden of broer/zus?
Waar woon je?
okiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
BEN ZO TERUG LAPTOP REBOOT TOETSENBORD DOET HET NIET MEER NU ONSCREEN TOETSENBORD
hellevoet die shop daar was toch dicht en toen weer openquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb wel een broer, maar hij is altijd weg en niet echt iemand waarmee ik iets samen wil doen, meer een concurrent in het leven ofzoiets
Heb op dit moment geen echte vrienden
Ik woon in een klein dorpje, Stellendam. Maar ga naar school in Hellevoetsluis (ongeveer 15km fietsen), daarom kunnen mensen uit mijn klas ook niet zomaar even langskomen. Maar mijn ex-vrienden waren eikels, en denk dat ik volgend jaar wel nieuwe leukere vrienden maak in een nieuwe klas
Ook heb ik zat internet vrienden, en ik vind internetten leuk. En ik denk dat als ik over 2 jaar op mezelf woon dat ik dan wel wat beter uit mijn comfort zone kan.
quote:
quote:
mn vorige telefoon heb ik heel vaak gebricked maar zolang het een soft brick is is het zonder veel problemen te herstellenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
BEN ZO TERUG LAPTOP REBOOT TOETSENBORD DOET HET NIET MEER NU ONSCREEN TOETSENBORD
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hellevoet die shop daar was toch dicht en toen weer open
Nee een x met vakantiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat![]()
Waar woon je ongeveer, Spijkenisse ofzo?
ja maar het is niet goed voor jequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oooh. Jij hebt zeker wel eens geblowd?
Goed dat je dat snaptquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Als je 1 keer gaat blowen dan sterft de helft van je hersenen af..
ok ik ben al gestopt ik doe havoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet autistisch, lijkt dat zo?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je autistisch?
Puur uit interesse. (Heb zelf klassiek / asperger
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel goed denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb wel een broer, maar hij is altijd weg en niet echt iemand waarmee ik iets samen wil doen, meer een concurrent in het leven ofzoiets
Heb op dit moment geen echte vrienden
Ik woon in een klein dorpje, Stellendam. Maar ga naar school in Hellevoetsluis (ongeveer 15km fietsen), daarom kunnen mensen uit mijn klas ook niet zomaar even langskomen. Maar mijn ex-vrienden waren eikels, en denk dat ik volgend jaar wel nieuwe leukere vrienden maak in een nieuwe klas
Ook heb ik zat internet vrienden, en ik vind internetten leuk. En ik denk dat als ik over 2 jaar op mezelf woon dat ik dan wel wat beter uit mijn comfort zone kan.
Heb je veel vriendinnen daarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja havo ga ik doen ik zat dit jaar in havo/vow
Slaap lekker!quote:
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wekker 8:30 Ik ga zo ook maar eens, ik heb veel slaap nodig T.T
Maar dit weekend naar Preston Palace![]()
![]()
http://www.prestonpalace.nl/
Doeiquote:
Je hobby'squote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet autistisch, lijkt dat zo?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:05 schreef Drabit het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen laatste dag je vroeg eruit hoop ik.
Doeiixx
Dat jij nou een hardcore übermensch bent! Hoef je mij nog niet jaloers te maken met je provocerende opmerkingen!quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:05 schreef Drabit het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen laatste dag je vroeg eruit hoop ik.
Doeiixx
Waaraan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
Morgen om 11:00 uur solli, en dus 8 uur de trein, maar nog steeds niet slapen. #yolo
#hastagsopFOK!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
Morgen om 11:00 uur solli, en dus 8 uur de trein, maar nog steeds niet slapen. #yolo
succes met je sollicitatie!!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
Slijmbalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou een hardcore übermensch bent! Hoef je mij nog niet jaloers te maken met je provocerende opmerkingen!
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar was solli ook bij een mac toch?
thanks!quote:
Waarom ben je wakker dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey.
Droge mond, ik ga even wat drinken en zo weer verder slapen.
Hoe kan je wakker worden van een droge mond?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik werd wakker omdat ik een droge mond heb denk ik. Dat schreef ik net.
Nee dan zie je alle gegevens enzoquote:
Hobby's:quote:
snap ik het is ook niet niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Ik heb er zoveel zin in, maar het gevoel is echt overweldigend.
Wat is dit voor verhoor?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe kan je wakker worden van een droge mond?
Duimpje omhoogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hobby's:
• mensen irriteren op een internetforum
• afspreken met meisjes
• arachide.-liefhebber zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hobby's:
• afspreken met meisjes
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hobby's:
• afspreken met meisjes hosselen
Ik heb geen FOK!ster gehosseldquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan zie je alle gegevens enzoStuur je wel een linkje
Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
Niemand die mij even moed in wil spreken voor de grote verhuizing?
Waar moet het naar binnen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
verhuisstress -> verhuispretquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
Het zal misschien een grote stap zijn, maar het is echt wat je goed gaat doen. Eigen plek, geen gezeik, je lieve vriend waar je je mond niet over kan houden en volgend jaar een opleiding waar je thuis hoort.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
Mislukte pogingen tellen ook dan..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen FOK!ster gehosseld
Er is maar 1 mislukte poging geweest ik hou mn bekquote:
voor je het weet ben je verhuisd en zit je lekker in je nieuwe huisje en omgeving te genietenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
I get the hintquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zal misschien een grote stap zijn, maar het is echt wat je goed gaat doen. Eigen plek, geen gezeik, je lieve vriend waar je je mond niet over kan houden en volgend jaar een opleiding waar je thuis hoort.
De stress weegt echt niet op tegen de opluchting die komen gaat.
Neejoh, valt mee en ik heb er 0 problemen meequote:
Jamaar echt al mijn spullen staan nu in dozen, mijn muren zijn kaal (ik had drie muren vol foto's), mijn kledingkast is leeg en de sleutel zit al in mijn zak voor maandag. Ik heb zin in wat komen gaat en ik realiseer me niet eens hoe groot de verandering wordt, maar ik realiseer me wel dat ik binnekort mijn eigen stekkie heb en mijn eigen thuis. Maar mijn mama ga ik wel missenquote:
Oh die. Maar ik irriteer helemaal niemandquote:
Je kunt vaak genoeg bij je mama langs toch? Dat lijkt me geen probleem. Voor de rest is die verandering alleen maar voor het goede.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar echt al mijn spullen staan nu in dozen, mijn muren zijn kaal (ik had drie muren vol foto's), mijn kledingkast is leeg en de sleutel zit al in mijn zak voor maandag. Ik heb zin in wat komen gaat en ik realiseer me niet eens hoe groot de verandering wordt, maar ik realiseer me wel dat ik binnekort mijn eigen stekkie heb en mijn eigen thuis. Maar mijn mama ga ik wel missenHeel veel.
Ik ben er gewoon nogal trots opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, valt mee en ik heb er 0 problemen mee![]()
Het was dan ook een.... GRAPJE!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die. Maar ik irriteer helemaal niemandEn zoveel spreek ik niet af met meisjes
En ja ik ben ara-liefhebber.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar echt al mijn spullen staan nu in dozen, mijn muren zijn kaal (ik had drie muren vol foto's), mijn kledingkast is leeg en de sleutel zit al in mijn zak voor maandag. Ik heb zin in wat komen gaat en ik realiseer me niet eens hoe groot de verandering wordt, maar ik realiseer me wel dat ik binnekort mijn eigen stekkie heb en mijn eigen thuis. Maar mijn mama ga ik wel missenHeel veel.
En dat mag ook, je weet niet half hoe jaloers ik benquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nogal trots opik ben niet goed met relaties (familie/vrienden/partners) dus dat ik dit zo weet te houden is mijn enige echte trots.
Dont be. Echt, jouw tijd komt nog en geniet tot die tijd van wat je niet hoeft op te geven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat mag ook, je weet niet half hoe jaloers ik benEn dat je op je 18e gaat samenwonen zegt echt wel iets
Wat deze dame zegtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dont be. Echt, jouw tijd komt nog en geniet tot die tijd van wat je niet hoeft op te geven.
Op het moment is het ook echt niet waar ik behoefte aan hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dont be. Echt, jouw tijd komt nog en geniet tot die tijd van wat je niet hoeft op te geven.
Doe ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat deze dame zegt. Luister naar haar VA!!
Ik arrogant? Nooitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het moment is het ook echt niet waar ik behoefte aan hebMaar mensen die gepassioneerd over hun geluk/relatie kunnen vertellen (zonder arrogant te zijn en op te scheppen) maken me vrolijk
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je toch niet weg te gaan?
I guess?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat jij een slijmbal bent? Valt wel mee toch?
maakt niet uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I guess?
Maar als ik mensen tof vind wil ik dat net te graag laten weten gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |