quote:
Ik zou niet weten waarom hier een lock op moet.quote:
Het blokt ook de ads van Fokquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef Dave94 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou niet weten waarom hier een lock op moet.
Zie nergens tieten, blote piemels, kinderpr0n etc.
Staat ook gewoon in de Play Store hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Bestaat al voor Android, als je je telefoon geroot hebt kun je de HOSTS-file aanpassen.
Weet ik, schatje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in de Play Store hoor.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in de Play Store hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:42 schreef Dave94 het volgende:
[..]Hoi rare user die ik niet ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, want het is een hels karwei om Chrome aan de praat te krijgen op een PC met W8.quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nooit beweerd dat het daarom is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoi computerfluisteraar.
[..]
Ja, want het is een hels karwei om Chrome aan de praat te krijgen op een PC met W8.
waarom niet?quote:
hoe is het onder die steen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:51 schreef supereek het volgende:
Eerst moet IE met een veel betere versie komen voordat ik terug ga naar IE.
Je moet de Enhanced Security feature uitschakelen onder het tab Advanced > Security en vervolgens de add-on enablenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
hoe is het onder die steen?
@TS: Handig
-edit-
hoewel het handig leek, blijkt hij dus compleet niet te functioneren![]()
uitzondering voor fok, maar op alle andere sites zijn gewoon ads te zien..
die staat al uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Je moet de Enhanced Security feature uitschakelen onder het tab Advanced > Security en vervolgens de add-on enablen
Juist,schiet mij net te binnen: Wat is eigenlijk in gebruik voor een gewone user het grote verschil tussen een IEX 64 bit en 32 bit? Ik bedoel dus niet het technische aspect,want dat geloof ik wel,maar meer het gebruikersaspect en meerwaarde t.o.v. het web.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef Tom_88 het volgende:
Ook 64bit versie: https://downloads.adblock(...)usie-0.8.463-x64.msi
Het wezenlijke verschil zul je pas merken wanneer je 6 GB aan tabbladen open hebt staanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Juist,schiet mij net te binnen: Wat is eigenlijk in gebruik voor een gewone user het grote verschil tussen een IEX 64 bit en 32 bit? Ik bedoel dus niet het technische aspect,want dat geloof ik wel,maar meer het gebruikersaspect en meerwaarde t.o.v. het web.
Ik merk er niks van in gebruik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |