Data flow diagramquote:
Idd. Stroomdiagram van een proces. Had het in hoofdlijnen gedaan maar moet het concreter doen. Net 2 gedaan. Nog 3 te gaan. Wordt nachtwerk weerquote:
Succes danquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:22 schreef MJ23 het volgende:
Morgen laatste tentamenals ik geen herkansingen heb
Opgestuurd. Hoop echt dat het nu goed is. Anders word ik gek denk ik. Heb sowieso maar tot 19 juli dus is heel krap aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef LUFC het volgende:
[..]
Idd. Stroomdiagram van een proces. Had het in hoofdlijnen gedaan maar moet het concreter doen. Net 2 gedaan. Nog 3 te gaan. Wordt nachtwerk weerDan ff lay out nalopen.
[..]
Succes dan
Nog niet. Ik hoop eigenlijk dat ik vrijdag een e-mail kreeg. Alleen wil wel dat het goedgekeurd is danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef MJ23 het volgende:
En al bericht? Ik heb vrijdag m'n verdediging. Nog 1 vak en de verdediging en dan is m'n HBO binnen
Iemand die z'n master aan de UVA of Erasmus volgt?
Feli!quote:
Peugeot 208 met gigagrote reclame erop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef MJ23 het volgende:
Weet iemand toevallig welke auto je krijgt bij BDO als starter, of is dit per werknemer anders?
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef LUFC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Net gesprek gehad op school. DFD's waren niet conform de regels of zo, snap er geen reet van. Zo maar eerst kleine aanpassingen doen aan de voorpagina, iets in de conclusie etc.
Wel voor accountancy, nog niet voor TI.quote:
*boks*quote:Op zondag 7 juli 2013 11:40 schreef MJ23 het volgende:
En m'n diploma is ook binnen mofo's!
Zo nog even een test maken, als die goed is weet ik morgen ook of ik een baan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop