ik heb m even gevolgd maar die blokletters knalden van m'n scherm, dus heb 'm maar weer eruit geknikkerd. Ben blij dat er geen optie voor m inzit om met vetgedrukte 30 pts Gothische letters te twitterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef De_Guidance het volgende:
Jaja mensen.twitter:06melihgokcek twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:37:34HÜSEYİN AYGÜN SEN GAY MISIN?YANLIŞ ANLAMA SADECE MERAK EDİYORUZ...TUNÇELİ'DE DE MERAK EDİYORLARMIŞ... http://t.co/LM9xK0nOtw reageer retweet
Triest ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef De_Guidance het volgende:
Trouwens Bilge, met alle respect verder, maar heb je ook een eigen mening?
Je lijkt een PR-dame van de regering.
Hij heeft zo vaak zijn mening gegeven hier. Als je dat wil weten, vraag het dan gewoon normaal en doe niet zo kinderlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef De_Guidance het volgende:
Het zijn steeds citaten van regeringsfunctionarissen zonder duidelijke eigen mening. Mag ik niet benieuwd zijn naar haar mening en argumenten die los staan van uitspraken van de regering?
Ik kan de negatieve of kritische ondertoon niet zo goed ontdekken behalve dat Sarigul rijk is en een zakenman is.. Als dat alle kritiek dan is van rechts nu, laat t m maar worden. Goed om aan de progressieve kant ook eens wat gewicht te hebben staan ipv dat slappe geouwehoer van kilicdaroglu. Dat moet ie maar mooi thuis doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef De_Guidance het volgende:
Oh yeah. Dat dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat strategisch stemmen in deze periode wel wat beter uitpakt voor verandering dan een stem naar een kleine partij die onder de kiesdrempel verdwijnt en indirect wel eens een Akp stem kan worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef De_Guidance het volgende:
Op de CHP stemmen zou ik echter wel moeilijk vinden.
XDquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik snap al dat gedoe over moskeeën niet; meestal zijn het gebouwen die voornamelijk zijn neergezet om het ego van de bouwer op te poetsen.
Dit volg ik niet. Wat bedoel je precies met heilig?quote:Maar goed ik snap ook mensen niet die de profeet tot een soort heilige maken of doen alsof het fysieke boek van de Koran heilig is.
Dit is niet de eerste keer dat er een fout is gemaakt. Een moskee is bedoeld voor spirituele terugtrekking en hiermee geef je de kinderen een verkeerd beeld van de moskee. Een moskee is geen buurthuis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
neem aan dat het in goed overleg gedaan is
das duidelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit is fout en ik bedoel ook echt heel fout. Moskeeën zijn juist bedoeld om je te onttrekken uit het wereldse leven.
Genç parti was van de Uzan-familie, maar ik kan me idd nog herinneren hoe de FIOD hun villa's binnenviel en vele dure auto's in beslag nam. Ook Dogan Holding kreeg een bekeurinkje van 4,9 miljard, maar dit werd later teruggeschroefd naar 1,1 miljard. Ik heb het idee dat media alleen worden gebruikt om over de rug van stemmers lucratieve deals binnen te slepen. Negatieve media vinden dat ze niet genoeg taartstukken krijgen en hitsen de bevolking op, positieve media zitten vol en houden het volk koest. En andersom houdt de regering media met straffen en beloningen in het gareel. Maar goed dat wij internet en twitter hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Mathemaat het volgende:
We moeten niet vergeten wat Erdogan gedaan heeft met Genç parti.
Alle (Turkse) moskeeën zijn tegenwoordig buurthuizen. Krijgen ze subsidie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat er een fout is gemaakt. Een moskee is bedoeld voor spirituele terugtrekking en hiermee geef je de kinderen een verkeerd beeld van de moskee. Een moskee is geen buurthuis.
True.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Theoden het volgende:
Als AKP Koc gaat straffen dan hoeft Koc alleen maar even in z'n vingers te knippen en Turkse economie ligt op z'n gat ....Koc heeft ook prima connecties met de Rockefellers en is echt niet te onderschatten.
Je hebt wel gelijk, maar het blijft mensenwerk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Bilge het volgende:
Jullie missen het punt. De burgemeester van Ankara doet heel gewaagde uitspraken:
1. Kemal Kiliçdaroglu verliest zijn baan als CHP-leider. Als hij tegenstribbelt zijn 2 belastende krantekoppen al genoeg om van hem af te komen.
2. Zijn vervanger staat al vast: Mustafa Sarigül.
3. De rijkste familie van Turkije, een mediamagnaat, een ex-premier en Mustafa Sarigül hebben dit onderling bepaald.
En tegelijkertijd zien we dat de AKP-overheid een onderzoek instelt naar een opdracht van 1,5 miljard die de familie Koç had gewonnen. De aanbesteding wordt misschien herhaald en aan een ander gegund.
Op grond van deze informatie vraag ik mij af:
1. Klopt de complottheorie van Melih Gökçek wel, of lult hij maar wat?
2. Probeert Erdogan daarom de Koç-familie te straffen?
3. Wie wint, Erdogan of Koç? Lees ook hoe het eerder met de Uzan-familie afliep (10e alinea).
4. Is het wenselijk dat bedrijven (zoveel) invloed hebben op de politiek? Zo nee, wat kunnen we ertegen doen?
5. Hoe kunnen we voorkomen dat de overheid om politieke redenen ondernemingen straft?
Dit zijn m.i. iets interessantere vragen/ onderwerpen dan "Sarigül is een 'goede kerel' maar de CHP is stom"en "Bilge je bent een PR-dame, lekker puh!"
.
Voormalige premier Süleyman Demirel ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef Bilge het volgende:
Melih Gökçek voorspelt dat Mustafa Sarıgül de nieuwe leider van de CHP wordt.
[ afbeelding ]
Op 30 Juni vond een gesprek plaats tussen:
- Rahmi Koç (van Koç Holding, veruit de grootste Turkse holding met een omzet van 85 miljard tl).
- Taylan Bilgel (van Doğan Holding, met een bescheiden omzet van 2,9 miljard tl en 16 media, waaronder Hurriyet, CNNTürk, KanalD, Radikal, Posta en DHA.
- Süleyman Demirel (ex-premier).
- Mustafa Sarıgül (burgemeester van Sisli, tevens zakenman, schijnt een vermogen van 1 miljard dollar te hebben.)
Melih Gökçek concludeert hieruit: "Sarıgül 'ün CHP Genel Başkanlığı hayırlı uğurlu olsun. Kılıçdaroğlu, istediği kadar yırtınsın gücü yetmez. 2 manşetle Kılıçdaroğlu'nun ipliğini pazara çıkarırlar. Görüştüler ve bitti bu iş"
Toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |