abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 juli 2013 @ 13:27:51 #151
45833 crew  Fogel
pi_128655423
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef bulbjes het volgende:

[..]

En normaal geef je dan als ontvanger (mits je die hebt en niet uitgeleend) ook even een bezoekerskaart aan je visite, zodat ze daar boetevrij kunnen staan.

Beetje lomp als je vriendin heeft gezegd dat je daar wel kon parkeren, maar niks heeft gezegd over dat het vergunninghouders is, en je ook geen parkeerkaart heeft verstrekt.
Ik rijd zelf geen auto dus weet het niet 100% zeker, maar als iemand waar ik bezoek ga tegen mij zegt dat ik 'wel mooi op die parkeerplek om de hoek kan parkeren', dan ga ik er ook vanuit dat het niet voor vergunninghouders is (omdat ze het anders wel gezegd zou hebben) en zou ik denk ik ook minder opletten of er verbodsborden staan....
Ja, waarom verantwoording nemen voor eigen daden als je het ook op anderen kan af proberen te schuiven? :')
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_128665016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef Ennn91 het volgende:

Hoezo? Wat jij quote is niet van die keer zoals ik eerder beschreef hè... nu let ik er op en weet ik dat ik moet betalen binnen een tijdsframe en het voor vergunninghouders dus vrij parkeren is. Zo kwam ik erachter dat die automaat dus niet werkte.
Het gaat nu dus om 2 voorvallen, begrijp ik?
pi_128666296
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
Je kan toch borden lezen? Gevalletje eigen schuld, dikke bult.
Dit :')
Tering wat ben jij dom. Als je te hard had gereden, omdat je wat laat was, had ze de boete natuurlijk ook moeten betalen, want je ging immers naar haar toe. :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_128691629
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het gaat nu dus om 2 voorvallen, begrijp ik?
Van de eerste keer heb ik geleerd en daarna wist ik dus dat ik moest betalen.
pi_133777978
Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat je niet een ander om geld kan vragen. Als die vriendin nou gezegd had dat je gratis kon parkeren, soit. Ze heeft gewoon een plek aangewezen. Vanaf daar moet je het gewoon zelf oplossen, gekkie.
-nee-
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:44:38 #156
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133779342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:42 schreef Marsenal het volgende:
Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat je niet een ander om geld kan vragen. Als die vriendin nou gezegd had dat je gratis kon parkeren, soit. Ze heeft gewoon een plek aangewezen. Vanaf daar moet je het gewoon zelf oplossen, gekkie.
Waarom kick je dit nu weer? :|W
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133800686
Had niet gezien dat t een oud topic was.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')