quote:
Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef bulbjes het volgende:[..]
En normaal geef je dan als ontvanger (mits je die hebt en niet uitgeleend) ook even een bezoekerskaart aan je visite, zodat ze daar boetevrij kunnen staan.
Beetje lomp als je vriendin heeft gezegd dat je daar wel kon parkeren, maar niks heeft gezegd over dat het vergunninghouders is, en je ook geen parkeerkaart heeft verstrekt.
Ik rijd zelf geen auto dus weet het niet 100% zeker, maar als iemand waar ik bezoek ga tegen mij zegt dat ik 'wel mooi op die parkeerplek om de hoek kan parkeren', dan ga ik er ook vanuit dat het niet voor vergunninghouders is (omdat ze het anders wel gezegd zou hebben) en zou ik denk ik ook minder opletten of er verbodsborden staan....
Ja, waarom verantwoording nemen voor eigen daden als je het ook op anderen kan af proberen te schuiven?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta