Nee, toch? Die vriendin was gewoon thuis en TS kwam (in haar eentje volgens mij?) bij haar op visite.quote:
Oh ja, klopt. Nu ik de openingspost nog eens teruglees zat de vriendin inderdaad niet bij ts in de auto... dat maakt het wel anders. Dan vind ik het gewoon logisch als ts zelf betaalt... het zou sympathiek zijn als ze aanbiedt om mee te betalen, maar als ze het niet doet is dat ook niet raar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, toch? Die vriendin was gewoon thuis en TS kwam (in haar eentje volgens mij?) bij haar op visite.
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Ennn91 het volgende:
Nu heb ik dus een boete van bijna 60 euro. Vinden jullie dat ik kan zeggen dat zij de helft mee moet betalen?
Nee.quote:Of moet ik niet zeiken en is dat raar?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
Je kan toch borden lezen? Gevalletje eigen schuld, dikke bult.
Scherpquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:51 schreef Saysem het volgende:
Het is nog steeds niet duidelijk wat die vriendin nou precies gezegd heeft. Kan wel een belangrijk detail zijn.
En ik snap ook niet waarom de boete 60 euro is, terwijl er op het parkeren zonder vergunning toch echt 85 euro staat.
Vaag verhaal dus.
De verklaring zou kunnen zijn dat het hier eigenlijk niet gaat om parkeren zonder vergunning, maar om parkeren zonder te betalen. Dat verandert de zaak nogal, want in dat geval mág je daar inderdaad gewoon parkeren.
goede vergelijking....quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef Brendaa het volgende:
Lol, dit doet me denken aan mensen die gaan lopen zeiken over de rekening op het terras. "Nee die icetea heb jij gedronken!".
Come on, jij parkeert die auto daar, je hebt waarschijnlijk prima ogen, dus eigen schuld.
je vraagt of je niet moet zeiken. het advies is inderdaad dat je niet moet zeikenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Ennn91 het volgende:
Er wordt hier alleen maar dom gedaan, ik vraag ook niet om het hele bedrag, maar om de helft. Omdat het deels ook mijn eigen fout is, dat ik niet op de borden heb gekeken en die van haar omdat ze mij niet gezegd heeft dat ik een vergunning nodig heb.
Zeg dan niks ipv elkaar dom te quoten.
Da's toch heel anders, dan maak je samen gebruik van JOUW auto.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Jst1980 het volgende:
Dit vind ik zelf ook heel lastig, stel je gaat samen op vakantie, en je rijdt je auto in elkaar, dan ga je het schip in voor duizenden euro's en de ander niets.
Ik weet niet eens wat ik hier op moet antwoorden zo krom is jouw post...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch heel anders, dan maak je samen gebruik van JOUW auto.
Nu reed TS gewoon alleen in d'r auto...
Dus stèl ze zou bij al haar familie en kennissen en vrienden verkeerd parkeren, moeten die dan allemaal maar haar boetes gaan delen terwijl ze zelf gewoon thuis zitten?
Het is inderdaad betaald parkeren dat stukje en zat nog net in de tijdszone dat het nog betaald was. Boete is voor niet betalen van parkeergeld, maar ik ben er nu achter gekomen dat de parkeermeter daar niet werkt, dus heb al een bezwaar aangeschreven. Ik wou namelijk betalen, had geen geld meer op mijn chipkaart staan en losgeld pakte die niet. Had er twee euro in gegooid en er gebeurde niks. Heeft mij dus ook nog twee euro gekost :/quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:51 schreef Saysem het volgende:
Het is nog steeds niet duidelijk wat die vriendin nou precies gezegd heeft. Kan wel een belangrijk detail zijn.
En ik snap ook niet waarom de boete 60 euro is, terwijl er op het parkeren zonder vergunning toch echt 85 euro staat.
Vaag verhaal dus.
De verklaring zou kunnen zijn dat het hier eigenlijk niet gaat om parkeren zonder vergunning, maar om parkeren zonder te betalen. Dat verandert de zaak nogal, want in dat geval mág je daar inderdaad gewoon parkeren.
Dus dat hele gelul van je over die 'vergunning' en dat je vriendin dat was vergeten te zeggen was onzin? Je wist nu ineens gewoon wèl dat je moest betalen maar tis ineens dat de parkeermeter stuk was en het gehele verhaal is nu ineens anders?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Het is inderdaad betaald parkeren dat stukje en zat nog net in de tijdszone dat het nog betaald was. Boete is voor niet betalen van parkeergeld, maar ik ben er nu achter gekomen dat de parkeermeter daar niet werkt, dus heb al een bezwaar aangeschreven. Ik wou namelijk betalen, had geen geld meer op mijn chipkaart staan en losgeld pakte die niet. Had er twee euro in gegooid en er gebeurde niks. Heeft mij dus ook nog twee euro gekost :/
Kijken hoe het bezwaar afloopt. Heb dan iig uitstel van betaling.
Ja tuurlijk joh...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:51 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik hier op moet antwoorden zo krom is jouw post...
Lees je openingspost nog eens terug. Wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Het is inderdaad betaald parkeren dat stukje en zat nog net in de tijdszone dat het nog betaald was. Boete is voor niet betalen van parkeergeld, maar ik ben er nu achter gekomen dat de parkeermeter daar niet werkt, dus heb al een bezwaar aangeschreven. Ik wou namelijk betalen, had geen geld meer op mijn chipkaart staan en losgeld pakte die niet. Had er twee euro in gegooid en er gebeurde niks. Heeft mij dus ook nog twee euro gekost :/
Kijken hoe het bezwaar afloopt. Heb dan iig uitstel van betaling.
En jij keek over het bord heen, dus het is je eigen stomme shuld!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Ennn91 het volgende:
Nee want haar reactie was: owjah dat was ik vergeten te vertellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |