goh...quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Unmountable het volgende:
Wat een kut reacties ook, welkom op FOK!
Domme vragen krijgen domme reacties. Raar he?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
Je kan toch borden lezen? Gevalletje eigen schuld, dikke bult.
Laten we hem maar hier houden voor het geval de advocaat geen vertrouwen heeft in een zaak op basis van emotionele schade; dan zal ze er toch zelf mee om moeten leren gaan.quote:
1 Wielklem voor je topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:02 schreef Godshand het volgende:
In b4 the lock!
Beter op borden letten en als je die zelf niet ziet, bij twijfel navragen.
Je kan afwachten wat er gebeurt maar dan zijn de gevolgen voor jou.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
Je kan toch borden lezen? Gevalletje eigen schuld, dikke bult.
Zie het gewoon als leergeld. Punt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Ennn91 het volgende:
Er wordt hier alleen maar dom gedaan, ik vraag ook niet om het hele bedrag, maar om de helft. Omdat het deels ook mijn eigen fout is, dat ik niet op de borden heb gekeken en die van haar omdat ze mij niet gezegd heeft dat ik een vergunning nodig heb.
Zeg dan niks ipv elkaar dom te quoten.
De bestuurder heeft de verantwoordelijkheid, niemand anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Ennn91 het volgende:
Er wordt hier alleen maar dom gedaan, ik vraag ook niet om het hele bedrag, maar om de helft. Omdat het deels ook mijn eigen fout is, dat ik niet op de borden heb gekeken en die van haar omdat ze mij niet gezegd heeft dat ik een vergunning nodig heb.
Zeg dan niks ipv elkaar dom te quoten.
Dat moet je ook vooraf afspreken, zeker als er te hard gereden gaat wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
De bestuurder heeft de verantwoordelijkheid, niemand anders.
Als jij een boete krijgt wegens te snel rijden, vraag je dan ook geld van je medepassagiers?
"Kom we gaan helemaal beestachtig asociaal rijden maar we delen de boete, OK?"quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat moet je ook vooraf afspreken, zeker als er te hard gereden gaat worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |