+1quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
Je kan toch borden lezen? Gevalletje eigen schuld, dikke bult.
Tsja, ken beur'n hè? Verder staan dat soort borden echt vrij opzichtig overal neergezet, dus nogmaals; is je eigen stomme rotschuld!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef Ennn91 het volgende:
Nee want haar reactie was: owjah dat was ik vergeten te vertellen.
Echt niet gezien....quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
+1
Kom op, heb je die borden niet gezien?
graag gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tevens wil ik iedereen bedanken voor de quote-alerts.
Lever je rijbewijs aub vrijwillig in.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
En anders pakken wij het vrijwillig af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs aub vrijwillig in.
Serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:21 schreef Waaghals het volgende:
Hoezo is dat raar? Als ik bij mensen langsga vraag ik daarna ook om te delen in mijn reiskosten.
Prima topic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Unmountable het volgende:
Wat een kut reacties ook, welkom op FOK!
Hij rijdt een Porsche Cayenne, weet je wel hoeveel die slurpt?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
Ik weet niet wat voor een auto hij rijdt, dat doet er ook niet toe. Als je bij bij iemand op bezoek vraagt, dan vraag je gewoon niet om een vergoeding. Als de reis te duur is, dan ga je maar niet of spreek je ergens halverwege af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij rijdt een Porsche Cayenne, weet je wel hoeveel die slurpt?
En dan negeert deze goedzak nog de afschrijving, wegenbelasting, verzekering en onderhoud. Al die kosten neemt hij voor zijn EIGEN rekening, dus valt nog mee IMO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |