Niet dat ik geld nodig heb ofzo, laat dat de wereld uit zijn. Nou ik heb wel geld nodig, niet nodig in de zin van rood maar gewoon nodig omdat het fijn is. Maar om die reden is mijn moeder niet gierig want ik vroeg helemaal niet om geld. Want zoals ik al zei daarnet, ik heb het niet nodig de gierigheid uit zich in wat anders. Ook niet niet mee mogen eten ofzo wat jullie nu denken, laat ik maar gewoon vertellen.
Gister was ik wezen eten bij mijn ouderlijke ouders, zoals jullie weten. Zoals jullie weten gaan mijn ouders ook niet op vakantie wegens gtst. Nou gaat het niet alleen over rozegeur en wodka lime, maar ook over financiën, keiharde doekoes/money/knaken/florijnen/pleuries of hoe jullie het ook willen noemeN.
Nou het verhaal ging dus dat moedersndes huizen vroeg wakker wordt door de vroeg opkomende zon, dit ivm zomertijd. Hierdoor is ze niet uitgersut en niet te geniet volgens vaderfiguur. Dus ik zeg, hee tollie koop zo'n oogmasker dan is het donker en zie je ook geen spoken(daar is ze bang voor). Zegt ze nee dat vind ik te duur. Dus mijn vraag was, voor hoeveel heb je die dingen gezien dan? (Zijn vaak niet duurder dan 4euro)
Dus zij zegt: Ja de goedkoopste was 4euwro.

4euro come on, nou is ze wel een authentieke hausvrouw en geen inkomsten dus maar 4 euro. Bitch please. Maar ik vertikte het om het voor haar te kopen want ze had de gehakte ballen uit laten drogen door te lang braden dus dat zat er effe niet in nie he.
Maar vandaag ging ze naar kapper zat ze te vertellen. Dus mij schoot het briljante idee naar binnen. Kijk ze is dik, en heeft en kort pittig kapsel. Dussss ze lijkt man. En aangezien mannen knippen ¤18 is en vrouwen ¤22 is. Moet ze zich laten knippen(ook van beneden heb ik gehoord...) en aan het einde vande rit zeggen dat ze man is, dan heeft ze ¤4 winst en kan ze kopen snap je.
Ik bedoel, ze gaan echt niet om ID vragen, en zowel zeg jij dat dat alleen voor de popo moet en jij niet staande mag gehouden worden door een burger. Dan zijn ze sprakeloos en tikken ze toch maar gewoon ¤18 aan en kan ze ooglapjes kopen.
Dan heeft mijn pa weer seks, ik weer sappige ballen en iedereen blij.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)