Noem je jezelf nu niemand?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
konijger jongens, konijger!
waarom is daar nog niemand op gekomen.
Oooo ik zou zo graag willen! Misschien als m'n andere vee over een jaar of zes dood is.quote:
Kun je wel zeggen, maar als die bomen er niet zijn, maakt het geen kont meer uit hoeveel centjes je hebt.quote:
Voor centjes doen we het ook niet. Euro's! Complete euro's in grote aantallen! Zo in de pocket!quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, maar als die bomen er niet zijn, maakt het geen kont meer uit hoeveel centjes je hebt.
Daar geldt hetzelfde voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor centjes doen we het ook niet. Euro's! Complete euro's in grote aantallen! Zo in de pocket!
BOOM!
Goed plan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een planeet met bomen voor in het weekend
Dit is hoe ik rolquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Zo ga ik rijk worden. Dat is hoe ik rol
Zijwieltjes. Geeft niks. Iedereen heeft wel eens hulp nodig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is hoe ik rol
[ afbeelding ]
(wel met meer beschadigingen, andere wielen en andere toe-stop)
Wel alleen zijwieltjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijwieltjes. Geeft niks. Iedereen heeft wel eens hulp nodig.
Hoe kijk je naar je eigen nek?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
O, jongens, ik voel m'n nek breken als ik ernaar kijk.
Dom City Dollsquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
O, jongens, ik voel m'n nek breken als ik ernaar kijk.
Ging je daar dan ook op je rolschaatsen heen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
Ik kon vroegah haske goed rolschaatsen!
Gingen vaak naar de rolschaatsdisco
Ik wil deel 2 zien, waarbij de nietsvermoedende pup IN de superzure citroen bijtquote:
Ik heb 't nooit gedaan. Dat was voor meisjes met staartjes! (en ik kon nog geen staartjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
Ik kon vroegah haske goed rolschaatsen!
Gingen vaak naar de rolschaatsdisco
Jij denkt weer aan hetero's die beffen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil deel 2 zien, waarbij de nietsvermoedende pup IN de superzure citroen bijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |